mooy Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Fick också $75 insatta. Har för mig att det var $25 per 1000 händer om jag inte mins fel. Har för mig att det var november och kanske Dec. ska se om jag hittar infon igen. Citera
WeeM Postad 7 December , 2004 Rapport Postad 7 December , 2004 måste ge lite cred till pokernow faktiskt, skulle cleara $100 bonusen förra veckan, den som man bara har en vecka på sig att cleara, 800 händer. klantig som jag var så såg inte jag att den var tidsbegränsad så när jag avslutar vid kl 02.00 på onsdagskvällen med 765 raked hands played. så tänker jag:, aja den clerar jag på söndag. åker bort på torsdagen för att återvända på söndag. loggar in för att cleara den sista delen av bonusen och ser "elapsed" på bonus acountet. då märker jag att bonusen var tvungen att clearas före fredag, aningen frustrerad och förbannad på mig själv slänger jag iväg ett mail och myttar ihop nån historia om att jag varit sjuk och inte kunnat clerat hela bonusen, en fråga om $50 som kompensation blandat med lite smärre hot om att lämna siten för all framtid ledde fram till ett mailsvar med utlovande om $50 kompensation. tackar, ändå något. trodde faktiskt inte att de skulle bjuda på något sånt. anyway så när jag loggar in idag ser jag ytterliggare $50 på mitt acount om nu detta var från SHARK koden eller om det var nån ytterliggare kompensation vet jag inte. trevligt var det i alla fall Citera
QoS Postad 12 December , 2004 Rapport Postad 12 December , 2004 Det blev lite väl mycket om bonusar och böcker i denna SAJT-tråd. Delade av specifik om böckerna till http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=5380 Bonus snacket tas som vanligt i bonustråden. Enjoy! - QoS Citera
Henkeman Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 Någon som har problem med att datorn låser sig efter uppdateringen? Uppdaterade igår och datorn tokhänger sig när jag spelar.. inte så kul att boota om 3-4 gånger under en SnG Citera
Elvis Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Är det någon som spelar på Pokernow? De verkar dela multibordsturneringar med Party, vilket är lite konstigt eftersom alla andra Party-skins har egna multibordsturneringar. Citera
eroz Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Är det någon som spelar på Pokernow? De verkar dela multibordsturneringar med Party, vilket är lite konstigt eftersom alla andra Party-skins har egna multibordsturneringar. Är det någon sajt som skulle dela turneringar med "Party" så är det "Now". På pokernowborden står det ju "powered by partypoker" t.ex. Vem vet, dom kanske är mer än bara kompisar. Citera
Elvis Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 På pokernowborden står det ju "powered by partypoker" t.ex. Vem vet, dom kanske är mer än bara kompisar. Det skulle ju också kunna förklara varför folk här fått sina konton låsta när man öppnat konton på Party+Pokernow. Citera
spanarn Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Blir så trött på att det inte går att komma in på Pokernow. Massa dyrbar tid för att clera bonusen försvinner ju! Någon som vet vilken svensk tid bonusen går ut? mvh Citera
Mjonasson Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Bonusen går ut 72h efter att du depositade, dvs bör gå ut imorgon kväll nån gång. Citera
mooy Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Ser bara min bonus fara iväg nu, har 500 händer kvar..... Citera
Mjonasson Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Samma här. O har jobb imorron tills 1600 == har runt 3h på mig att spela 500 händer 4-tabling here I come! Citera
Papa Kubo Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Alltså, har Pokernow varit nere eller? I så fall är mitt förslag att ni mailar supporten, påpekar detta och ber om lite extra tid för att cleara bonusen. Sajten har rykte om sig att ha väldigt bra kundtjänst, t ex var SUPERBOWL-bonusen ursprungligen tänkt att clearas på 24h (!!!) men efter lite påstötningar från någon på 2+2 förlängdes tiden till 72h. Det är lite marigt att kontakta partysajter: ibland hamnar man rätt, ibland hamnar man hos tokarna i Indien. Här är i alla fall två addresser som kan fungera: manager@pokernowmail.com jane@blueskieslimited.com Citera
spanarn Postad 8 Februari , 2005 Rapport Postad 8 Februari , 2005 Alltså, har Pokernow varit nere eller? I så fall är mitt förslag att ni mailar supporten, påpekar detta och ber om lite extra tid för att cleara bonusen. Sajten har rykte om sig att ha väldigt bra kundtjänst, t ex var SUPERBOWL-bonusen ursprungligen tänkt att clearas på 24h (!!!) men efter lite påstötningar från någon på 2+2 förlängdes tiden till 72h. Det är lite marigt att kontakta partysajter: ibland hamnar man rätt, ibland hamnar man hos tokarna i Indien. Här är i alla fall två addresser som kan fungera: manager@pokernowmail.com jane@blueskieslimited.com Okej, ska prova och skicka ett mail till dem också.. Skickade ett mail till info@pokernow.com för 1h sen men har dock inte fått nått svar. Man kan ju alltid hoppas att man får några timmar extra. Citera
spanarn Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Lite sjukt att jag inte fått något svar på de 4 olika adresserna jag skickat till... Dåligt! Citera
mooy Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Lite sjukt att jag inte fått något svar på de 4 olika adresserna jag skickat till... Dåligt! Nja dåligt eller dåligt. Eftersom dom nu fik problem så gissar jag att alla användare skickade minst 1 brev och undrade om samma sak, dom har nog en hög att svara på. Tänk dig själv om du får 50 000 mail på en timma. Citera
morberg Postad 15 Februari , 2005 Rapport Postad 15 Februari , 2005 Det skulle ju också kunna förklara varför folk här fått sina konton låsta när man öppnat konton på Party+Pokernow. Men sedan upplåsta igen, eller? Annars blir jag orolig. Jag har precis installerat PokerNow och registrerat mig och är på gång att sätta in lite flis. (Är sedan tidigare registrerad på Empire.) Borde jag låta bli det? Citera
Papa Kubo Postad 16 Februari , 2005 Rapport Postad 16 Februari , 2005 Det skulle ju också kunna förklara varför folk här fått sina konton låsta när man öppnat konton på Party+Pokernow. Men sedan upplåsta igen, eller? Annars blir jag orolig. Jag har precis installerat PokerNow och registrerat mig och är på gång att sätta in lite flis. (Är sedan tidigare registrerad på Empire.) Borde jag låta bli det? Om du får kontot låst är det bara att ringa till supporten i Indien och identifiera dig själv så låser de upp igen. Citera
WinstonSmith Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 PokerNow har enligt en affiliate-sida ställt in alla sina affiliate utbetalningar. Enligt dem kommer PokerNow inte att kunna betala ut rake-back till alla affiliates. Citera
Jay Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Uhuh inte betala ut rakeback? Från och med närdå? Jag fick mina pengar som vanligt den 4'de eller något sådant, var läste du om inställda betalningar? Citera
WinstonSmith Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Uhuh inte betala ut rakeback? Från och med närdå?Jag fick mina pengar som vanligt den 4'de eller något sådant, var läste du om inställda betalningar? Läste om det på en stor affiliate-sidas forum. Vet inget mer än det jag har läst där. Citera
Pokershark Postad 31 Mars , 2005 Rapport Postad 31 Mars , 2005 PokerNow har enligt en affiliate-sida ställt in alla sina affiliate utbetalningar Nån som vet nåt mer? Pokernow hade tydligen ett möte med iGM för nån vecka sen och det vore intressant att få höra om nån vet vad det gav? Citera
Largo-Sama Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Få se om jag har förstått detta rätt. Om jag signar på pokernow när jag redan har ett konto på party, så låser de mitt kontro på party, men inte det på pokernow? Om jag registrerar mig från en "ren" dator så upptäcker de inte att man har dubbla accounts? Jag har haft problem med den indiska supporten innan när de inte kunde ringa min mobil utan täckning så de låste migg $500-konto. Det tog timmar innan jag fick det upplåst. Vill inte göra om det xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Citera
lfx Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Berätta gärna hur det går Largo. Har inte heller konto på Pokernow, men $300 gratis kan man ju inte säga nej till. Btw: Tar bort det sista i din post då detta ger upphov till SPAM. EDIT: Tydligen inte, någon hann före Citera
Papa Kubo Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Jo, de upptäcker nog att du har två konton och ja, de låser ditt Partykonto (eller gjorde åtminstone så tidigare). EDIT: Tydligen inte, någon hann före Seg du är! Citera
Largo-Sama Postad 30 April , 2005 Rapport Postad 30 April , 2005 Fast jag har aldrig haft problem med att jag har ett konto både på multi, empire och party. Det enda problemet jag har haft är att de inte kunde ringa mig som sagt. Tycker att det verkar konstigt att det skulle vara annorlunda med pokernow Citera
Recommended Posts