The_Vampire Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Tack för svaret!de e ju greeaaat! Fyller 18 idag fixar VISA imorgon sen är det heypoker för mig! men kan man se hur många VIP man totalt sett har fast man spelar upp några i turneringar? Minimoton ser ju otroligt fräck ut liksom Citera
HeyJohan Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Japp, du kan se både hur många VIP du har spelat ihop och hur många VIP som du har som saldo efter att ha köpt buy-ins, saker i turneringar etc. Mvh Johan Citera
Nidot Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Fyller 18 idag Grattis och välkommen till det riktiga livet Citera
Skadast Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Oj, fick pengarna idag från supporten. Alltså 150 euro. Sen fick jag 150 euro till ikväll. Tänkte att det var något fel och tog kontakt med HeyJohan (via msn, härlig support dom har som sagt). Det hade blivit något fel så jag fått bonusen 2 gånger. Men som tack för att jag sa till fick jag behålla de 150€ som kom dit av misstag . Det kallar jag att ta hand om sina kunder. Tack än en gång HeyJohan. Härligt! Ingen går ju som förlorare ur den situationen. Heypoker blir mer uppmärksamma och du fick en liten extra bonus Jag fick behålla min felaktiga cashback-bonus efter att ha snackat med HeyJohan också. Citera
ea_0707 Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Kan man se någonstans i klienten hur många VIP man har totalt, så man kan hålla reda på det ? Citera
Skadast Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Kan man se någonstans i klienten hur många VIP man har totalt, så man kan hålla reda på det ? Nej... Cashier\My Account är det som gäller. Citera
The_Vampire Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Är det lönt att jaga bonusen om man spelar på 0.25 o.50 E thm nl? llr man måste spela högre? tänkte sätta in minst 100 jurrooo. Något mattesnille som kan hjälpa mig? Citera
berzerker Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Är det lönt att jaga bonusen om man spelar på 0.25 o.50 E thm nl? llr man måste spela högre? tänkte sätta in minst 100 jurrooo. Något mattesnille som kan hjälpa mig? Ja, lätt. Jag clearade insättningsbonusen (2000 vip) på två veckor 0.10/0.20. Fast då spelade jag rätt mycket också... 025/0.50 är en ganska idealisk nivå för att få vip. Citera
callans Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 är det bara jag som har problem att sätta in pengar från neteller?? An error occured when trying to process the deposit. Please try again! Citera
CalleAA Postad 13 Januari , 2006 Rapport Postad 13 Januari , 2006 Skickade ett mail för några dagar sen om badlakanet har inte fått något svar än. Hur lång tid tar det innan man får svar? Citera
AAKKQQ Postad 14 Januari , 2006 Rapport Postad 14 Januari , 2006 Skickade ett mail för några dagar sen om badlakanet har inte fått något svar än. Hur lång tid tar det innan man får svar? Har fått reda på att man får ett mail när de skickar iväg den till dig. Citera
CalleAA Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Säg att man satte in 500 euro o spelat ihop 2000 VIP poäng. Kan man då ta ut sina 500 euro när man clearat bonusen o efter 30 dagar kommer d in 200 euro på kontot? Fast tänker nog inte ta ut allt man måste ju spela ihop till några produkter i shopen Citera
HeyJohan Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 CalleAA: Visst kan man det! Mvh Johan Citera
Romeo Postad 16 Januari , 2006 Rapport Postad 16 Januari , 2006 Hur vet man om signup bonusen är igång och rullar? Hittar heller ingenstans där det står hur mycket man har kvar av den eller liknande. Citera
vafantroru Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 när får man bonusen? har nu efter 2 dagar lirat ihop 315 vippoäng ( siktar givetivs på att spela ihop 2000 vippoäng inom 30 dagar så hela bonusen betalas ut ). men när får man bonuspengarna? 30 dagar efter man lagt in pengarna eller??? AM I right? Citera
mogge Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Kollar jag på my account står det "Poker VIP Point Balance 884", kollar jag på my transactions står det "Earned VIP Points 682". Vad är skillnaden? Citera
HouseDoG Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Jag undrar liksom många andra om badlakansituationen. Jag har lirat klart bonus nu och den kommer säkert in på mitt konto om en månad, men redan efter 1 hand skickade jag ett mejl till badlakansadressen och har fortfarande inte fått någon bekräftelse eller sett något badlakan i brevlådan. Tack för lite upplysningar om hur det ligger till Johan. Citera
HeyJohan Postad 17 Januari , 2006 Rapport Postad 17 Januari , 2006 Romeo: Det står inte i cashieren hur mycket du har kvar eller om du är kopplad till en bonus, men du kan alltid PM:a mig så kan jag kolla upp det. Ta första insättningen gånger 10 så ser du hur många VIP som du måste spela ihop för att cleara bonusen. Vafantroru: Du har 30 dagar på från den dag du har gjort din deposit att cleara bonusen. Därefter tar det max 30 dagar att få bonusen utbetald, men om du clearar hela så går det oftast snabbare. mogge: Poker VIP Point Balance: Är hur mycket VIP du har totalt. Earned VIP Points: Är den mängd VIP som du har spelat in under en viss period. Du kan själv sätta perioden för att se hur mycket du har spelat in under till exempel en vecka. Siffrorna uppdateras varje natt varför de ibland kan visa olika resultat. HouseDoG: Badlakanen skickades ut under måndagen och alla som har beställt dem senast under helgen kommer att ha dem under veckan. Jag ska se om det finns kollinummer på dem. I så fall kommer ni att få dem mailade till er. Säg gärna till när de är framme så vi vet att allt är frid och fröjd Mvh Johan Citera
arsenalrulez Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Badlakanet anlände idag, riktigt trevligt och stiligt! Mot duschen-----> Citera
HeyJohan Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 arsenalrulez: Du bör tvätta det först för att maximera uppsugningsförmågan. Mvh Johan Citera
OgGiE Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Jag har nu reggat ett account på heypoker med signup koden, men jag har inte satt in några pengar än. Bonusen börjar först man har satt in pengarna va? Citera
Sisko Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Jag måste säga att badlakanet är ruskigt fult, och på tok för litet. Det skulle ju ha vart i helorange färg, och i storlek XL. Aja, ytterligare en pokerpryl som åker längst in i garderoben. Citera
vafantroru Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 de va en gåva, använd de inte om de inte passar Luffare Citera
HouseDoG Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 de va en gåva, använd de inte om de inte passar Luffare LOL! Nä, jag tyckte faktiskt det var rätt coolt. Jag kommer känna mig nöjd på stranden med mitt fina Heylakan. (Fick mitt badlakan idag förresten, tack!) Citera
Slamdunk Postad 20 Januari , 2006 Rapport Postad 20 Januari , 2006 Får aldrig svar hur det blir med mitt badlakan, har skickat till mailen 2gånger nu, heyjohan kanske vet varför inget händer Citera
Recommended Posts