unmaster Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Hehe... jo... tänkte bara belysa att jänkarna ibland är lite villiga att agera på, i många andras ögon ganska, lösa grunder... Saddam, hål i stegen?... Vad jag minns så blev han utdragen... /M Citera
AnonymHaj Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 Pokersajterna håller dessutom koll på varandra. Om partypoker skulle fuska skulle prima snabbt vara framme och basunera ut detta i CNN och andra stora medier. Mike Sexton skulle aldrig våga visa sig på partypokers hemsida om han inte var säker på att inget fusk begås. Har du några som helst belägg för det här eller? Visst, det är inte ett särskilt otroligt scenario, men jag har aldrig hört något som stödjer det. om ett pokerrum skulle fuska skulle det innebära att de stjäl pengar och spelare från de andra pokerrummen på internet. Om pokerrummen inte undersöker hur deras konkurrenter jobbar är de dumma. Citera
Hjort Postad 20 Oktober , 2004 Rapport Postad 20 Oktober , 2004 om ett pokerrum skulle fuska skulle det innebära att de stjäl pengar och spelare från de andra pokerrummen på internet. Nej det gör det inte. Det innebär att de stjäl pengar från spelarna. Plockar kunder av varandra försöker de ändå göra så mycket det går. Om pokerrummen inte undersöker hur deras konkurrenter jobbar är de dumma. Kanske det, men det rör sig antagligen mer om marknadsföring och liknande de tittar på. Jag tror inte att de gör omfattande statistisk analys av floppar och liknande. Jag tror att onlinepoker är väldigt rättslöst och utan någon översyn eller säkerhet. Jag tror också att siterna inte fuskar med bottar eller riggade givar, men det finns inte mycket till garanti att så inte är fallet. Citera
Myssion Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Årets bump? EDIT: Jag menar "De tre senaste årens bästa bump" Citera
Recommended Posts