Sebbe Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Reggade mig till 3000 guaranteen som går på b2b nu (startade kl 19.30). Jag och hälften av dom som sitter vid mitt bord är disconnected trots att jag är inne på bordet. Någon som har samma problem eller vet hur man kan lösa det? Citera
granath Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Japp och jag reggade mig oxå till en turre som inte ens startade. Vad händer med dessa pengar, får man tillbaka dom eller? B2b har laggat mer eller mindre sedan jag började spela på Unibet förra vinter och det laggar fortfarande. Dom kan inte jobba på problemet utan att ha löst det på 1 år. Hade våra system på jobbet gått så dåligt så hade dom byts ut för länge sedan. Citera
Ruff Postad 5 Januari , 2006 Rapport Postad 5 Januari , 2006 Helt sinnessjukt att dom inte löser lagget nån jävla gång. Riktigt frustrerande att hela skiten laggar ihop så ofta. ARRGH!! Citera
Recommended Posts