Gå till innehåll

Janiie lyfter skrot och spelar poker 1 ggr/mån.


Janiiiie

Recommended Posts

Tränade mycket olika sporter och lite på gym innan pokern kom, sedan dess har jag slutat med fyra sporter och gymmet in princip. Jag är dock latare än jag vet inte vad. Men till sak, hur kan du ha motivationen att träna hela tiden? blir du aldrig less? Imponerande resultat iallafall :D Har du inga slutmål med ditt gymmande? vikter eller utseende?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, så otroligt stor är jag verkligen inte. Dagsvikten ligger på 85kg fördelat på 174cm, med några kg för mycket fett. Men det ska bort till våren.

 

Gjorde förövrigt en 6a på 150 i böjen idag, följt av en 5a och en 4a. Sen drog jag 190 i marklyft. PB i både böj och mark förövrigt.

 

 

Tränade mycket olika sporter och lite på gym innan pokern kom, sedan dess har jag slutat med fyra sporter och gymmet in princip. Jag är dock latare än jag vet inte vad. Men till sak, hur kan du ha motivationen att träna hela tiden? blir du aldrig less? Imponerande resultat iallafall :D Har du inga slutmål med ditt gymmande? vikter eller utseende?

 

 

Det dår med regelbunden träning är lite av min starka sida. Även om jag inte är motiverad en period, av olika anledningar, går jag ändå till gymmet. Visst är jag less ibland, men det är bara och köra på, för jag vet att jag för eller senare kommer ur den dåliga perioden.

 

Slutmål?

 

Tycker om och träna och det är en stor del av mitt liv. Skulle jag bara träna för utseendets skull, hade jag inte pallat och träna så mycket.

Vill såklart bli starkare och större hela tiden. Och lite hårdare för varje sommar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...