Myssion Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Fan va dom smäller här utanför. Måste va någon som fyller år. Citera
TANDEMCYKELN Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Fan va dom smäller här utanför. Måste va någon som fyller år. Fan, jag som tänkte lägga mig och sova. Citera
Myssion Postad 31 December , 2005 Författare Rapport Postad 31 December , 2005 Hör du också det? Var bor du? Citera
Sjoberginho Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Hör du också det? Var bor du? Det smäller väl överallt oavsett var man bor? Citera
K4lle Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Hör du också det? Var bor du? Det smäller väl överallt oavsett var man bor? Fan det skämtas friskt på det nya året Gott nytt! Citera
Myssion Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 Hör du också det? Var bor du? Det smäller väl överallt oavsett var man bor? Hur tänker du nu? Är det många som fyller år? Citera
Myssion Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 Fan det skämtas friskt på det nya året Hur menar du då? Citera
Komodo Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Nyss vaknat Vad är det som händer? Citera
Myssion Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 ere krig? Trodde det med först med... men det visade sig att det bara var frugan som poppade popcorn. I ugnen, med luckan öppen... Citera
Skadast Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 ere krig? Trodde det med först med... men det visade sig att det bara var frugan som poppade popcorn. I ugnen, med luckan öppen... Vafan... Citera
Myssion Postad 1 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2006 ere krig? Trodde det med först med... men det visade sig att det bara var frugan som poppade popcorn. I ugnen, med luckan öppen... Vafan... Vadå? Det blir skitgott! Citera
Rotoroberts Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Är det ngn mer än jag här på forumet som fyller år den 31:e december? Känns lite mobbat... Citera
ades_va Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Är det ngn mer än jag här på forumet som fyller år den 31:e december?Känns lite mobbat... Tydligen rätt många om man dömer efter explosionerna utomhus. Citera
Caines Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Är det ngn mer än jag här på forumet som fyller år den 31:e december?Känns lite mobbat... Ja ca 55 stycken Citera
Recommended Posts