Gila01 Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Du måste skapa ett pokerkonto OCKSÅ. Det är inte samma som ditt login på hemsidan. Klicka på pokerfliken, sedan tror jag det är översta valet i den vänstra menyn... Sedan måsta alltid pengar överföras till pokerkontot från huvudkontot, detta görs också under pokerfliken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cordonblue Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 var fan får man hem pokerklienten till betandgamebacker hittar ingenting på deras sida den är ju nästan helt tom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badtorsker Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 När man har reggat via betandgamebacker.com,,hur loggar man in på betandgame.com?Fick ett mejl där det står mitt användarnamn men ack inget password Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 När man har reggat via betandgamebacker.com,,hur loggar man in på betandgame.com?Fick ett mejl där det står mitt användarnamn men ack inget password Klicka på "Forgotten password" längst upp till höger på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nygreen Postad 18 Januari , 2006 Rapport Share Postad 18 Januari , 2006 när kommer pengarna till kontot har inte kommit på 3 veckor !?? Vad ska man göra för att få dom ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 25 Januari , 2006 Rapport Share Postad 25 Januari , 2006 Har börjat spela på Betandgame men hittar inte mina stats o spelade händer! är det någon som vet vart jag får fram den infon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 You can withdraw your VIP poker points. Your VIP points will be converted into BetandGame bonus points. The exchangerate is 100 BetandGame points for each VIP point.: Om man har 100 vip poäng vad betyder det? att man kan få cash för dom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 8 Februari , 2006 Rapport Share Postad 8 Februari , 2006 men ärligt talat är det bara jag som spelar på betandgame? nu har dom haft server fel två gånger på en timme ffs någon anna som lirar där lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 2 Januari , 2008 Rapport Share Postad 2 Januari , 2008 Verkar inte vara någon annan som spelar på denna sida men jag försöker igen!! Loggade in på kontot för någon vecka sen och ser att jag har 30£ kvar och tänkte casha ut dom, har gjort det genom moneybookers så pengar finns inte kvar på betandgame klienten men det kommer heller inte in några pengar på moneybookers, brukar det ta lång tid? Har även mailat betandgame support i 2 veckor men får inget svar, känns som att sidan är DÖD? Någon som har koll på läget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts