juttis Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Det kan iochförsig vara min uppkoppling men det är ganska besvärligt att ta sig in på PF ibland. Nåt som låter bekant? Citera
rickie Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Ja världens stabilaste server kan det knappast vara. Citera
Svinto Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Ja, det är väl ofta lite si och så med tillgängligheten. En annan skum sak är att det ofta tar orimligt lång tid för inlägget att sparas när jag postar. Citera
flibben Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Ja, det är väl ofta lite si och så med tillgängligheten. En annan skum sak är att det ofta tar orimligt lång tid för inlägget att sparas när jag postar. Samma här. Något som någon är bekant med om varför det är så? Citera
TANDEMCYKELN Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Något som någon är bekant med om varför det är så? Det fungerar i princip alltid för mig, trots att jag nästan uteslutande postar på kvällarna, då det bör vara mest trafik. Citera
gdaily Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Jag brukade ha problem, men det har läkt nu. QoS hånade mig för att jag tittat för mycket på nakna tanter på nätet, men felet låg tydligen hos någon annan... Länge sedan jag hade problem. Citera
jezaja Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Servrarna står i USA så det är möjligt att vissa leverantörer har sämre tillgänglighet/routing över atlanten än andra? Citera
QoS Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Dom senaste två dagarna kan det ha varit lite strul mde tillgängligheten för att jag har testat lite små updateringar på forumet, men det ska förhoppningsvis vara löst imorgon efter ett uppehåll för underhåll på ett några timmar. Så möts ni av en "Tillfälligt underhåll"-skylt imorgon så få inte panik, det är bara jag som pillar på forumet. - QoS Citera
Betterman Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Ja världens stabilaste server kan det knappast vara. Och ändå är det samma server som B2B använder sig av?!?! Citera
TANDEMCYKELN Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Servrarna står i USA så det är möjligt att vissa leverantörer har sämre tillgänglighet/routing över atlanten än andra? Är det inte Kanada? Citera
rickie Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Sista dagarna har pokerforum varit skitsvårt att nå för mig. Kan ni inte styra upp en bättre server för era affiliateinkomster???? Citera
QoS Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Som ni märkt så har det varit en del strul med PF.nu servern sen lunch, enligt supporten så ska DNS config felet vara fixat nu. Har bett dom hålla ett öga på det och dubbelkolla loggarna. Redundans vad är det? - QoS Citera
Matteprof Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Verkar varit serverstrul nyss om någon undrar... Citera
Nusseman Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Jepp. Det blir lite överbelastning iom liverapporteringen. Eventuellt får vi peka om rapporteringstrafiken till poker.se QoS kommer med tydligare direktiv om en stund. Citera
QoS Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Nu så ser det bättre ut på belastningssidan. Liverapportering från EPT Monte Carlo 7-11/3! Eftersom den populära liverapporteringen från EPT Monte Carlo får servern att må dålig och gör den ledsen så lånar vi kapacitet hos Poker.se och kör vi en spegling på rapporteringen. Nu bör man kunna följa det hos Poker.se -> http://poker.se/pokerresultat.php Kommentara gärna i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=24538 Enjoy! - QoS Hoppas verkligen att det håller nu! - QoS Citera
Recommended Posts