Gå till innehåll

Lessebo pokerförening relokaliseras till Växjö?


Largo-Sama

Recommended Posts

Hej

 

Vi har ett tag gått i tankarna att relokalisera vår förening till Växjö. Tanken är att vi ska starta upp en seriös klubb med fast lokal, medlemskrav som följs till 100% o.s.v. Vi ligger just nu i idéstadiet. Vi tänker som så att den hårdaste biten blir att finansiera en ny lokal. Lyckas vi med det så är 50% redan vunnet.

 

Vi söker personer över 18 år som är intresserade av att arbeta ideellt för att genomföra projektet. Eftersom vi kommer från Lessebo så är det mest eftertraktade någon med kontakt med hyresvärdar eller fastighetsbolag i Växjö. Det är många bitar som måste genomföras för att vi ska kunna lyckas, så kontakter / specialkunskaper inom olika områden är eftertraktat. Det viktigaste är dock att du är intresserad och vill hjälpa till att genomföra projektet.

 

Intresserade kan skicka ett PM till mig. Om förutsättningarna ser bra ut så kommer förmodligen en projektgrupp/projektansvarig att väljas vid årsmötet.

 

* RP, lite kortare - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Hur går det här egentligen..?

Är det nerlagt?

 

Jag är gammal Växjöbo, men studerar utomlands just nu..

 

Lirade en del poker med polarna.. mest hemma hos en kille på Söder,

men hände att vi lirade i större lokaler, som i en killes skola och i en lokal på Hovshaga..

 

Tyvärr kan jag nog inte hjälpa till i nån större utsträckning, mer än att skaffa fler spelare till större events :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...