Zyr Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 aha, 700 000kr var? så alla ni har miljonen nu^^ mitt NL50 grindande känns inte längre så hett,haha men grattis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Vi dealade med 4 kvar och fick pengarna utifrån antalet chips. Jag fick då 226k EURO. Ni får tycka vad ni vill men för mig och den rulle jag har och så mycket pengar jag äger totalt vill jag inte chansa i det läget. Jag är toknöjd. Sen delar jag med BigKing och Djens med. Det bestämdes redan vid satelliten. Okej.vem var det som föreslog dealen, ngn maneger lr kirill:P? Vad gjorde BigKing för att få vara med i dealan,spelade ni alla en sat o den/de som kanske tog plats skulle dela me dem som inte kom med? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 "Redan före segern i Deauville stod Mats Iremark på plus. Spelandet hade då inbringat en halv miljon kronor att dryga ut studiemedlen med." Citerat i från DN. Kanske inte så bra att gå ut i tidningen att du lirat in en halv mille. Är ju inte skattefritt på party väl? Stort grattis till vinsten också. Riktigt coolt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 13 Februari , 2006 Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Party är skattefritt. Gibraltar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 13 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 13 Februari , 2006 Vi dealade med 4 kvar och fick pengarna utifrån antalet chips. Jag fick då 226k EURO. Ni får tycka vad ni vill men för mig och den rulle jag har och så mycket pengar jag äger totalt vill jag inte chansa i det läget. Jag är toknöjd. Sen delar jag med BigKing och Djens med. Det bestämdes redan vid satelliten. Okej.vem var det som föreslog dealen, ngn maneger lr kirill:P? Vad gjorde BigKing för att få vara med i dealan,spelade ni alla en sat o den/de som kanske tog plats skulle dela me dem som inte kom med? Kirill föreslog deal. Alla utom dansken var med på det direkt. Mark erbjöd dock dansken 10k extra från Marks pris om dansken accepterade dealen. Då gick han med på den. Och ja, vi delar lika, det bestämde vi vid satelliten och det var jag som ville ha det så från början. Är inte missnöjd på nåt vis. Titeln och monte carlo räcker bra för mig som "bonus". Nästa gång är det BigKing som fetingklonkar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Nästa gång är det BigKing som fetingklonkar... nejnej, du ska klonka EWSOP först eftersom jag har 33% där med... :D:D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebbis Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Nu blir det en veckas semester. Måste vila lite från allt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Blev det några kort som ni skulle lägga upp? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Blev det några kort som ni skulle lägga upp? Fixar det imorrn. Trött som fasen nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Studielån is no more. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hawg Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Orkar inte läsa alla spamsidor i din dagbok så du kanske redan har svarat på det här, men hur mycket blev det för dig tot? Du splittade väl med några andra samt att ni delade upp kosingen vid finalbordet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Har en fråga delar ni lika på det du vinner i Monte Carlo oxå? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Orkar inte läsa alla spamsidor i din dagbok så du kanske redan har svarat på det här, men hur mycket blev det för dig tot? Du splittade väl med några andra samt att ni delade upp kosingen vid finalbordet. 800k typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Har en fråga delar ni lika på det du vinner i Monte Carlo oxå? Nej den behåller jag själv. Jag tror Djens och BigKing är mycket nöjda med det de får redan och kan unna mig lite ensamrätt i fortsättningen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Superklonken fortsätter. Mitt bagage kommer hem idag Jag kommer snacka i radio på torsdag. P4 Göteborgs morgonprogram. Cirka 8.40-9.00. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spyse Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Superklonken fortsätter. Mitt bagage kommer hem idag Jag kommer snacka i radio på torsdag. P4 Göteborgs morgonprogram. Cirka 8.40-9.00. Det kommer jag missa pga skola någon som vill banda och sedan dela med sig av? Hmm hur är det med upphovsrätten runt det här? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Haha, egentligen så måste det väl kännas lite halvsurt att splitta allt så mycket? Av sammanlagt, om du vunnit, typ 3½ mille SEK, så får du nu 800K SEK istället. Iofs, du får titeln och resan till Monte Carlo och förmodligen en del respekt osv, men ändå. Nu måste du ändå grinda! Höhö. Iofs, jag hade inte tackat nej heller, but still. Tankarna såhär i efterhand hade fått mig att vilja gråta. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sata Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Superklonken fortsätter. Mitt bagage kommer hem idag Jag kommer snacka i radio på torsdag. P4 Göteborgs morgonprogram. Cirka 8.40-9.00. Det kommer jag missa pga skola någon som vill banda och sedan dela med sig av? Hmm hur är det med upphovsrätten runt det här? Det är ju vår kära public service, du kan helt enkelt ta och lyssna på det när du kommer hem, via internet. GöteborgDirekt Morron Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
European Bob Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Till att börja med; Grattis! Sedan till Dealen... Om denna tävling hade varit utanför EU hade väl Mats fått (fel ord, blivit tvingad att..) betala skatt på hela vinsten? Dealar likt den här kan ju inte vara helt ovanliga. Så hurr brukar sånt här lösas då? Förlåt, kanske inte skulle postas i din dagbok. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Haha, egentligen så måste det väl kännas lite halvsurt att splitta allt så mycket? Av sammanlagt, om du vunnit, typ 3½ mille SEK, så får du nu 800K SEK istället. Iofs, du får titeln och resan till Monte Carlo och förmodligen en del respekt osv, men ändå. Nu måste du ändå grinda! Höhö. Iofs, jag hade inte tackat nej heller, but still. Tankarna såhär i efterhand hade fått mig att vilja gråta. Jag tar mycket hellre 3 skott på 800k än 1 skott på 2.4 mille... ska jag sen blir sur när ett skott sitter? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Till att börja med; Grattis! Sedan till Dealen... Om denna tävling hade varit utanför EU hade väl Mats fått (fel ord, blivit tvingad att..) betala skatt på hela vinsten? Dealar likt den här kan ju inte vara helt ovanliga. Så hurr brukar sånt här lösas då? Förlåt, kanske inte skulle postas i din dagbok. De flesta spelare har väl också sponsring som gör att de inte får allt själva. Kanske bytt bort 20-30% och sen 30% till sponsorn. Hade det varit utanför EU hade jag betalat skatt på de pengarna jag fick i tävlingen. Självklart skulle isf BigKing och Djens betala lika delar av skatten då. Hur det löses? Banköverföring? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tikhal Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Till att börja med; Grattis! Sedan till Dealen... Om denna tävling hade varit utanför EU hade väl Mats fått (fel ord, blivit tvingad att..) betala skatt på hela vinsten? Dealar likt den här kan ju inte vara helt ovanliga. Så hurr brukar sånt här lösas då? Förlåt, kanske inte skulle postas i din dagbok. De flesta spelare har väl också sponsring som gör att de inte får allt själva. Kanske bytt bort 20-30% och sen 30% till sponsorn. Hade det varit utanför EU hade jag betalat skatt på de pengarna jag fick i tävlingen. Självklart skulle isf BigKing och Djens betala lika delar av skatten då. Hur det löses? Banköverföring? Och att betala skatt hade verkligen kännts surt. Så, vinnaren av miljontävlingen är ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 I mina ögon är det mats, även om det svider att erk'änna förlusten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Måste ju bli ett högre mål nu då, 2.5? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts