Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

inte bara ladbrokes nu ser ja, för nu ploppa du in på mitt bord på ongame nl400 :)

 

Hur många PF:are är det som spelar NL400 på Ongame? Ni borde ange era nick så man vet vem man ska se upp för.

 

Jajamen, sett dig på något bord idag :) Jag heter 'phadkimao' på skinnet ja spelar just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag föredrar fasen att ha antingen flicka13 eller iremmats på bordet, inte så att man scoopar av er.. men övriga bordet blir så jävla loose då ni är inne o tiltar upp dem =)

 

SÅ! Du spelar 2/4 mot Mats nu, ja? Vad är din ursäkt för att du inte cashar ut lite och kommer till Lund?

 

Fuck Betapet när vi kan spela regular ALFAPET live!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag föredrar fasen att ha antingen flicka13 eller iremmats på bordet, inte så att man scoopar av er.. men övriga bordet blir så jävla loose då ni är inne o tiltar upp dem =)

Hehe, jag är väl inte så lös? Vad nickar du?

 

hahaha, flicka13 är ju weak-tight

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag föredrar fasen att ha antingen flicka13 eller iremmats på bordet, inte så att man scoopar av er.. men övriga bordet blir så jävla loose då ni är inne o tiltar upp dem =)

Hehe, jag är väl inte så lös? Vad nickar du?

 

hahaha, flicka13 är ju weak-tight

Look who's talking... :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hm, tycker flicka13 gjorde en riktig lös syn mot mig igår ivf.. må vara, hursomhelst tycker jag det bara är gynnsamt för både mig och den andre att man är två som pushar upp ofta preflop, annars blir det så mekaniskt spel, liksom behöva vänta på set vs AA för att få action tillbaka på ett 5-manna är ju rätt lol :>

 

 

vad jag nickar är en hemlighet, jag vill ju inte gå gul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten sammanfattning av gårdagen för Tomteslaskgänget...

 

100k b2b

19e och 8e plats

 

60k ongame

4e plats... åker som klar chiptvåa med KK mot chipleaderns AA.. hans andra AA vs KK senaste varvet... sick

 

5k b2b

8e och 2a plats

 

Vinst i Ladbrokes rebuy

Vinst i Betfair Asian Poker Tour satelllit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte bara ladbrokes nu ser ja, för nu ploppa du in på mitt bord på ongame nl400 :)

 

Hur många PF:are är det som spelar NL400 på Ongame? Ni borde ange era nick så man vet vem man ska se upp för.

 

 

jag sitter också å slaskar NL400 på onegame, men är ingen du ska passa dig för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hinner du ta igen....?

 

 

Weekly Leaderboard

Position Alias Poäng

1 Iremmats2 480

2 ELTREN 349

3 mitchhh 284

4 tigerlily 240

4 PauloSnippo 240

 

 

Annual Leaderboard

Position Alias Poäng

1 wildrick 21874

2 Decision 16469

3 mitchhh 16051

4 Battleaxe 10247

5 ELTREN 10025

 

 

Som en morot kan du försöka nypa min plats...borde väl vara färdigt nästa vecka...?

 

875 pokerfish1 840

877 sulla 839

877 mjoyce001 839

877 heathers 839

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...