Gå till innehåll

Frågor och svar kring sign-up erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 125
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har jag fattat det här rätt:

 

För att tjäna in sign-up bonusen på max 200 euro behöver jag 2000 vip på heypoker?

 

För att tjäna in sign-up bonusen på max 600 euro behöver jag 3000 vip på Martins Poker?

 

Alltså 1000 vip = 100 euro på heypoker och 1000 vip = 200 euro på Martins Poker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det möjligt att köra pokerforums signupbonus och christmasreloaden parallellt? Alltså om man kör första insättningen med signupbonusen och sen direkt efter kör en reload med den bonusen?

 

Är det isåfall 5000 Vips man ska upp i totalt eller räcker det med 3000 för att fixa båda?

 

Tänkte starta upp ett konto på heypoker så bra att veta innan =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det möjligt att köra pokerforums signupbonus och christmasreloaden parallellt? Alltså om man kör första insättningen med signupbonusen och sen direkt efter kör en reload med den bonusen?

 

Är det isåfall 5000 Vips man ska upp i totalt eller räcker det med 3000 för att fixa båda?

 

Tänkte starta upp ett konto på heypoker så bra att veta innan =)

 

Känns inte som den gäller längre:

 

* Last date to use the code is December 31 2005.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag satte in 221€ den 5 december, sen han jag bara spela in 1502vip till någon gång före nyår innan jag reste iväg. Men någon bonus har jag inte fått. Jag ska ju få 150€, trodde att jag skulle få dom den femte men då kom dom inte. Och dom har inte heller betalats ut i steg om 10.

 

Supporten har inte svarat än, skickade iväg ett mail för 3 dagar sen och undrade var bonusen tagit vägen men har inte fått ett svar. Jag vill ju gärna ha min bonus. Hoppas HeyJohan kan hjäpa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj, fick pengarna idag från supporten. Alltså 150 euro. Sen fick jag 150 euro till ikväll. Tänkte att det var något fel och tog kontakt med HeyJohan (via msn, härlig support dom har som sagt). Det hade blivit något fel så jag fått bonusen 2 gånger. Men som tack för att jag sa till fick jag behålla de 150€ som kom dit av misstag :shock: . Det kallar jag att ta hand om sina kunder. Tack än en gång HeyJohan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...