Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

okey, nu fatta jag hur budet innan budgivningen går till :)

hoppas du får den, tror jag också, men dom verkar bra allt kräsna, bostadsbubblan kan ju spricka när som :)

Postad
okey, nu fatta jag hur budet innan budgivningen går till :)

hoppas du får den, tror jag också, men dom verkar bra allt kräsna, bostadsbubblan kan ju spricka när som :)

Spelar inte så stor roll egentligen om bostadsbubblan spricker. Köper jag en för 1.6M nu och säljer den för 800k om säg 5 år så kommer jag ju kunna byta till en av samma värde och behålla samma månadskostnad... man betalar ju liksom bara en gång... för att komma in på marknaden...

Postad

Börjar bli hungrig nu. HeyPoker har varit vänliga att sponsra mitt sjuka roomservice-behov under hela resan! Spaghetti Bolognaise eller Pizza med champinjoner är frågan....

Postad
Börjar bli hungrig nu. HeyPoker har varit vänliga att sponsra mitt sjuka roomservice-behov under hela resan! Spaghetti Bolognaise eller Pizza med champinjoner är frågan....

Pasta är ingen höjdare om du ska sova inom en rimlig tid...

Postad

Pizza har ÄNNU mer snabba kolhydrater vilket skulle vara ett sämre alternativ.

Postad
Mats: jag skulle vilja höra vilka böcker du rekommenderar för SnG. Är det Harringtons eller finns det andra som du kan rekommendera?

Finns väl inga renodlade SNG-böcker. Enbordsturneringar är en väldigt speciell maskinell spelstil. Är nog min dagbok som är den ultimata källan för kunskap i ämnet.. nä skämt åsido... du hittar allt du behöver på nätet. En del här förhoppningsvis :I

Postad

Fasen va ni är sjyssta som bryr er om vad jag sätter i mig ;)

Postad

Fasen va ni är sjyssta som bryr er om vad jag sätter i mig ;)

Måste ju vara stentaggad imorn!

Postad
På de fyra lägenheter vid bjudit på har priset gått upp i snitt 40%. Eftersom det är andra rundan de har uppe lägenheten gissar jag på att de vill sälja den så snabbt som möjligt. Förra gången tyckte de slutbudet på 1.5M var för lite. Så jag la ett bud tillräckligt högt över detta för att de iaf ska fundera ordentligt på det. De slipper vänta på en veckas budgivning fram och tillbaka och får antagligen ut vad de vill ha för lägenheten. Kanske inte det allra mesta de kunde få men de får det direkt.

Wow, 40%!? Det låter lite extremt, borde nästan anmälas för lockpriser isf. Tror dock inte bostadspriserna kommer gå ned på ett tag (känner en mäklare så har lite halvkoll) så se det som en investering samtidigt som det kan vara en nice lya. Hoppas 1.65M står. :)

Postad
Vill ni att jag ska ta upp nån speciell SNG-HH imorrn. Posta isf den här ikväll, med motivering!

Vill ni ha mig prata om nån speciell SNG-hand, Posta den i min dagbok eller här illa kvickt!!!

Skönt att se att du är väl förberedd. ;)

Synd att man missar det, vad kostar det att skeppa dig till Teckomatorp för en privat föreläsning? :)

• Skapa nytt...