Gå till innehåll

SAJT: BetandGame.com

Recommended Posts

Postad

Du måste skapa ett pokerkonto OCKSÅ. Det är inte samma som ditt login på hemsidan. Klicka på pokerfliken, sedan tror jag det är översta valet i den vänstra menyn... Sedan måsta alltid pengar överföras till pokerkontot från huvudkontot, detta görs också under pokerfliken.

Postad
När man har reggat via betandgamebacker.com,,hur loggar man in på betandgame.com?Fick ett mejl där det står mitt användarnamn men ack inget password :?

Klicka på "Forgotten password" längst upp till höger på sidan.

• 3 weeks later...
Postad

You can withdraw your VIP poker points. Your VIP points will be converted into BetandGame bonus points. The exchangerate is 100 BetandGame points for each VIP point.:

Om man har 100 vip poäng vad betyder det? att man kan få cash för dom ? :roll:

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
Postad

Verkar inte vara någon annan som spelar på denna sida men jag försöker igen!! Loggade in på kontot för någon vecka sen och ser att jag har 30£ kvar och tänkte casha ut dom, har gjort det genom moneybookers så pengar finns inte kvar på betandgame klienten men det kommer heller inte in några pengar på moneybookers, brukar det ta lång tid? Har även mailat betandgame support i 2 veckor men får inget svar, känns som att sidan är DÖD? Någon som har koll på läget?