Gå till innehåll

Onda för allt man är värd - pokerskadeglädje!


m_sjoberg78

Recommended Posts

Analysera det! varför säger man ty!? va i helvete, om ingen säger nått, varför tackar man då för sig?!!? bara spontant liksom...eller? tänk er samma situation på cazza, två outarn är riverprickad, stor cashpot, alla sitter tysta av utmattning å då kommer, från vinnaren.....TACK!!!

 

Vad säger man? Tack!

När jag var liten fick jag lära mig att man alltid skulle säga tack när man fick en present... ;-) Och en hög pengar eller chips är väl en fin present åt någon som spelar poker8! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

något jag själv tycker är otrologt jälva tilt framkallande är när folk (oftast tomtar i fråga, som inte har nån anning hur tur dom hade, som pricakde två outarn) i chatten säger de två stavelserna som får mig att hoppa ur stolen av ilska = "ty". Det gör mig så jävla förbannad att jag är glad att man sitter på två helt skilda ställen av världen.

 

Analysera det! varför säger man ty!? va i helvete, om ingen säger nått, varför tackar man då för sig?!!? bara spontant liksom...eller? tänk er samma situation på cazza, två outarn är riverprickad, stor cashpot, alla sitter tysta av utmattning å då kommer, från vinnaren.....TACK!!!

 

för att göra hela saken värre, brukar jag göra det bästa för att sätta mig själv på tilten, genom att skriva "nh" eller "wp" (efter att dom pricakt mirakel kortet) och de första sekunderna sitter jag på tå och bara väntar på att dom skall skriva "ty" för att då, som på beställning göra den kända stolurflygningen.

 

Som om att du har blivit utdragen en enda gång i livet? Du är ju så sjuk att du till och med spelar på DM i yxkastning i nån japansk skitby och vinner. Aldrig en motgång!

 

När jag drar ut någon och får min dåliga syn kastad i ansiktet brukar jag köra "TYVMM8". De flesta fattar inte ironin och blir på ännu värre kokning i chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...