13_Outs Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Känner mig lite stolt när jag lyckades lista ut vad ditt nick var . Jag kommer alltid minnas det din lösa djävel Tja jag vet inte är rätt ok du kan få veta det. fixade den där screenen och när jag laddat up den så funkade det inte så jag fick göra om den då missade jag lite att sudda över med men jaja. /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokemonn Postad 10 Maj , 2006 Rapport Share Postad 10 Maj , 2006 Party MUPPAR UR ibland, och ibland fungerar det. Ibland får man ingen statistik över spelarna, dock kortodds och outs. Då registreras heller inte turneringen överhuvudtaget. Och ibland fungerar det utmärkt med både outs och statistik över spelarna. Freak-irriterande! Är det vanligt eller är det bara jag som har en mupp-dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azaroth Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Nu kanske jag må vara lat men kan någon vänlig själ tala om hur jag ser true winrate/h? Alltså min multitable ratio och hur mycket jag faktiskt vunnit per timme (inte timme per bord), plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J_T Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Får inte igång "tableoverlay" på Noble. Någon som vet om det är någon inställning som måste göras? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubbla Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Får inte igång "tableoverlay" på Noble.Någon som vet om det är någon inställning som måste göras? Det fungerar inte på Noble. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J_T Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Ok tack för snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 När jag spelar brukar jag alltid kryssa i filtret så man bara ser de händer jag spelat under dagen. Men ca 2300 varje kväll så slutar PO att räkna mina händer till den sessionen. Om jag väljer att se alla händer jag spelat så uppdateras den infon med händerna jag spelar efter 2300 men de händerna räknas inte till någon session utan de bara "finns". jag hoppas att någon förstår vad jag menar.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrLiffa Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 vad är table overlay? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 11 Maj , 2006 Rapport Share Postad 11 Maj , 2006 Går det att köpa PO via neteller? Pengarna är lite mer tillgängliga där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 vad är table overlay? Det är informationen som "läggs" ovanpå ditt pokerfönster, där kan man välja vilken inofrmation som ska visas om motståndaren, hur många % han raisar preflop osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zporty Postad 12 Maj , 2006 Rapport Share Postad 12 Maj , 2006 Går det att köpa PO via neteller? Pengarna är lite mer tillgängliga där. Jag köpte via neteller, så det ska nog gå. Edit: Hmm, nu verkar de ha tagit bort det alternativet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuskPer Postad 13 Maj , 2006 Rapport Share Postad 13 Maj , 2006 Hej Tidigare hade jag problem med Pokeroffice när jag spelade på Pacific. Sedan laddade jag ner en patch från hemsidan (se tidigare inlägg). Programmet fungerade sedan problemfritt ett tag men nu har problemen börjat igen. Är det fler som har samma problem som jag (dvs att Pacific hänger sig när Pokeroffice är igång)? Per Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Preder Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Hur kan jag posta mina HH här på pokerforum från Pokeroffice? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erna Postad 14 Maj , 2006 Rapport Share Postad 14 Maj , 2006 Går det på nått sätt att aktivera chatten på Partypoker fast man har igång PO2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2006 Går det på nått sätt att aktivera chatten på Partypoker fast man har igång PO2? Ja, gå till preferences/settings/advanced i PokerOffice och kryssa i detta. Hur kan jag posta mina HH här på pokerforum från Pokeroffice? Ta upp HH:n i PokerOffice, markera texten och tryck sedan Ctrl+C för att kopiera texten och Ctrl+V för att klistra in. Går det att köpa PO via neteller? Pengarna är lite mer tillgängliga där. Nej, tyvärr inte. När jag spelar brukar jag alltid kryssa i filtret så man bara ser de händer jag spelat under dagen. Men ca 2300 varje kväll så slutar PO att räkna mina händer till den sessionen. Om jag väljer att se alla händer jag spelat så uppdateras den infon med händerna jag spelar efter 2300 men de händerna räknas inte till någon session utan de bara "finns". jag hoppas att någon förstår vad jag menar.. =) Hmm... på vilken sajt är detta? Är det cash game du spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jensation Postad 15 Maj , 2006 Rapport Share Postad 15 Maj , 2006 Jag spelar CG på partypoker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 15 Maj , 2006 Rapport Share Postad 15 Maj , 2006 Tjena, Har nyss börjat använda Pokeroffice och har stött på lite problem. Har spelat 15 sng's men vinsterna registreras så det står att jag -100% ROI etc på den nivån jag brukar lira. Men har kvalificerat mig till en större turnering så står det att jag har gått pluss $30k (vilket jag tyvärr inte har gjort ;D). Någon som känner igen problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spyse Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 En funktion jag saknar är att kunna söka efter vissa händer. Tex på hand id, när den utspelade sig, vilka kort ja hade osv. Hade varit mysigt med en avancerad sökfunktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 16 Maj , 2006 Rapport Share Postad 16 Maj , 2006 Jag vet att jag har backat över 20$ idag men po visar 16$, vad är felet har redan provat importerat händerna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 17 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Jag spelar CG på partypoker. Ok, det blir nog fel i tiden 1 timme pågrund av sommartiden. Skall försöka få in en fix för detta till nästa patch. Har spelat 15 sng's men vinsterna registreras så det står att jag -100% ROI etc på den nivån jag brukar lira. På vilket nät är detta? En funktion jag saknar är att kunna söka efter vissa händer. Tex på hand id, när den utspelade sig, vilka kort ja hade osv. Hade varit mysigt med en avancerad sökfunktion. Ja, jag håller med, finns som framtida feature. Du kan ju redan nu söka genom att markera summary raden via overview tabben och sedan välja "Show all" i game details kolumnen, sedan kan du sortera på datum, gameid, etc. Men jag förstår vad du menar, det vore smidigare med den sökfunktion (och den kommer så småningom). Jag vet att jag har backat över 20$ idag men po visar 16$, vad är felet har redan provat importerat händerna igen. Skulle vara mycket intressant att se dessa händer, kan du skicka dem till support@pokeroffice.com Stort tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredrik Ericsson Postad 17 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Vi har nu släppt support för Ongame Nätet (Pokerroom.com, Betsson, etc) Både Ringgames och Tournaments (v.209). Det är en BETA så rapportera gärna om ni stöter på några buggar eller liknande. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Vi har nu släppt support för Ongame Nätet (Pokerroom.com, Betsson, etc) Både Ringgames och Tournaments (v.209). Det är en BETA så rapportera gärna om ni stöter på några buggar eller liknande. Tack! Gäller detta även PO1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Skulle vara mycket intressant att se dessa händer, kan du skicka dem till support@pokeroffice.com Stort tack!Ok, jag skickar alla händer från den sessionen då(ska jag skicka dem från PP mappen?). Förresten kan de ha något med att jag blev disconnectad 2 gånger, men jag importerade händerna ändå. Dock så blev jag aldrig disconnectad i en pott jag förlorade Sen undrar jag om stöd för crytpo kommer? Edit: går de att importera händer från ongame? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Vi har nu släppt support för Ongame Nätet (Pokerroom.com, Betsson, etc) Både Ringgames och Tournaments (v.209). Det är en BETA så rapportera gärna om ni stöter på några buggar eller liknande. Tack! Direktlänk? Min vägrar uppdatera sig som vanligt, varken automatiskt eller när jag klickar check for updates. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zed_zed Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Vi har nu släppt support för Ongame Nätet (Pokerroom.com, Betsson, etc) Både Ringgames och Tournaments (v.209). Det är en BETA så rapportera gärna om ni stöter på några buggar eller liknande. Tack! När kommer stöd för Svenska spel, skulle inte det komma denna vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts