Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men kan inte alla bara vara tysta, snälla. Ni får bemöta detta inlägg ungefär så som jag väntar mig, men om bara ett fåtal av er tar åt er så blir jag glad. INGEN är intresserad av vad NI tycker om Agnes eller hur många gånger ni kan komma over-the-top på någon annan med ett "coolare" inlägg. SNÄLLA sluta spamma sönder denna dagbok.. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men kan inte alla bara vara tysta, snälla. Ni får bemöta detta inlägg ungefär så som jag väntar mig, men om bara ett fåtal av er tar åt er så blir jag glad. INGEN är intresserad av vad NI tycker om Agnes eller hur många gånger ni kan komma over-the-top på någon annan med ett "coolare" inlägg. SNÄLLA sluta spamma sönder denna dagbok.. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA.

Agreed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol vad betyder FYP alla verkar köra med det här

 

FYP Final Year Project

FYP First Year Program (College of the Holy Cross)

FYP Five Year Program

FYP Five-Year Plan

FYP Fixed Your Post (newsgroups)

FYP For Your Perusal

FYP Foundation Year Program (University of Kings College)

FYP Foundation Year Programme (Canada)

 

Vilket tycker du stämmer in här?

 

Villken dryg tönt du är

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stackbrat, är det upp till dig att sätta nivån på denna dagbok? vänta, jag tar och svarar åt dig och säger nej, den som startar en dagbok sätter även en standard på den, om du nu är så sjukt intresserad av att läsa om Mats HH:s och resultat men inte orkar överse vissa inlägg av OT, så badluck!

 

 

 

 

edit, orkar ingen diskussion, men den som startar en dagbok, och skriver i den, bidrar även till svaren och standarden i den, tror inte Mats har något emot "OT" inläggen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stackbrat, är det upp till dig att sätta nivån på denna dagbok? vänta, jag tar och svarar åt dig och säger nej, den som startar en dagbok sätter även en standard på den, om du nu är så sjukt intresserad av att läsa om Mats HH:s och resultat men inte orkar överse vissa inlägg av OT, så badluck!

 

 

edit, orkar ingen diskussion, men den som startar en dagbok, och skriver i den, bidrar även till svaren och standarden i den, tror inte Mats har något emot "OT" inläggen!

 

Just detta som är problemet, det är inte längre "vissa" det är väldigt många. Och lika rätt som DU anser dig ha att skriva massa OT skitinlägg lika stor rätt har stackbrat att kommentera att han EJ tycker det hör hemma här, och framförallt så har Moderatorerna rätt att förhoppningsvis radera och varna fjantiga inlägg som är på dagisnivå. Puss o kram! :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens hand. 40 spelare kvar i turneringen. 18 itm. 40k avg. Blindar 800/1600

 

Co 5000 (Lös fransman med mkt marker)

Button (Jag, med 20k. spelat 3 händer under dagens 3 timmar) push för 20k

SB steker, har 19.9k. Synar till slut

Co viker.

 

Jag viker upp 92d. SB viker upp A8d. Ja, han är fransman. Slut på turneringen för min del där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...