Zikes Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 Jamenvafan! Det är klart en final ska ha en egen trashtalk-tråd. Och nu när jag är anmäld också så måste jag hälsa er alla välkomna till en lektion i Texas... muahahahahaha (elakt skratt) Vi ses vid borden. Citera
Willy_Wonka Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 lektion i Texas.. jo just det jag ska nog visa er hur man klonkar och förresten, varför står de anmälda numera i (expekt)alias, tyckte det var bättre innan Citera
Mjukis Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Det är för att tvinga in er på expekt Nej men allvarligt så måste alla som ska vara med o spela ha ett Expekt-alias så då kräver vi det vi inreggningen. Skicka in bilder på er så ser ni ändå vem som är vem om det är bekymret Citera
Zikes Postad 17 December , 2005 Författare Rapport Postad 17 December , 2005 willy_wonka... klockrent.. då kanske det blir lite extra värde i det efterföljande cashgamet. Som jag antar att det blir.... *wink wink* Det kanske till och med bjuds på choklad under turnen då? Citera
Zikes Postad 17 December , 2005 Författare Rapport Postad 17 December , 2005 bild... pyttsan... Vill man veta vem jag är då får man ta sig råd att betala inköpet... Citera
Zikes Postad 17 December , 2005 Författare Rapport Postad 17 December , 2005 btw. de tre dollar jag just nu har på expekt gläder sig åt att få sällskap av 250 andra kompisar snart också. Citera
Willy_Wonka Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 oj vad kaxig du är Zikes, fast med all rätt kanske? synd att man blir så kladdig om fingrarna av choklad, annars skulle jag garanterat ta med mig ett par 200 grammare Citera
DiegoForlan Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 btw. de tre dollar jag just nu har på expekt gläder sig åt att få sällskap av 250 andra kompisar snart också. Det gills inte om du sätter in dem själv.. Kommer du ta xtra betalt för den lektionen lr? Ska bli kul o se hur glad du e efter o ha fått dina KK sönderklionkade av mina JT =) förresten va e trashtalk ? ;P Citera
Andersson1 Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 pinsamt med expekt som sponsor nu tycker jag. dom kommer gå under snart. bryt avtalet och hitta en ny sponsor snarast! West Bay Pokers medlemmar. som bara blir fler och fler. ska inte behöva spela på en sådan pajas sida. Citera
Zikes Postad 18 December , 2005 Författare Rapport Postad 18 December , 2005 Wonka: All rätt? Du anar inte vem det är du har att göra med... So what om chokladen är lite kladdig. Så länge den ligger inuti omslagspappret så är det lugnt. Men jag vill ha en med ett guldkort inuti så jag får se fabriken. Den verkar häftig. Diego..: Jag har inte för avsikt att själv sätta in pengarna på expekt. Min rulle ligger hos andra sidor efter bytet till Tain. Jag räknar inte heller med att behöva ta extra betalt. Jag hoppas bara ni har med er pengar så det täcker min timpenning. Andersson1: Det där är inget trashtalk om turnen. Den var i huvudsak just den jag syftade på. Men om du vill köra lite trashtalk om expekt så finns det säkert en sådan tråd i huvudforumet. Ang. westbaypokers samarbete med dem får du säkert ta det i en ny tråd eller på ett medlemsmöte. Eftersom jag inte hade tid att åka ner till Grebbestad hoppas jag att Jessica kommer så jag får chans att spöa lite butt hos en vettig spelare också. Vad säger du? Ska vi köra ett sidebet? 100:-? Flera som antar budet? Beroende på intresse förbehåller jag mig rätten att välja vilka som ska ingå eftersom stora delar av min rulle inte är i likvida medel. Ha det. Citera
DiegoForlan Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Haha du vill ha sidebet med bara vettiga spelare... Skulle vi haft förra turneringen med.. Men alldeles för många har visst 1 hundring xtra med sig.. Säg 500 sidebet så man kämpar för nåt Citera
Zikes Postad 18 December , 2005 Författare Rapport Postad 18 December , 2005 Haha du vill ha sidebet med bara vettiga spelare... Skulle vi haft förra turneringen med.. Men alldeles för många har visst 1 hundring xtra med sig..Säg 500 sidebet så man kämpar för nåt Haha ok. 100 är kanske lite för lite. Men som sagt är det just nu lite brist i kassan. Vi får ta diskussionen den 28:e helt enkelt. Citera
DiegoForlan Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 hehe oki låter bra.... Ska nog göra en fin beställning från Germany till nyår med så kanske ska krita inträde till finalen.. har hört att man går långt då Citera
Mjukis Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 har hört att man går långt då Döh! Du kommer aldrig lång Kan säga att jag längtar rätt bra till att komma hem o spela lite. Eftersom vi har hyrt kanotklubben 28-29 så antar jag att vi kan sitta o spela hela natten till den 29:e Citera
quila Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Om du nu e så katig så kan väl du och jag sätta mer än 100 ynka kr..... Om du nu e så bra på poker så kan väl inte 5K vara förmycket?? Jag e intresserad..... är du? Eller ska vi lägga in mer??? du bestämmer... Hälsningar Jessica Citera
Zikes Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Postad 19 December , 2005 Hmm.. jag ska se vad jag kan få loss. Men för tredje gången repeterar jag mina problem med låsta likvida medel. Men som sagt, ingen summa är egentligen för mycket. Spö ska ni få hela bunten. Och då pratar jag inte om ridspön. Spela hela natten.. Åhh vad trevligt. Ett problem är dock att när jag vunnit den 28:e så måste jag vara med den 29:e och eftersom jag åker tillbaka till Sthlm den 30:e får jag inte mycket tid över till att besöka de personer jag är nere i Viken för att besöka. Men det där löser sig alltid. Hur mycket fick du för tredjeplatsen eller var du nu kom i Grebbestad? Vi ses.. nu är det bara 8 dagar och lite till kvar tills det är dags för spel. "Prepare yourselves" Citera
quila Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 När man säger så där....Att du ska vinna ...så får du ju ta och göra det också Jag kom på en 4.e plats i Grebbestad... som gav 30K. Citera
DiegoForlan Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Nu ljuger du... 30 tändstickor fick du Citera
Mjukis Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 JA! Här pratar vi inte pengar! Tändstickor!! Zikes, du har mycket att leva upp till nu och du har en massa torskar här nere som är sugna på att slå ut dej, mej inkluderat! Sätter en 500kr bounty på dej Citera
DiegoForlan Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 det va min signal... skiter i placeringar i turneringen... Kan ju gå plus o på att slaska ut Zikes... Det sista du kommer se i turneringen Zikes är mina som slår ut dig ur turneringen.. Sen visar jag mitt på benet o du får gå hem i skam Objective: Strike out Zikes at any cost ! Förresten mjukis ! Ska vi inte höja bountyn på han ? Han verkar ju va pro om han ger lektioner Citera
Mjukis Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Max 1000 i bounty! Mer är han inte värd Har tänkt börja med bounty, men vi måste bli fler deltagare på turneringarna först. Du kanske är värd 2k? Citera
DiegoForlan Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Haha med allt mitt trashtalk o skryt så kan du nog höja det till 20 tändstickor Jag tycker resultat sidan vi har ser riggad ut Borde inte jag ligga före dig hehehe Citera
Mjukis Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Mjaa.. Jag fick ju de poängen före dej så jag borde med all rätt ligga före dej i listan Du får väl se till att komma bättre än mej nästa gång så du går om helt ist Citera
Zikes Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Postad 19 December , 2005 Jag är lätt värd bountyn. Klart jag kommer vinna. Finns inte en plan på något annat. Fina tändstickor. 30 till antalet var väl inte fel det heller. Torskar är alltid snälla. Förutom de som trafikerar Malmskillnadsgatan med omnejd. Jag är inte pro. Men jag kan spelet och är stor i käften. Citera
quila Postad 20 December , 2005 Rapport Postad 20 December , 2005 Det finns fler än du som kan spelet och som e stora i käften.... Det ska bli riktigt kul att spela den 28.e....efter all pajkastning och allt Familjen e på hugget!!!!! Citera
Recommended Posts