Birgerstam Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Någon som har erfarenhet av denna sajt? Den är en del av Prima-nätverket. Är en ung spelare som därav inte kan sätta in några pengar, utan lockades hit av att alla nya medlemmar får 10$. Nu har jag iallafall spelat upp detta till 164$ och känner för att ta ut iallafall 100 av dom. Min farsa kan tänka sig att använda hans konto för uttagningar. Kommer det att fungera smärtfritt? Citera
Njordir Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Någon som har provat spela här? Tycker det finns en del bra erbjudanden och välkända företag bakom sajten men blir lite skeptisk när det inte skrivs något överhuvudtaget . Merci beaucoup. Citera
hf89fc Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 det är seriöst eftersom att det är Primapoker Citera
Aeis Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Någon som har erfarenhet av denna sajt? Den är en del av Prima-nätverket. Är en ung spelare som därav inte kan sätta in några pengar, utan lockades hit av att alla nya medlemmar får 10$. Nu har jag iallafall spelat upp detta till 164$ och känner för att ta ut iallafall 100 av dom. Min farsa kan tänka sig att använda hans konto för uttagningar. Kommer det att fungera smärtfritt? Kanske, kanske inte^^ Kan hända att du måste skicka in en kopia på visa kortet och ditt ID. Då kan du täcka över en del siffror på kortet men jag vet inte exakt hur man gör men det finns nog beskrivet här på forumet någonstans. Hör med supporten på sidan så hjälper de dig säkert... Citera
Recommended Posts