Skanke Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 trea, känndes som jag var på gång så jag tokallinnade med 66 efter nusses höjning. Han hittade inte folden med KK. Kungen på floppen hjälpte honom mer än mig..... Citera
Skanke Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 trea, kändes som jag var på gång så jag tokallinnade med 66 efter nusses höjning. Han hittade inte folden med KK. Kungen på floppen hjälpte honom mer än mig..... Citera
Jensation Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Ja, nusse plockade upp mycket bra händer vid rätt tillfällen vid finalbordet. Fast nu ligger han under 420.000 vs 170.000 Citera
Nollisen Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Ja, nusse plockade upp mycket bra händer vid rätt tillfällen vid finalbordet. Fast nu ligger han under 420.000 vs 170.000 Nu har han tagit ledningen, med AQ mot KK, A KlONK! lol Åh Nu vann han, lol Grattis Nusseman! Citera
Skanke Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Grattis Nusse. Kul när det finns plats för spel när det blir HU... Citera
devalanteriel Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Grattis Klonkeman! Jag tror att jag ska vara bitter ett tag över min fjärdeplats, givetvis borde jag ha kommit myyyyyyyycket högre än Nusse. Citera
Skanke Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Grattis Klonkeman! Jag tror att jag ska vara bitter ett tag över min fjärdeplats, givetvis borde jag ha kommit myyyyyyyycket högre än Nusse. Då skulle du inte ställt in med AA och inte heller J3 när jag hade stålet.... Citera
devalanteriel Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Uppenbarligen mycket hårt riggat. Citera
Looseweak Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Grattis! KK vs AQ kändes lite, men med den avskyvärda klonkskillen jag hade under finalbordet är det väl inte mer än rätt. Vann både KK vs AA och A9 vs AQ, så det e väl skönare för de andra spelarna att nusse vann . Trevlig HU nusse, tack för en fin turnering! Citera
Nusseman Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Tack! Sätter man två riktigt fina klonks i extremt viktiga lägen ska man vinna. Kul att lira HU med stora stackar, så det blir lite spel. Gick ju tom att ta det hyfsat lugnt när jag var nere på drygt 100K Citera
QoS Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Postad 19 December , 2005 OMFG, vann Nusseman? Eller jag menar GRATTIS! Så får jag smeka din iPod när du får den? - QoS Citera
Nusseman Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 OMFG, vann Nusseman? Eller jag menar GRATTIS! Så får jag smeka din iPod när du får den? - QoS Tack! Äntligen en resultatlista som ser ut som den ska. Jag först, du sist Om du lovar att det stannar vid smekningar ska du få hålla min iPod nån gång. Citera
TotalFarsa Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Grattis Nusseman! Och om du ska låta QoS smeka din Ipod så rekommenderar jag dig att du först införskaffar detta tillbehör! /TF Citera
Skanke Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Grattis Nusseman! Och om du ska låta QoS smeka din Ipod så rekommenderar jag dig att du först införskaffar detta tillbehör! /TF Passar den iPodVideo 30gig????? Citera
Nusseman Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Grattis Nusseman! Och om du ska låta QoS smeka din Ipod så rekommenderar jag dig att du först införskaffar detta tillbehör! /TF QoS är omänskligt renlig, så det ser jag inte som ett stort problem. Han är så rädd för smitta att han brukar ta på sig gummihandskar när han ska peta sig i näsan Citera
TotalFarsa Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Grattis Nusseman! Och om du ska låta QoS smeka din Ipod så rekommenderar jag dig att du först införskaffar detta tillbehör! /TF Passar den iPodVideo 30gig????? Sambon har en ipodvideo 30gig och har i dagarna satt på ett sånt skydd! Var ett jäkla meck att få den att sitta ordentligt men det är väl värt pengarna och bra mycket snyggare än många andra skyddsprodukter! Investera omedelbums! /TF Citera
Rille Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 haha det värsta är väl att det var river9an som gav honom stegen. Jo var orutinerad att förvänta mig en dubbling när floppen kommer Q75 alla ruter och jag har 9 . Citera
Recommended Posts