BOGiS Postad 2 December , 2016 Rapport Postad 2 December , 2016 Jag tycker att poker är ju ett psychologiskt spel. Det beror på dina kalkyleringar, visst, men jag njuter av att bara vara i processen och granska mina motståndare. Det är ett matematiskt och psykologiskt spel Citera
CharlesRane Postad 28 Januari , 2017 Rapport Postad 28 Januari , 2017 (redigerade) Bästa nybörjarboken är detta: http://www.bokus.com/bok/9789151845760/spela-poker-som-proffsen-lar-allt-om-spelet-och-hur-man-vinner-av-varldens-baste-spelare-phil-hellmuth-jr/ Redigerad 28 Januari , 2017 av valterego Bytte länk till oberoende bokhandel ist f affiliate Citera
rasmus88 Postad 30 Januari , 2017 Rapport Postad 30 Januari , 2017 Jag har inte ens läst matte B eller vad det heter nuförtiden men har trots det varit vinnande i 10 år. Den matten som behövs kan man lära sig att sätta i ryggmärgen i stort sätt. Citera
öppetanonym Postad 30 Januari , 2017 Rapport Postad 30 Januari , 2017 Jag har inte ens läst matte B eller vad det heter nuförtiden men har trots det varit vinnande i 10 år. Den matten som behövs kan man lära sig att sätta i ryggmärgen i stort sätt. Att förstå matematiken bakom +ev beslut är ett måste i dagens poker. Det är svårt att "sätta det i ryggmärgen" när man inte förstår varför en given linje är +ev. Men tids nog är det instinkten som talar ja. Citera
DonkeyStyle Postad 1 Februari , 2017 Rapport Postad 1 Februari , 2017 Mattematik och psykologi? För att spela poker så behöver man en kortlek/dator och en stor plånbok! Vinnande i poker 2017? UBERMENSCH Citera
Recommended Posts