Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 1 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 120
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1: Alla nivåer. Du får en VIP när potten rakas minst 0,35 eur, vilket den gör vid 7e oavsett nivå.

Icke! €10 måste potten upp i vid vissa nivåer.

 

No Limit, Pot Limit and ½Pot Limit

€ 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players, € 2.00 for 4-5 players and € 3,00 for 6-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€0.1/€0.20 to €0.50/€1.00)

€ 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 1.00 for 4-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€1.00/€2.00)

€ 0.25 per € 5.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 2.00 for 4-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€2.00/€4.00 and up)

€ 0.50 per € 10.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 2.00 for 4-10 players.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg på bonuswhores att det räckte att omsätta bonusen 5x på empire.

Eftersom jag inte har en aning om vilka bord dom har tänkte jag höra med er.

 

Finns det flera/många tiomanna $25 bord.

Om jag öppnar konto genom PF.nu är det fortfarande 5x bonusen.

Såg även att någon fick PT eller om det var PO i bonus, kan någon tala om hur man fixar den på köpet.

 

Har inte så mycket kvar innan bonusen på Betonbet är fixad, det är min första bonus någonsin :D

 

Gå in på pokeroffice's hemsida, där finns en $100-sign-up-bonus till Empire där du får PO gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1: Alla nivåer. Du får en VIP när potten rakas minst 0,35 eur, vilket den gör vid 7e oavsett nivå.

Icke! €10 måste potten upp i vid vissa nivåer.

 

No Limit, Pot Limit and ½Pot Limit

€ 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players, € 2.00 for 4-5 players and € 3,00 for 6-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€0.1/€0.20 to €0.50/€1.00)

€ 0.05 per € 1.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 1.00 for 4-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€1.00/€2.00)

€ 0.25 per € 5.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 2.00 for 4-10 players.

 

Fixed Limit and Spread Limit (€2.00/€4.00 and up)

€ 0.50 per € 10.00 and capped at € 0.75 for 2-3 players and € 2.00 for 4-10 players.

Jo! Det du har klippt in är hur de rakar potterna inte hur VIPen räknas. Om du läser vidare på sidan hittar du föjande:

What are VIP-points and how do I use them?

 

 

One VIP point is rewarded for every hand you have been dealt cards in and which has been raked with €0,31 or more, regardless if you have put money into the pot or not.

VIP points are also generated through participation in tournaments. If you participate in a “freezout tournament” or “Sit & Go” you will receive VIP points to a rate of 0.2 for each €1 in buy-in cost. If you, on the other hand, participate in a “rebuy tournament” the rate is 0.4 VIP per €1 in buy-in cost. All non integers will be rounded off upwards to nearest integer.

 

No VIP points will be awarded if using VIP points to settle the buy-in cost.

Your VIP points can be used as “buy-in” in tournaments. The VIP points can also be used for different promotions that we offer to our frequent players.

 

Edit: Ser nu att du kanske menade att potten inte alltid skall vara €7 för att VIP rakas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har satt in €100 på Martinspoker, får man någon bonus alls då, eller måste man sätta in €200?

 

Vad är kraven för £600 bonusen på martinspoker?

 

3000 vip på 60 dagar

 

90 dagar har man väl ändå på sig

 

ja, my bad

 

Man måste sätta in exakt iaf för reloadbonusen. Var en del som blev snuvade på den.

Du får inte ett skit, game over :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bet24 bjuder ju på 250kr till nya spelare som bekant och 10euro om man lirar 10ranked hand, om min kära mor skulle vilja utnyttja de här oxå, är de möjligt eller loggar dom ip?

 

har nämligen tänk börjar hora alla sköna bonusar imorsan namn oxå för de kan ju inte kolla vem som spelar. är de möjligt?

 

eller måste ja byta isp före

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

200 Kr Startbonus!

 

Ny kund på BET24? Registrera dig och sätt in minst 250 SEK så ger vi dig ytterligare 200 kr i bonus till ditt konto omedelbart. För att ta ut pengar från kontot utan att mista bonusen förutsätts att du omsatt beloppet minst 3 gånger på sportsbetting. Registrera dig här

 

står de klart å tydligen, sen köper du nya poker magazine får du en bonuskod på 150kr.

 

+ 90kr för att du spelar 10händer poker, bra bonus tycker ja...

 

 

men kan ja regga morsan å? eller får man bara ha 1 kontot per person i familjen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postade i bonustråden för någon vecka sedan där jag frågade lite kring lättclearade bonusar för microlimit-spelare (NL$25). Jag kommer troligen att pröva mig på att cleara Party Pokers 20 % insättningsbonus (max $100).

 

Jag hittar ingen information på varken bonuswhores.com eller Party Pokers egen sajt. På nåt sätt känns det osannolikt enkelt som jag förstår det, därför ville jag fråga så jag inte gör bort mig och går miste om alla kulor.

 

Kravet som ställs är alltså att man skall spela "5x rakehands", vilket jag tolkar som att man erhåller $1 i bonus, när man spelat 5 rejkade händer. Stämmer detta verkligen, även om rejken är så liten som exempelvis $0,05?

 

Som jag förstått ska även varje hand där man suttit vid bordet och blivit tilldelad kort räknas som spelad (även om man inte bidrar till potten alltså). Rätt?

 

Det innebär ju isåfall att allt man ska göra är att spela 500 händer (för alla blir ju rejkade more or less?) för att få $100, givet att man satt in minst $500. På varje bordstimma hinner man ungefär 70 händer, vilket innebär lite drygt 7 h "arbete" för $100.

 

I mina öron låter detta som för lätta pengar, därav mina frågor.

 

Tacksam för svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återigen angående e600-bonusen på martinspoker... :roll:

 

Är det något tillägskrav vad man måste göra med bonuspengarna efter att man fått dem in på kontot, innan man kan ta ut dem? Tänker på saker som att omsätta dem ett visst antal gånger eller liknande...?

 

mvh.

Scouse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återigen angående e600-bonusen på martinspoker... :roll:

 

Är det något tillägskrav vad man måste göra med bonuspengarna efter att man fått dem in på kontot, innan man kan ta ut dem? Tänker på saker som att omsätta dem ett visst antal gånger eller liknande...?

 

mvh.

Scouse

 

 

Det finns inga andra krav mer än 3000 VIP inom 90 dagar. När du fått bonusen är pengarna dina.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ville bara säga att pokernow.com koden "HOTCARDS1" verkar ha slutat gälla. Satte in $500 idag men det står $0 pending bonus :(

 

Det som är konstigt är att någon på BW postade att den funkade den 5 Januari, vilket är idag...

 

Skumt.

 

Det är väl en signup kod. Angav du den när du skapade kontot eller bara när du satte in pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloj.

Ville bara tipsa om denna.

Den dök upp på BW idag.

Verkar vara mycket bra i dessa tider eller???? :lol:

 

 

300 € Deposit Bonus

Use bonus code "pokeriumbonus" while making your first deposit. You will get 100 % deposit bonus, max 300 €. Bonus will be paid after 30 days VIP100/15€.

There is no need to save VIP-points. You can use them e.g. in tournaments.

 

 

So not as great as Martinspoker deposit but still very nice.

 

Also remember that in B2B-network you get also CashBack Bonus.

So if you play 2001 VIP´s, you get 300€ as deposit bonus and 30€ as Cashback Bonus!

 

So 2001 raked = 330€ == 6X €bonus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Halloj.

Ville bara tipsa om denna.

Den dök upp på BW idag.

Verkar vara mycket bra i dessa tider eller???? :lol:

 

 

300 € Deposit Bonus

Use bonus code "pokeriumbonus" while making your first deposit. You will get 100 % deposit bonus, max 300 €. Bonus will be paid after 30 days VIP100/15€.

There is no need to save VIP-points. You can use them e.g. in tournaments.

 

 

So not as great as Martinspoker deposit but still very nice.

 

Also remember that in B2B-network you get also CashBack Bonus.

So if you play 2001 VIP´s, you get 300€ as deposit bonus and 30€ as Cashback Bonus!

 

So 2001 raked = 330€ == 6X €bonus

 

Vilken site gäller detta? Låter helt klart som en bra deal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...