Gå till innehåll

PartyPoker, tightare än vanligt på SH NL$25?


MajkTheBike

Recommended Posts

Lupus123, vad snackar du i ?

Du har ju spelat på Empire inte partypoker dom senaste dagarna. Det är ju PARTYPOKER som diskuteras och Empire och PartyPoker ingår ju inte i samma nätverk längre !

Till 60%, my bad. Till de andra 40%, joho. Har spelat på både Empire och PartyPoker senaste dagarna. :) Så det så! :D

Vet att de har separerat.. men fick lite känslan av att diskussionen glidit iväg lite.. men du har så rätt!

 

Ber hövligast om ursäkt för mitt feltramp, ska lägga mig på soffan och fundera över hur man ska spela SH, har nog ingen koll på det alls faktiskt.

 

PS. Obehagligt att du har sån koll på mig Monk, är det du som tar alla mina pengar??? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer ihåg när jag började spela NL i mars för snart ett år sedan.

Fanns bord NL25 på party som hade potaverage på 11-12$. Folk slaskade som grisar.

 

Var inte blindarna 0,25/0,5 på de borden för ett år sedan?

 

Jo en gång i tiden var maxbuyin 50bigblind på party, alltså 0,25/0,5 i blind på NL25. Tror det var så på flera nivåer, kanske alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11-12 nu?, var då, vilken tid då?? De högsta borden (SH) ligger kring 5-8$ numera.

Skönt att höra att fler tycker det har blivit tighare, vann betydligt mer förrut. Jag har fått gå ner i antal bord och spela mera seriöst för att få ihop några dollars.

 

Nu ligger de högsta på 9-12, imorse var det högre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det tänker jag inte göra när jag tjänar så bra på SH sen så tror jag väl att rubriken säger SH och inte FR, så det är onödigt att blanda in det.

 

Ser nu att det står SH i rubriken, nog någon (QoS) som har varit och pillat lite där... :twisted: Min uppfattning var att trådskaparen från början menade FR, vilket nog de övriga som håller med om att det är tajt också gör...för SH borden är ju som sagt inte ett dugg tajta...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...