Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Spelar på betsson (ongame)... har precis köpt PO och kört ca 700 händer... helt plötsligt slutar den plocka in händer i programet (märkte jag efteråt) Varför? Jag öppnade ett 5:e bord, kan det ha något med det o göra? Man vill ju gärna ha komplett info, men nu saknas ju redan info, redan efter andra dagen man använder PO.

????

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Spelar på betsson (ongame)... har precis köpt PO och kört ca 700 händer... helt plötsligt slutar den plocka in händer i programet (märkte jag efteråt) Varför? Jag öppnade ett 5:e bord, kan det ha något med det o göra? Man vill ju gärna ha komplett info, men nu saknas ju redan info, redan efter andra dagen man använder PO.

????

Jag får inte äns min version att funka på betsson :S:mad:

Postad

Ja, jag har skrivit in koden, och sen står det att jag skall starta om programet.. men när jag sen kommer in på sidan så står det fortfarande att det är en trial version och jag kan bara spela 300 händer.... men nu funkar det igen och jag får in händerna när jag spelar...

Ni som har ett fullt fungerande PO, när ni går in på help menyn och väljer att registrera, är koderna ifyllda redan eller går det fylla i igen? För när jag väl fyllt i står det att det lyckades, men det går att fylla i koden många gånger ?

Postad

Mitt PO2 sparar inte information. Om jag sitter på ett bord där jag spelat mot någon tidigare kommer den ihåg hans stats. Men när jag lämnar bordet sparas inte mina stats. Jag kan alltså tex inte se hur mkt jag vunnit/förlorat.

Postad

Ok, så här är läget. Jag har haft ett uppehåll från pokern i princip 7-8 månader. När jag sedan igår skulle dra igång och lira lite på partypoker så fungerade inte PO som det skulle. Tableoverlay funkade inte, den sparade inte några stats etc. Jag har kikat lite i denna tråd för att hitta svaren men det har inte varit så lätt.

Är det allmänt sett en massa knas med PO på party(och andra sidor) nuförtiden eller är det helt enkelt bara så att min nya dator sabbar PO?(har ingen brandvägg igång så det borde inte vara någon konflikt med datorn).

Vore tacksam om någon kunde ge en liten sammanfattning om det är så att det är mycket strul med PO nuförtiden.

Med vänlig hälsning

/ O

Postad

Hmmm...eftersom jag inte hittar/fattar hur man gör så frågar jag här. Hur gör man/går det att ställa in så att PO automatiskt hämtar HH's varje gång programmet startas? Spelar på PokerStars ifall det krävs nån form av inställning för detta även där. Oerhört tacksam för hjälp! :lol:

Postad

jahapp, då hände det. Datorn havererade och allt vad statistik och licensnycklar försvann. Självklart hade man varit smart och sparat nyckeln på den andra disken men inte heller den överlevde.

Så finns det ett sätt att återfå licensnyckeln, som man kan få sitt lösen återmailat till forumet tex?

Postad

hej!

Jag spelar tre bord åt gången, när PO räknar ut "$Won/Hour" eller "Hours" lägger den då ihop så att mitt en-timmars spelande på tre bord blir tilll tre timmar, eller förstår den att det spelas under samma tid..? Hoppas jag gjort mig förstådd.. : )

mvh

Postad

Hej har precis fixat PokerOffice och har några frågor...vet att de troligen redan ställts men orkar inte läsa igenom över 90 sidor...antingen svara eller säg vilken sida de besvarats på!

Funkar det till Ultimatebet, inte viktigt med livetracker men att importera hand history ska man använda HH coverter 1.3? hur importerar man hand history från Ultimatebet om det ens går? om inte hur gör man det från boss nätverket tänker då på sportingbet främst..tack på förhand!

Postad
Hej har precis fixat PokerOffice och har några frågor...vet att de troligen redan ställts men orkar inte läsa igenom över 90 sidor...antingen svara eller säg vilken sida de besvarats på!

Funkar det till Ultimatebet, inte viktigt med livetracker men att importera hand history ska man använda HH coverter 1.3? hur importerar man hand history från Ultimatebet om det ens går? om inte hur gör man det från boss nätverket tänker då på sportingbet främst..tack på förhand!

Inget stöd för UB eller Boss.

http://www.pokeroffice.com/pokersites.html