NALLE Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 300 euro bara att regga sig. Info till freeman, du kan köpa ett flak pilsner för 130kr ombord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freeman Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 300 euro bara att regga sig. Info till freeman, du kan köpa ett flak pilsner för 130kr ombord. då går min resa på 6x130=780kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 24 Februari , 2006 Rapport Share Postad 24 Februari , 2006 hur var det med trådlöst f.ö.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NALLE Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 1 Plats kvar "300 euro" reggga dig i turnerings arean. Om Ni vill bara åka med för 50 euro maila till pokercruise@24hpoker.com och lämna ditt tele nr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Undviker ni frågan eller? Finns det eller finns det inte WLAN på båten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Undviker ni frågan eller? Finns det eller finns det inte WLAN på båten? vill också ha svar på grågan.. beroende som man är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Räkna med att det inte finns det, brukar inte finnas till sjöss, och finns det det så är det laggigt och skakiggt som fan... Varför spela nät när det anordnas livepoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Hur många PF:are är de som ska åka nudå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 25 Februari , 2006 Rapport Share Postad 25 Februari , 2006 Förstår inte varför folk vill ha wlan när dom åker på kryssning, testa festa lite? Hur gör ni när det vankas smekmånad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Förstår inte varför folk vill ha wlan när dom åker på kryssning, testa festa lite? Hur gör ni när det vankas smekmånad? Tankar porren i förväg helt enkelt. - 1a mål är givetvis att bli dyngrak, men hade varit skönt att kunna upprätta någon slags kontakt med omvärlden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
unfufu Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 prova gprs modem till laptopen.... dock är farten SKIT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Förstår inte varför folk vill ha wlan när dom åker på kryssning, testa festa lite? Hur gör ni när det vankas smekmånad? festa? hmm ja jag ska fundera på de... ingen högoddsare att jag kommer va fullast på båten iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Nån som vågar sig på ett sidebet i giganternas kamp? Fullast vinner 1 X 2 gretko vs All in 1.60 6.0 2.3 Kan nämnas att jag vann stort senaste trippen, så jag vill nog flagga för att jag är favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freeman Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Nån som vågar sig på ett sidebet i giganternas kamp? Fullast vinner 1 X 2 gretko vs All in 1.60 6.0 2.3 Kan nämnas att jag vann stort senaste trippen, så jag vill nog flagga för att jag är favorit. jag kan betta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Sist jag åkte finnlandsbåt blev jag avslängd på Åland, kl 11 på dagen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ATIX Postad 26 Februari , 2006 Rapport Share Postad 26 Februari , 2006 Sist jag åkte finnlandsbåt blev jag avslängd på Åland, kl 11 på dagen... Hrm.... en öl för mycket antar jag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Gav du dig på blackjackborden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tokstolle Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Jag ska med på kryssningen, och mitt pass går ut om några månader. Har beställt ett nytt som kommer på onsdag eller torsdag. Vad händer om jag inte hinner få det nya passet i tid? Kommer jag inte få åka med, eller är 6 månaders-gränsen bara en formell rekommendation? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Faxefux Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 det borde gå att åka med ändå.... det är ett EU-land vi åker till och inte bara ett U-land. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Jag ska med på kryssningen, och mitt pass går ut om några månader. Har beställt ett nytt som kommer på onsdag eller torsdag. Vad händer om jag inte hinner få det nya passet i tid? Kommer jag inte få åka med, eller är 6 månaders-gränsen bara en formell rekommendation? Bör inte vara några problem. För EU-medborgare som reser till andra EU-länder ska det räcka med att passet är giltigt under hela vistelsen, inte en dag längre. Tror inte ens polska gränsvakter kan tolka EU-lagstiftningen alltför annorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemomen Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Sist jag åkte finnlandsbåt blev jag avslängd på Åland, kl 11 på dagen... Ja det är ju den varianten eller att du somnar kl2100 Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NALLE Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Odds lista på alla spelarna finns nu ute på 24hpokers hemsida under sportsbetting /poker. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 125 ggr pengarna va skapligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Då har man bombat på Bisox som segrare till 125ggr. En gång i livet ska väl den fisken kunna hämta hem skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 Troligt Men bra odds iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts