Auslage Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Tack för det raka, snabba och destinkta svaret! Citera
wedo Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Det var så lite så Vid nästa royal, se till att någon annan får fyrtal över T eller färstege samtidigt så får du en bbj Citera
HeyJohan Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 hampa5: Har precis återhämtat mig från en magsjuka i helgen vilket tyvärr har lett till att ditt svar försenats. Ska fixa det under eftermiddagen. Beklagar att du har fått vänta. Auslage: Tyvärr har vi ingen bonus för det, men jag ber att få lyfta på hatten och gratulera Mvh Johan Citera
hf89fc Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 hampa5: Har precis återhämtat mig från en magsjuka i helgen vilket tyvärr har lett till att ditt svar försenats. Ska fixa det under eftermiddagen. Beklagar att du har fått vänta. Aj då men det är ingen fara 130 € på mitt konto så är jag nöjd Citera
larsdissler Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Jag har signat på heypoker tidigare bara för att glo på en polare när han spelade. Alltså inte degat in några pengar. Så nu undrar jag om jag kan använda "Badlakanbonusen" iallafall? Citera
Cavalera Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Det här kanske ligger i fel tråd, men är det nån som vet om man kan se antal "raked hands" på heypoker? Det kan väl inte vara samma sak som VIP-points? Citera
Cavalera Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 fan vad segt... men tack för svaret Citera
Sniken Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Vet inte om den här frågan redan är ställd, men måste man omsätta bonusen på något sätt efter att man fått den? Tackar för ett fint erbjudande! Citera
Jeg123 Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Vet inte om den här frågan redan är ställd, men måste man omsätta bonusen på något sätt efter att man fått den? Tackar för ett fint erbjudande! Nej du behöver inte omsätta bonusen. Citera
Sisko Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Det här kanske ligger i fel tråd, men är det nån som vet om man kan se antal "raked hands" på heypoker?Det kan väl inte vara samma sak som VIP-points? Rake tas innan du får VIP. På FL €1/2 tas rake vid €5 men du får inte VIP förrän €10. Kollar man så så borde inte en raked hand vara samma som en VIP-poäng. Jag tror dock inte att du kan se raked hands på Heypoker. Citera
Cavalera Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Det här kanske ligger i fel tråd, men är det nån som vet om man kan se antal "raked hands" på heypoker?Det kan väl inte vara samma sak som VIP-points? Rake tas innan du får VIP. På FL €1/2 tas rake vid €5 men du får inte VIP förrän €10. Kollar man så så borde inte en raked hand vara samma som en VIP-poäng. Jag tror dock inte att du kan se raked hands på Heypoker. Ok. Jag jagar "2*200 Raked hands-bonusen" Tycker inte att det borde vara VIP-points som räknar utan varje giv där rake tas ut av "banken" Vem ska man fråga för att få ett klart svar? Citera
vetgirig Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 hej jag undrar hur fort det går att fixa 2000 vip på 0,25/0.5 ? nån som har nån aning,? Jag gav upp efter en session på 2h då jag samlat ihop 70 poäng (2 bord) Om du fortsätter till 100 poäng så får du ju i alla fall 10 euro i bonus. PS Spela minst FL1-2 för att VIP poängen skall komma i en snabb takt. Citera
Auslage Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Undrar om man får bonusen på en gång efter man lirat 2000VIP eller om man måste vänta 30 dagar trots att man har maxat bonusen. Citera
HeyJohan Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Auslage: Det tar max 30 dagar, men om man - som i ditt fall - clearar hela bonusen så går det oftast snabbare. Mvh Johan Citera
leffeblond Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Skickade epost till badlakan@heypoker.com med mitt heypoker namn, 1 mars. Jag har inte fått bekräftelse och det har gått 2 veckor nu.. Johan kan du kolla upp det? tack på förhand. Citera
pellepedal Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Vem ska man fråga för att få ett klart svar? Supporten kanske? Citera
El Helado Patata Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Hallå hallå. Jag signade upp här via pf.nu-s länk och satte samtidigt in 200€ för reloadmania. Så jag får då alltså 400€ efter 4000 VIP (2x200€). Men sen hörde jag att vissa hade haft problem och fått svaret att alla VIP du tjänar efter första insättningsbonusen inte räknas in i reloadbonusen förrens du har fått insättningsbonusen krediterad. Kan någon konfirmera att detta inte är fallet? Citera
HeyJohan Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Vi håller på och kollar på det just nu. Det ska inte vara så att man måste vänta på att få pengarna inbetalade innan man clearar den första bonusen,vem tjänar på det? Mvh Johan Citera
jones Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 Badlakan-bonusen gick ut 1april enligt pokerforums: Signa hos HeyPoker - €200 bonus + beachgoodie! Är det något nytt erbjudande nu och är bonuskoden densamma? Mvh/ Jones Citera
European Bob Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Jag signade up i fredags, men skickade badlakansmailet först igår... innebär det att jag är körd? Citera
kfluffie Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Jag signade up i fredags, men skickade badlakansmailet först igår... innebär det att jag är körd? Jag tror HeyJohan ser det som lugnt! I värsta fall så måste du nog PM:a men jag tror han kommer skicka dig ett lakan ändå! En dag hit eller dit spelar ingen roll! Vänta ett par dar, en vecka så ligger det i Postlådan ska du se! MVH //KF Citera
Nusseman Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 HeyJohan låter hälsa att de kollar på ett nytt erbjudande. Koden gäller som vanligt och ni som signar innan Heypoker har presenterat sitt nya erbjudande kommer självklart inte bli lottlösa. Citera
European Bob Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Jag signade up i fredags, men skickade badlakansmailet först igår... innebär det att jag är körd? Jag tror HeyJohan ser det som lugnt! I värsta fall så måste du nog PM:a men jag tror han kommer skicka dig ett lakan ändå! En dag hit eller dit spelar ingen roll! Vänta ett par dar, en vecka så ligger det i Postlådan ska du se! MVH //KF Skönt, då kan jag andas ut... Var rädd att jag skulle behöva använda mitt vanliga badlakan i sommar.... Citera
theraven Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 hur e det nu då, har satt in 200€ med koden; kommer bonusen i omgångar eller kommer det en klumpsumma direkt. enkelt uttryckt; får jag 10€ när jag fått 100 VIP och 10€ till när jag kommit till 200 VIP eller kollar den upp efter en månad hur många VIP jag har och sen ger tex 170€ om jag har 1768 VIP? Citera
Recommended Posts