elninjopink Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Postad 11 Augusti , 2007 Har ställt denna fråga förut utan att få svar, så jag provar igen. Går det att sortera ut flera levels när man använder filtreringsfunktionen för att göra en graf till exempel? Jag lyckas bara välja en level i taget iallafall. Citera
mpee Postad 16 Augusti , 2007 Rapport Postad 16 Augusti , 2007 Har ett smärre problem med statistiken på bordet. Det är så att när jag lirar 4 eller flera resize-bord på party så får inte siffrorna plats, för spelaren som sitter till höger. Detta är störande då jag måste göra bordet större varje gång jag vill åt hans stats. Så jag undrar om det går att ändra posetion på statsen på den spelaren, så det hamnar mera centralt på bordet. Citera
Montmartre Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Någon som vet om det går att flytta ungefär 1000 HH mellan två olika databaser i PO2? Går detta att göra på något smidigt sätt? Citera
Gahlster Postad 21 Augusti , 2007 Rapport Postad 21 Augusti , 2007 Hade reggat PO i våras, men sedan la jag ner spelandet och har formaterat burken sedan dess. Tänkte ta å fixa PO nu igen då jag återupptagit spelandet. Men nu är frågan hur jag ska kunna regga igen utan att att behöva betala? Citera
becknish Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Hade reggat PO i våras, men sedan la jag ner spelandet och har formaterat burken sedan dess. Tänkte ta å fixa PO nu igen då jag återupptagit spelandet. Men nu är frågan hur jag ska kunna regga igen utan att att behöva betala? jag har formaterat om hårdisken många gånger och det e bara att slå in din kod igen. Citera
Flesh2Flesh Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Hade reggat PO i våras, men sedan la jag ner spelandet och har formaterat burken sedan dess. Tänkte ta å fixa PO nu igen då jag återupptagit spelandet. Men nu är frågan hur jag ska kunna regga igen utan att att behöva betala? Eller maila dem om du har tappat bort din kod. jag använde inte min på ca 1 år och sen ville jag börja köra igen och då hjälpte de mig med att hitta vilken kod jag hade. Citera
Gahlster Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Problemet är bara att jag är tämligen säker på att jag inte hade det sparat på nått annat ställe än datorn och inte riktigt tänkte på detta. Iofs så blev det en formatering pga krash, men med lite mer framförsikt så hade man inte bara haft koden på datorn. Citera
AdslVerbe Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Har ett smärre problem med statistiken på bordet. Det är så att när jag lirar 4 eller flera resize-bord på party så får inte siffrorna plats, för spelaren som sitter till höger. Detta är störande då jag måste göra bordet större varje gång jag vill åt hans stats. Så jag undrar om det går att ändra posetion på statsen på den spelaren, så det hamnar mera centralt på bordet. Du får helt enkelt välja bort nått av statsen i tableoverlayet. Citera
KneckeHexxaN Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Står säkert någonstans i denna 103 sidor långa tråd, men jag har ingen lust att läsa igenom alla.. Funkar PO till svs? Eller går det att fixa på något sätt? Citera
AdslVerbe Postad 23 Augusti , 2007 Rapport Postad 23 Augusti , 2007 Står säkert någonstans i denna 103 sidor långa tråd, men jag har ingen lust att läsa igenom alla.. Funkar PO till svs? Eller går det att fixa på något sätt? Nej, inte direkt. Men med en handhistoryconverter som heter HHConverter 1.7 kan du konvertera filerna till Partyhänder och sedan importera dom till PO. Citera
vikingen Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jag har skaffat en licens till detta program också. Men efter att jag har skrvit in licenskoden, stängt ner programmet och startat det på nytt så har jag fortfarande "evaluation version". Någon som vet vad detta kan bero på? Och är det någon som vet om PO kommer att få stöd för Omaha? Citera
dlinder Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Min PO har slutat ge table overlay på Ongame. Trackingen fungerar dock (tror jag). Nån som vet vad det kan bero på? "Don't use table overlay" är naturligtvis ej ikryssat. Förresten, finns det nån PO-representant här längre? EDIT: Stod om det på PO-forum. De jobbar på det... Citera
Max Cady Postad 3 September , 2007 Rapport Postad 3 September , 2007 Spelar bara SnG´s och undrar varför inte den sista handen från varje SnG kommer med i hh´n? Går det att ställa in eller nåt? Antar att det är därför man får skriva in placering och vinst manuellt... Citera
Gaptratten Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Argh, mitt pokeroffice har slutat fungera. Spelar turrar på pp och det slutade bara plötsligt att fungera. Får inte upp någon info i rutorna angående spelarna och det enda jag ser på table overlayet är oddsen och action. Någon som har stött på samma problem? Deras support är ju hopplös. Har inte ens svarat på mitt mail efter två dygn. HJÄLP! Citera
scouserandy Postad 5 September , 2007 Rapport Postad 5 September , 2007 Har börjat lite med PO2 igen. Varje gång jag stänger ner 1 bord så avslutas Pokeroffice och livetracken på alla andra bord med det. Har det något att göra med att jag använder Vista? Citera
kfluffie Postad 10 September , 2007 Rapport Postad 10 September , 2007 Quick Question: Jag vill kolla igenom mina importerade HH's mot en specifik spelare, kan söka enbart på honom och isf. vart? Mvh, KF Citera
Gahlster Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Argh, mitt pokeroffice har slutat fungera. Spelar turrar på pp och det slutade bara plötsligt att fungera. Får inte upp någon info i rutorna angående spelarna och det enda jag ser på table overlayet är oddsen och action. Någon som har stött på samma problem? Deras support är ju hopplös. Har inte ens svarat på mitt mail efter två dygn. HJÄLP! Nästan samma problem, livetrackern har totalt slutat att fungera för mig. Lite surt. edit: skapade en ny databas å nu verkar det funka. Citera
AdslVerbe Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Quick Question:Jag vill kolla igenom mina importerade HH's mot en specifik spelare, kan söka enbart på honom och isf. vart? Mvh, KF Om du inte vet hur man tar fram andra spelares stats så gör du alltså det genom att välja Ringgame(övre menyraden) - playerstats, å väljer sedan önskad spelare. Sedan finns det en liten knapp en liten, liten bit ner ganska långt ut till höger som heter "More Detailed Stats". Tryck på den så får du upp alla stats å detaljer om denna spelaren i ett nytt fönster. Denna kan du skriva ut om du vill. Sedan väljer du helt enkelt dej själv igen och gör samma prosedur. Om du däremot vill se hur DU spelat MOT just denna spelare och tvärtom så vet jag ej. Citera
CecceH Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Hade tänkt införskaffa mig PO , men efter att ha läst igenom nästan alla inlägg här , verkar det vara mera strul än nytta med PO Kör tills vidare med mitt gamla program ( HI )- inget värstning program, men å andra sidan fick programet ett av de bästa testbetyg och har det aldrig varit strul. Citera
punkis Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 skulle sätta igång mitt gamla PO2 men det vill inte uppdatera.... Hittar inte mia b2b bord heller?? Gäller inte min gamla registrering längre??? Citera
Hnk Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Någon som vet om det går att få HH:s från ongame på något sätt? Jag vill inte ha igång någon tracker eller liknande, endast importera händerna till PO från .txt fil. Jag har inte hittat den funktionen på ongame... Citera
mitmy Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Hur lång tid tar det efter att man har tryckt Submit tills att man kan börja använda det? Citera
vikingen Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Någon som vet om man kan få en ikon eller text för vilekn spelartyp alla vid bordet är? Om man inte kör med livewindows. Citera
mitmy Postad 19 September , 2007 Rapport Postad 19 September , 2007 Om man convertar HH till en mapp kan man inte ha typ auto import? Eller måste man sitta o göra det manuellt hela tiden...Spelar på svs. Citera
Recommended Posts