Legolas Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Någon som vet om det är möjligt på någon site ? Har sett ån som man kan göra det på men endast från staterna då det borde väl vara ett enkelt sätt även för andra siter att ordna med för dem som gör mindre insättningar Citera
Constantinos Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Någon som vet om det är möjligt på någon site ? Har sett ån som man kan göra det på men endast från staterna då det borde väl vara ett enkelt sätt även för andra siter att ordna med för dem som gör mindre insättningar Telefon- och smsbetalning ger en väldigt dålig provision jämfört med kreditkort, om man inte lyckas få ett superavtal med respektive operatör i varje land, vilket är relativt omöjligt. Jag vet tyvärr inte om någon site som tillhandahåller denna typ av insättningstjänst, och tror heller inte det finns någon, om de inte då tar en rejäl avgift från kunden i och med insättningen. Citera
Gislo Postad 31 December , 2005 Rapport Postad 31 December , 2005 Jag horde att vegas007poker.com eller vad urlen ar hade insattning och nagot bonuserbjudande tidigare via SMS. Nagon som sa i en chat. Citera
Joeduck Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Jag horde att vegas007poker.com eller vad urlen ar hade insattning och nagot bonuserbjudande tidigare via SMS. Nagon som sa i en chat. http://www.vegas007.com/popup_sms.aspx Citera
Recommended Posts