joggystyle Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Vore det inte smart att ordna en sattelit till den här kryssningen? Såg att intresset va rätt svalt just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kundvagn Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Skall bli jättekul, måste bara öva upp mina kortblandningsfärdigheter lite innan så jag inte gör bort mig . Är bortskämd av de trevliga dealersna på Cosmo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Hmm, brukar klara av att blanda och ge i våra home-games, men då brukar inte kraven vara så höga. Får dom flesta ungefär två kort så är alla nöjda... Har hur som helst anmält mig och några kompisar. Hoppas det ramlar in lite fler deltagare snart. Såg att sista anmälningsdatumet var framflyttat så det finns fortfarande chans att det fylls på. joggystyle En satellit är ingen dum idé. Även om jag redan köpt in mig direkt så kan det nog locka in en del tveksamma spelare. Ska bli kul som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Zporty Såg att dom hade en sattelit i fredags har jag för mig. Det va en anmäld ungefär en timme innan men vet inte om det droppade in tillräckligt många för att bli en plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kundvagn Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Jag såg satelliten när jag logga in på 24h för att anmäla mig huvudturneringen. Då var det 0 anmälda så tänkte att jag kanske kunde komma undan riktigt billigt Nu blev 15 som spela satelliten till sist, men jag tog den enda platsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Grattis kundvagn! Undrar om det går fler satelliter... inte för egen del, men det ger ju lite fler deltagare. Well, see you at sea. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kundvagn Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Jag hade köpt in mig om jag missa i satelitten så jag såg ju till att det nlev en mindre deltagare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bisox Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 det går satelliter varje tisdag och torsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Fuck fuck fuck....måste dra i många trådar för att kunna åka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Birdflyer Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Härregud, här sitter man och blir ordentligt sugen ju. Hur mycket betalade du totalt i satelliten Kundvagn? Får ta och testa en ikväll. Anyway, finns där ngn återinsättningsbonus på 24h nu? Har inga pengs kvar där längre. Ha det fint allesammans, hoppas vi ses på båten :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kundvagn Postad 7 Februari , 2006 Rapport Share Postad 7 Februari , 2006 Hur mycket betalade du totalt i satelliten Kundvagn? Blev ett gäng rebuys , fem stycken har jag för mig. Plus en addon så blir det €35. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Jag undrar vad "Aktiviteter i Polen" står för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Birdflyer Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Tack för svaret Kundvagn! Ja, aktivitet i Polen låter farligt Först trodde jag det var aktivitet i poolen, då blev jag ännu mer misstänksam. Aja, får testa satelliten imorgon. Har inte råd till buyin'en annars :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Micke_E Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Jag undrar vad "Aktiviteter i Polen" står för? Jag träffade turneringsledaren i helgen och frågade honom det, men fick inget riktigt bra svar. Det lät iaf som om det var lite halvt hemligt ("vi ville inte berätta allt på en gång") och inte riktigt bestämt ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 Jag träffade turneringsledaren i helgen och frågade honom det, men fick inget riktigt bra svar. Det lät iaf som om det var lite halvt hemligt ("vi ville inte berätta allt på en gång") och inte riktigt bestämt ännu. När jag tänker på Spring Break så tänker jag på riktigt roliga aktiviteter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NALLE Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Det lutar åt sightseeing i gamla staden eller något liknade. Vid nästa kryssning kommer vi nog chartra en buss till en riddarborg (Stängd nu). Letar febrilt efter någon trevlig pub. Må pokergudarna vara med Er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Max Cady Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 NALLE[/b]]Det lutar åt sightseeing i gamla staden eller något liknade. Vid nästa kryssning kommer vi nog chartra en buss till en riddarborg (Stängd nu). Letar febrilt efter någon trevlig pub. Må pokergudarna vara med Er Hoppas att det inte är Nalle Knutsson, då blir genast de polska "aktiviteterna" ännu mer suspekta! (p.s hoppas du inte tar illa upp Nalle! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 NALLE[/b]]Det lutar åt sightseeing i gamla staden eller något liknade. Vid nästa kryssning kommer vi nog chartra en buss till en riddarborg (Stängd nu). Letar febrilt efter någon trevlig pub. Må pokergudarna vara med Er Hoppas att det inte är Nalle Knutsson, då blir genast de polska "aktiviteterna" ännu mer suspekta! (p.s hoppas du inte tar illa upp Nalle! ) Hehe, slutar med att alla pokerspelare måste adoptera varsin 40-årig polsk gruvarbetare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 Det lutar åt sightseeing i gamla staden eller något liknade. Vid nästa kryssning kommer vi nog chartra en buss till en riddarborg (Stängd nu). Letar febrilt efter någon trevlig pub. Må pokergudarna vara med Er Ett tips är Big Jonys med "the friendly girls from Kaliningrad" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 "aktiviteter i Polen" detta känns som en ny "Torsk på Tallin" fast för pokerspelare (och andra slags torskar) fast utan våran folkkäre käre Lasse Kongo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cimexius888 Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Hej! Jag å en polare e grymt sugna på att åka på denna kryssning, allting låter intressant förutom att ja inte kan hitta nån större information om just turneringen. Blindsstruktur etc. kanske letat på fel ställen men vore ändå kul att veta så att de inte är någon "party" kopia med blindsstigningar var 3e minut och startmarker värda ungefär 12 BB... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Höjningar efter 40 minuter i början och efter 30 minuter senare. 5000 i startmarker och startblinds 25/50 om jag inte minns fel. edit to add: maila till pokercruise@24hpoker.se så skickar dom spelstrukturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 Hej!Jag å en polare e grymt sugna på att åka på denna kryssning, allting låter intressant förutom att ja inte kan hitta nån större information om just turneringen. Blindsstruktur etc. kanske letat på fel ställen men vore ändå kul att veta så att de inte är någon "party" kopia med blindsstigningar var 3e minut och startmarker värda ungefär 12 BB... Hmm... Partykryssningen är ju en LIMIT-turnering, då behövs det ganska grunda stackar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 hmm skämtar gdaily? det är väl en No Limit Texas Hold Em turnering på 24h kryssningen? party snacket var väl bara en dålig jämförelse... kommer det att finnas "sidospel" iform av cashgame (vilka nivåer, kr eller euro?) sngs etc? tack på förhand! edit: sry läste för snabbt...ok tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 10 Februari , 2006 Rapport Share Postad 10 Februari , 2006 ta o läs gdailys inlägg en gång till så förstår du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts