Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

Vilka stora liveturneringar finns planerade i din kalender?

 

GKS Invitational 26-28 maj

Poker SM på Cosmo i sthlm 2-6 juni

Fotbolls-VM 8-16 juni

Inflytt lägenhet 16-22 juni

Fotbolls-VM 22-25 juni

 

Sen drar jag till Vegas nån vecka in på Juli och stannar väl där en månad eller nåt sånt.

 

Hösten har jag inte bestämt nåt än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför är PR:n värd guld för mats? Då kan man ju likag ärna äta "jagvillblikorkad"-tabletter o anmäla sig till Big Brother. Eller kan sådan PR generera i att Mats håller i ett paket frysta ärtor på bästa sändningstid o nynna Findus gör det goda goooodare?

 

Den där jämförelsen var ju minst sagt helt åt helvete. Att ens jämställa att bli uppmärksammad av en stor svensk spelsajt för något[pokerrelaterat] medgivet bra man bidragit med, kontra att ställa ut sig i en freakshow och bli hånad/skämma ut sig. Det finns liksom bra uppmärksamhet och det finns dålig, trodde det var rätt elementär mediakunskap.

 

Nebbis nu är du såndär igen, varför lixom? Jag har förövrigt läst media både på gymnasial och universitets-nivå, kan gärna starta en diskussion över huruvida det är elementär mediakunskap eller inte. Du vet att den demografiska gruppen som faktiskt reagerar på den publicitet som BB genererar som positiv är större än den gruppen som reagerar på den som negativ? Sluta vara så snabb att utgå från att SuperNebbis åsikter är de som gäller. Förövrigt så var det faktiskt ett skämt, eller jag frågade om den typen av PR faktiskt kan generera i något av faktiskt värde för iremmats genom att formulera mig på ett (för mig) skämtsamt sätt. Trodde det fanns gränser för hur litet verktyg man har i förhållande till hur stort man vill ha.

 

EDIT: Håll dig till pokerteori där du glänser i detta forum.. Du har inget att hämta i den här diskussionen om du på allvar vill driva den vidare (trots att du även denna gång isf skapar en diskussion av ingenting).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trillade in lite mer på sng-fronten. $657 närmare bestämt.

 

Resultat maj: +$35238

 

Målet får väl bli 40k igen då... men när jag kommit dit tar jag fan semester månaden ut :)

 

Fick förresten samtal från SR P1 imorse. De vill ha med mig i nåt program i sommar... :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trillade in lite mer på sng-fronten. $657 närmare bestämt.

 

Resultat maj: +$35238

 

Målet får väl bli 40k igen då... men när jag kommit tar jag fan semester månaden ut :)

 

Fick förresten samtal från SR P1 imorse. De vill ha med mig i nåt program i sommar... :shock:

 

När du kommit? *fniss* ;)

Du ser, du kommer få nynna i primetime :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trillade in lite mer på sng-fronten. $657 närmare bestämt.

 

Resultat maj: +$35238

 

Målet får väl bli 40k igen då... men när jag kommit dit tar jag fan semester månaden ut :)

 

Fick förresten samtal från SR P1 imorse. De vill ha med mig i nåt program i sommar... :shock:

 

När du kommit? *fniss* ;)

Du ser, du kommer få nynna i primetime :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trillade in lite mer på sng-fronten. $657 närmare bestämt.

 

Resultat maj: +$35238

 

Målet får väl bli 40k igen då... men när jag kommit dit tar jag fan semester månaden ut :)

 

Fick förresten samtal från SR P1 imorse. De vill ha med mig i nåt program i sommar... :shock:

 

 

Ja underskatta inte semester. På sikt drar man nog in mer om man tar långa break för att låta hjärnan vila..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara å be en bön att du inte får idiot frågan som erik123 fick i "raggadisssshhh"

-vad gör du om/när turen tar slut? och erik svarar lite glatt men ändå irriterat "nu är det ju inget turspel....."

 

lycka till med intervjun!

 

Jag svarar: Tur är något man föds med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bara å be en bön att du inte får idiot frågan som erik123 fick i "raggadisssshhh"

-vad gör du om/när turen tar slut? och erik svarar lite glatt men ändå irriterat "nu är det ju inget turspel....."

 

lycka till med intervjun!

 

Jag svarar: Tur är något man föds med.

 

Bästa svaret någonsin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter den hetska debatten på senare tid i folks dagböcker om vad som är weaktight och read-baserat och semi-tilt-bluff osv så tycker jag att vi helt enkelt får göra upp i slutet av månaden.

 

Vi kör 5/10 NLT SH någonstans, private table.

 

Alla sitter med fulla inköp från början. Man får fylla på hur mycket som helst under tiden. Man måste sitta kvar och spela tiden ut, exempelvis 3 timmar.

 

Jag tar mig friheten att posta de första OBLIGATORISKA deltagarna:

 

1. iremmats

2. Macaronis "Push the bottom pair any time"

3. Allesinnes "Fold AK any time"

4. BeachJohan "Bluffvärde is da shit"

5. ?

6. ?

 

Nebbis? Jacobmal? Klonka? GMB? Djens? Vem vågar?

 

Vinnaren är helt enkelt den som plussat mest när tiden runnit ut. Vinnaren får behålla vinsten och får enorma brag-rights här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skumdum! "våga och vinn".

 

Nä, bättre ni riktigt mäktiga lirare får lira där.. Men blir det en plats över kan jag fundera påt.

 

Ingen skottning tillåten! :)

 

Hur är det med skottning nu igen. Har man 5 inköp räknas man som grindare, va? Ska in och fixa till partyrullen lite snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God idé.

 

Den som backar mest bör dessutom tvingas skriva minst 10 konkreta och ambitiösa svar på HHs i handanalysforumet som postats av spelare som spelar på microlimit. Alla avslutade med "Men vad vet jag, det här kanske är en blind som leder en blind".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God idé.

 

Den som backar mest bör dessutom tvingas skriva minst 10 konkreta och ambitiösa svar på HHs i handanalysforumet som postats av spelare som spelar på microlimit. Alla avslutade med "Men vad vet jag, det här kanske är en blind som leder en blind".

 

mahahaha :D

 

Tycker dock det låter som en enormt ROLIG idé, det betyder ju absolut inte att det är en god idé. Jag skulle dock sitta klistrad vid railen.

 

Gogogo. jag röstar på Nebbis/Hjort/Jacobmal i den ordningen också.. Snälla söta rara ställ upp :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...