Gå till innehåll

Väldigt lite HeyJohan 1-9 januari


HeyJohan

Recommended Posts

Väldigt lite HeyJohan 1-9 januari

 

Den 1 januari lämnar jag vårt underbara land och beger mig till Las Vegas.

På plats ska jag inte hänge mig åt de lustar som staden har i beredskap åt intet ont anande utbölingar, jag ska inte heller lockas till spel eller annan handling med garanterat -EV.

Istället ska jag hålla en föreläsning för en skara nyfikna Vegasbor.

 

På grund av detta kommer min närvaro på forumet att vara något begränsad även om jag ska göra mitt bästa för att smita undan ibland och besvara era frågor.

 

Jag hoppas verkligen att ni inte blir alltför lidande av min frånvaro och är det någon av er som råkar vara på Binions onsdag 4 januari kl 14.00 är ni varmt välkomna! :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vi KRÄVER att du tar bilder o länker till de här i nån tråd. bra bilder med dig i vegas vill vi se,,,annars kan du lika gärna säga upp dig för vi kommer byta klient, dessutom tar jag gärna procent på dina pokervinster medan du e där,,,,nån mer som vill ha procent? de e bara att ta för sig,,,gratis procent på johans grindande, först till kvarn...

dessutom kräver vi att du smiter från sambon o smyger in på en girlshow o tar bilder,,,de bilderna vill vi oxo se,,vi kräver din avgång annars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har upptäckt att jag är affiliate till en kille på mitt Heypoker konto. Men jag vill inte att han ska tjäna pengar på mitt spelande. Finns det något sätt jag kan avbryta vår affiliatekontakt?

 

Antar att du använde en kod för att kunna få en fin signup bonus! Koder är ju oftast kopplade till någon form av affe-deal så du får nog stå ditt kasst. Men nästa gång kan du ju alltid signa genom pokerforum, för då vet du ju att dina affe-pengar går till något vettigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan,,skicka över honom till min affiliate istället så har vi löst allt

skicka även över en bunt andra PFare så jag inte behöver jobba längre, istället leva på deras spelande,,,somliga har de bra,jag är inte en av de,,jag har 4 jobb för att försörja mitt pokerspelande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan,,skicka över honom till min affiliate istället så har vi löst allt

skicka även över en bunt andra PFare så jag inte behöver jobba längre, istället leva på deras spelande,,,somliga har de bra,jag är inte en av de,,jag har 4 jobb för att försörja mitt pokerspelande

 

imanz du kan få ta procent på mina förluster under fylletiltar, jag har bara ett jobb att försörja mitt pokerspelande med!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter just nu pa att hotell i Minneapolis och ar pa vag hem.

 

Las Vegas var precis sa harligt som forra gangen, men skillnaden att det inte blev nagon poker utan istallet en herrans massa shopping.

 

Igar holl jag anforandet for The Wednesday Group om vad vi anser kommer att vara nasta generations kundvardsprogram for internetpoker och det var som vanligt nervost innan, men otroligt givande.

 

Min laptop strejkade och vagrade koppla upp sig via Excaliburs natverk sa jag har varit dalig pa att besvara fragor och saker som kommit upp pa forumet.

 

I morgon ska vi beta av Mall of America och sen bar det vidare av hemat.

Pa sondag kommer alla som skickat PM eller skrivit i tradarna att fa svar pa alla fragor och jag ska aven forsoka lagga upp ett par bilder fran resan.

 

Ha en suverant trevlig kvall / natt!

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...