chlu Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Den här handen vart jag totalförvirrad. Skulle jag betat river? Jag tror det själv. Party Poker 0.50/1 Hold'em (6 max, 6 handed) FTR converter on zerodivide.cx Preflop: Hero is MP with A:club:, A:spade:. UTG calls, Hero raises, 3 folds, BB calls, UTG calls. Flop: (6.50 SB) 4:heart:, K:heart:, J:spade: (3 players) BB bets, UTG calls, Hero raises, BB calls, UTG calls. Turn: (6.25 BB) J:diamond: (3 players) BB checks, UTG bets, Hero raises, BB calls, UTG folds. River: (11.25 BB) 4:diamond: (2 players) BB checks, Hero checks. Final Pot: 11.25 BB Citera
elvis77 Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Given bett, finns det något som tyder på att han inte bara har en kung? Citera
chlu Postad 27 December , 2005 Författare Rapport Postad 27 December , 2005 Given bett, finns det något som tyder på att han inte bara har en kung? Precis. Jag vart så konfys av UTG som foldade på turn. Jag skyller på det i alla fall. En 2-bet syn på turn brukar dock imponera lite på mig. Men det fanns ju odds för många händer som jag slår. Citera
spyse Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Jag tycker det känns som om han sitter med missat färgdrag här, alt K med svag kicker båda händerna slår du. Citera
Stahl Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Självklar bet på river. Som straff får du lägga motsvarande summa i en kakburk. Citera
Smitaren Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 Självklar bet på river. Som straff får du lägga motsvarande summa i en kakburk. Jag har blivit av med min kakburk. Den borde vara överfull nu. Citera
Recommended Posts