Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Med till första pausen. Var uppe och nosade på 1700 efter fyra händer, fick bra kort och spelade aggressivt. Sedan blev jag utdragen av en tomte med färgdrag, sedan blev det lite dött. Försökte mig på en stöld från knappen en gång när några tajta limpare (som tidigare hade lagt sig mot höjningar) ville vara med. Dock en semi-shortstack som synade och checkraisade mitt cb all-in... Fold Har stulit lite, ligger stabilt (?) på 890. De goda nyheterna är att bordet är jäkligt tajt (12.3%flop ) De dåliga nyheterna är det finns flera stora stackar som kanske inte går att stjäla ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Fantastiskt rolig första timme. Har kunnat köra mitt aggro cashgamespel helt ut eftersom vi bara varit 5-6 spelare vid bordet. Har 3650 som jag tjänat ihop mestadels från småpotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 2115 nu i pausen. Spelet har gått up och ner. Förlorade 700 med set mot färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Slaskat mig ut nu. Ingen disciplin alls när det kommer till freerolls. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 4545 i pausen Nickar Nollfem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 30 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2005 $565 kvar i pausen, fick inget svar på mina KK, QQ och JJ. 1670 spelare kvar. Largest 9266, Average 1718.56. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strutter Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 är uppe i 4495 men hur ser man resultat listan, jag får bara fram en lista på typ 50 namn. Jag vill veta hur många det e kvar hur man ligger till osv... någon som vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Just innan pausen limpade jag AA från UTG... roundfold till BB som checkat för post blind and fold Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 är uppe i 4495 men hur ser man resultat listan, jag får bara fram en lista på typ 50 namn. Jag vill veta hur många det e kvar hur man ligger till osv... någon som vet Grön knapp... Other Payouts Edit: Sorry... trodde du menade payouts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 är uppe i 4495 men hur ser man resultat listan, jag får bara fram en lista på typ 50 namn. Jag vill veta hur många det e kvar hur man ligger till osv... någon som vet Det går inte på Party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Faaack... naturligtvis hittar man denna en timma för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strutter Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 är uppe i 4495 men hur ser man resultat listan, jag får bara fram en lista på typ 50 namn. Jag vill veta hur många det e kvar hur man ligger till osv... någon som vet Det går inte på Party fan va surt, grön knapp visade prisplatserna iaf tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Får AA på SB, alla foldar fram tills mig... höjer till 3BB.. BB foldar Har runt 900 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Ute, inte så mycket att orda om... får 44 i tidig/mellanposition med 1040 i marker, höjer till 350 (bordet är aptajt och blindsen närmar sig, jag behöver chips), knappen minraisar mig. Jag funderar lite, sätter honom på AK-AJ och bestämmer mig för att syna, jag har trotts allt goda pott odds och behöver markerna i mitten innan jag börjar förblöda. Möter AQ, floppen kommer AKK, inga fyror, gonatt. Överlag är jag nöjd. Gjorde en sunkig syn på rivern tidigt, samt att jag sumpade lite marker när jag försökte stjäla i onödan, men men... plats 1624 eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 4545 i pausen Nickar Nollfem Ah, det var du som mer än dubblade upp med ett set mot mitt straightdrag + flushdrag och nån shortstack. Nice hand. Har kommit tillbaka hygglig efter den smällen och ligger just nu på 2145. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrBubbs Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 haft AA 3 ggr, 0 action alla ggr, en med 600 i stack limpar utg, jag AA åp bb raisar 300 (bb 100) han lägger direkt, sen foldar alla fram till mig med A9s, sätter han all in, an synar ner med K8.. härlig kille som klonkar K direkt på flop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pajje Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Och där åkte jag. Lycka till ni som är kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 30 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2005 Attans då. Med liten stack (565) bestämmer jag mig för all-in med vilket par som helst eller höga suited connectors. In med 33 innan floppen, får syn av en. Han har 66... 4, 5 och 7 och två kort till kommer på bordet men han har ju sexorna. 1587de plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 4545 i pausen Nickar Nollfem Sista touren med det nicket va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Faan, när ska Stars flytta till EU, jag saknar deras deep stack-struktur När blindsen går upp nu så har medelstacken ett M på 9 eller nåt Ok, färdiggråtet , lycka till allihopa. Jag skiter i vem som vinner, bara det är en svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Träffar set på en flop full av klöver, jag höjer, en kille ställer in jag synar. Han visar färgen, jag klonkar huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Detta var inte lätt har fått två ûber aggro figurer vid bordet. Dom är bigstacks som sätter alla all-in var och varannan hand. Grrr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MP Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Åkte på plats 1426 med QQ vs AK, tack för kaffet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Nu gäller det att klonka! Börjar bli många desperata all-in av småstackarna nu. Själv förlorade jag en tredjedel när en snubbe i mittposition gick all-in med 10 8 efter min höjning med AJS. Han klonkade stegen. Jag går in i nytt mode nu. All-in eller fold! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackarn Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 får AJ på knappen, i behov av tjips, så höjer, och blijndarna kastar, surt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts