Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hur gick det för bigking? tror han låg upp ett halvt inköp när jag såg men sen försvann han :?

Han sitter här bredvid o käkar Kinamat. Kände att han kunde unna sig det efter att ha hittat storplusset..

Postad

Såg ut som Soy var lite rädd. Hade du en hjärter på den fyrfärgade hjärterbrädan när Mats betade bort dig med A hög? Du tvekade liksom innan du checkade. Sen överbetade Mats potten. Från där jag står kändes det som en bluff. Fast det är mycket enklare när man inte behöver betala $400 för synen själv. :)

Postad
Såg ut som Soy var lite rädd. Hade du en hjärter på den fyrfärgade hjärterbrädan när Mats betade bort dig med A hög? Du tvekade liksom innan du checkade. Sen överbetade Mats potten. Från där jag står kändes det som en bluff. Fast det är mycket enklare när man inte behöver betala $400 för synen själv. :)

Va råtilta, därav weak som de andra fiskarna vid bordet ;) . Funderade att stna med min J8 :spade: , men ingen annan hjältesyn hade gått hem under den här sittningen....

Såsom min AA mot jacobmals K10o..... :x

SSSSSNARK!

Postad

Va råtilta, därav weak som de andra fiskarna vid bordet ;) . Funderade att stna med min J8 :spade: , men ingen annan hjältesyn hade gått hem under den här sittningen....

Såsom min AA mot jacobmals K10o..... :x

SSSSSNARK!

Ja, utan hjärter blir ju synen verkligen svår. Då förstår jag dig.

• Skapa nytt...