ebisumaru Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 inte bara ladbrokes nu ser ja, för nu ploppa du in på mitt bord på ongame nl400 Hur många PF:are är det som spelar NL400 på Ongame? Ni borde ange era nick så man vet vem man ska se upp för. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimmo Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 inte bara ladbrokes nu ser ja, för nu ploppa du in på mitt bord på ongame nl400 Hur många PF:are är det som spelar NL400 på Ongame? Ni borde ange era nick så man vet vem man ska se upp för. Jajamen, sett dig på något bord idag Jag heter 'phadkimao' på skinnet ja spelar just nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Ska köpa ett poker/mat/grind-bord till lägenheten imorrn. Kostar 20 000:-. Skönt att man har råd nu LOL! Ditt 20k-bord gor sig sakert skitbra i lagenheten med drivor av tomburkar pa golvet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Ska köpa ett poker/mat/grind-bord till lägenheten imorrn. Kostar 20 000:-. Skönt att man har råd nu LOL! Ditt 20k-bord gor sig sakert skitbra i lagenheten med drivor av tomburkar pa golvet. http://www.bruno-mathsson-int.com/superellips/superellips.htm I ek.. blir sjukt bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimmo Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Ska köpa ett poker/mat/grind-bord till lägenheten imorrn. Kostar 20 000:-. Skönt att man har råd nu LOL! Ditt 20k-bord gor sig sakert skitbra i lagenheten med drivor av tomburkar pa golvet. http://www.bruno-mathsson-int.com/superellips/superellips.htm I ek.. blir sjukt bra Klassiker! Håller i alla år, mycket bra val. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Får se om det blir nåt spel imorrn. Ska ner och köpa bordet först och främst. Sen ska jag och tjejen ut o äta på kvällen. Först får det dock bli lite parmaskinka innan jag lägger mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 jag föredrar fasen att ha antingen flicka13 eller iremmats på bordet, inte så att man scoopar av er.. men övriga bordet blir så jävla loose då ni är inne o tiltar upp dem =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stahl Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 jag föredrar fasen att ha antingen flicka13 eller iremmats på bordet, inte så att man scoopar av er.. men övriga bordet blir så jävla loose då ni är inne o tiltar upp dem =) SÅ! Du spelar 2/4 mot Mats nu, ja? Vad är din ursäkt för att du inte cashar ut lite och kommer till Lund? Fuck Betapet när vi kan spela regular ALFAPET live!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 , låg back rätt rejält idag ståhl, men lite tilt på en snubbe så satte vi oss o lira hu och så hamna man på pluset =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verbal__Kint Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Vad nickar du på Ladbrokes Mats och hur mycket lirar du där? Grattis till vinsten! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 jag föredrar fasen att ha antingen flicka13 eller iremmats på bordet, inte så att man scoopar av er.. men övriga bordet blir så jävla loose då ni är inne o tiltar upp dem =) Hehe, jag är väl inte så lös? Vad nickar du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 28 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Vad nickar du på Ladbrokes Mats och hur mycket lirar du där? Grattis till vinsten! iremmats2. Jag har precis börjat spela där... bara mtts. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omni Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 jag föredrar fasen att ha antingen flicka13 eller iremmats på bordet, inte så att man scoopar av er.. men övriga bordet blir så jävla loose då ni är inne o tiltar upp dem =) Hehe, jag är väl inte så lös? Vad nickar du? hahaha, flicka13 är ju weak-tight Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aglo Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 jag föredrar fasen att ha antingen flicka13 eller iremmats på bordet, inte så att man scoopar av er.. men övriga bordet blir så jävla loose då ni är inne o tiltar upp dem =) Hehe, jag är väl inte så lös? Vad nickar du? hahaha, flicka13 är ju weak-tight Look who's talking... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 hm, tycker flicka13 gjorde en riktig lös syn mot mig igår ivf.. må vara, hursomhelst tycker jag det bara är gynnsamt för både mig och den andre att man är två som pushar upp ofta preflop, annars blir det så mekaniskt spel, liksom behöva vänta på set vs AA för att få action tillbaka på ett 5-manna är ju rätt lol :> vad jag nickar är en hemlighet, jag vill ju inte gå gul. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Men orka åka till Asien snart då................................. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Men orka åka till Asien snart då................................. Mmm... buhu... Varfor spelade du satelliten da? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaoulDuke Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Men orka åka till Asien snart då................................. Grattis till klonken! Asien är nog supernajs. Bara varit på genomresa på väg till Oz. Gå och dra hem lite High Stakes och kolla Mihns stil för och lära dig den asiatiska stilen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Men orka åka till Asien snart då................................. Jag kan lira, du får 100% av vinsten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eeken Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Men orka åka till Asien snart då................................. Jag kan lira, du får 100% av vinsten. Höhö jag höll på att bajsa ner mig av skratt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 men varför ska du ställa med JJ på ragfloppen? vad fan ska han syna med lixom, och varför skulle han leda 350 i 250 potten om han hade något som du slår med JJ som han kan tänkas syna ett omslag AI av dig.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Liten sammanfattning av gårdagen för Tomteslaskgänget... 100k b2b 19e och 8e plats 60k ongame 4e plats... åker som klar chiptvåa med KK mot chipleaderns AA.. hans andra AA vs KK senaste varvet... sick 5k b2b 8e och 2a plats Vinst i Ladbrokes rebuy Vinst i Betfair Asian Poker Tour satelllit. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 inte bara ladbrokes nu ser ja, för nu ploppa du in på mitt bord på ongame nl400 Hur många PF:are är det som spelar NL400 på Ongame? Ni borde ange era nick så man vet vem man ska se upp för. jag sitter också å slaskar NL400 på onegame, men är ingen du ska passa dig för. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Hinner du ta igen....? Weekly Leaderboard Position Alias Poäng 1 Iremmats2 480 2 ELTREN 349 3 mitchhh 284 4 tigerlily 240 4 PauloSnippo 240 Annual Leaderboard Position Alias Poäng 1 wildrick 21874 2 Decision 16469 3 mitchhh 16051 4 Battleaxe 10247 5 ELTREN 10025 Som en morot kan du försöka nypa min plats...borde väl vara färdigt nästa vecka...? 875 pokerfish1 840 877 sulla 839 877 mjoyce001 839 877 heathers 839 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Ikväll blir det 2000kr + rebuys på cosmopol. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts