HeyJohan Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Julreload på HeyPoker Några dar före dopparedan kommer så HeyTomten med det paket ni alla önskat er. Reload-bonus 50% på insättning, max €200 750 VIP för att cleara €50 Man har 30 dagar på sig för att cleara bonusen från insättningsdatum Senaste insättningsdatum är 31/12 2005 Bonusen betalas ut efter 30 dagar från insättningsdatumet. Ange följande kod vid deposit: HEYRELOAD För att nå maxbonus gör så här: 1. Sätt in €400 och ange ovanstående kod 2. Spela ihop 3000 VIP FAQ: 1. Bonusen kostar inga VIP att få ut. Du kan använda poängen i HeyShop till inköp. 2. Uttag får göras från kontot innan bonusen betalats ut 3. VIP-poängen som du tjänat in kan användas innan bonusen betalats ut 4. Överföring från annat konto räknas inte som bonusgrundande insättning 5. Koden kan användas max en gång per konto 6. Bonusen betalas ut i steg om €50. OBS! Om din depositlimit inte tillåter dig att göra maxinsättning gör då så här: 1. Skicka ett mail till support@heypoker.com och förklara ditt problem eller 2. Skicka mig ett PM så löser jag det så fort det bara går. Eventuella frågor kring erbjudandet tas i den här tråden. Ha en suveränt mysig julvecka! Mvh Johan Citera
KlasMan Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 ÄNTLIGEN! Heytomten is the shit. Citera
Skanke Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Jag tycker om att gnälla... Gröten smakar lite surt då jag trodde på en ännu finare heyklapp..... Citera
Nusseman Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Jag tycker om att gnälla... Gröten smakar lite surt då jag trodde på en ännu finare heyklapp..... Är du en sån där man stoppar med kvittot i julklappen till, eftersom man vet att du byter allt ändå? Citera
Skanke Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Jag tycker om att gnälla... Gröten smakar lite surt då jag trodde på en ännu finare heyklapp..... Är du en sån där man stoppar med kvittot i julklappen till, eftersom man vet att du byter allt ändå? Har aldrig fått en julklapp, undrar varför... Citera
devalanteriel Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 HO, HO, HO! Hoppas att du är lika generös mot familjen i jul, Johan. Citera
Nojel Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Får man ut en del av bonusen om man bara spelar av en del av händerna eller är det "allt eller inget" som gäller? Citera
Nusseman Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Får man ut en del av bonusen om man bara spelar av en del av händerna eller är det "allt eller inget" som gäller? 6. Bonusen betalas ut i steg om €50 750vip per femtiolapp. Citera
sten666 Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Ingen superbonus direkt... Citera
Magnum Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Jag har inget konto på Hey kan jag köra signupen och reloaden samtidigt och om det går hur många Vip blir det och hur lång tid har jag på mig att fixa hela bonusen ? Citera
ninreb Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 antar att den inte räknas på samma sätt som martins, alltså att den räknar sign up och reload samtidigt? Citera
Moleskin Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Nej, det går inte att köra sign up och reload samtidigt enligt Heyjohan via PM. Citera
KlasMan Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Klassas det som fusk och casha ut det man har och sen sätta in det igen + lite till för att cleara bonusen helt? Citera
unis Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Klassas det som fusk och casha ut det man har och sen sätta in det igen + lite till för att cleara bonusen helt? nej ? Citera
HeyJohan Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 Ok, så här fungerar det. 1. Personen har inget konto. Han/hon öppnar konto och använder signup-kod. Personen blir då berättigad den bonusen Därefter sätter han/hon in lite till och använder reload-koden. Personen blir då även berättigad den bonusen. MEN, först spelar han/hon ihop VIP för att cleara signup-bonusen. Därefter räknas spelandet mot reloadbonusen. 2. Personen har konto och håller på att cleara en signup-bonus. Spelaren sätter in mer för att även få reloaden. Först clearas då signup-bonusen och därefter kan man cleara reloaden. Och det går att ta ut pengar för att sedan sätta in dem och på så sätt få sin bonus, även om det kanske inte är helt moraliskt korrekt. Men jag har å andra sidan på mig kläder som förmodligen är tillverkade av barn i Asien, äter en lasagne där ursprunget på köttet skulle få min tjocktarm att drömma mardrömmar i ett halvår, kaffet i min mugg är plockat av en på gränsen till livegen arbetare och tulpanerna jag tänker ge min sambo har under sin produktion utsatts för så mycket besprutning att de förmodligen inte ens kan bli påverkade av ett kärnvapenkrig. Så vem är jag att prata om moral... Mvh Johan Citera
Hasselby Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Har stött på ett problem.. får texten "You have exceeded your Deposit Limit!" när jag ska sätta in maxbeloppet €400, tydligen är gränsen per dag €200. Vad göra? Citera
HeyJohan Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 PM:a dina användaruppgifter till mig! Jag ordnar det då direkt! Mvh Johan Citera
benknackan Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 1. Att klara sign-up bonusen menas bara att klara vip poängen (Alltså klarat kravet men inte fått den utbetald än)? 2. Hur lång tid kommer reload erbjudandet köras ? Citera
HeyJohan Postad 20 December , 2005 Författare Rapport Postad 20 December , 2005 benknackan: 1. Ja 2. Sista insättningsdag för att få bonusen är 31/12 Mvh Johan Citera
granath Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Klockrent info Johan. Tänk om alla sidor kunde vara så tydliga redan från första början... *edit* Just ja, mycket fin bonus oxå. *edit 2* Till er som klagar. Jag undrar var ni hittar bättre reload bonusar? 200€ + 50€ i VIP Cashback + 3000 VIP att handla i Heypokershopen för. Citera
virre86 Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Vad är det som gäller. Betalas bonusen ut med 50€ för varje 750 poäng direkt eller betalas den ut hela bonusen efter 30 dar? Citera
Pokershark Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Vad är det som gäller. Betalas bonusen ut med 50€ för varje 750 poäng direkt eller betalas den ut hela bonusen efter 30 dar? Läs textrad åtta på sida nummer 1 Citera
nysta Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 tur jag inte köpt julklapp till tjejen än.. blev en reload till daniel istället! Kanonbonus tycker jag. Citera
Recommended Posts