Kollikock Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Hur straffbart/oetiskt är det att spela i en kompis namn? Det värsta som kan hända är väl att dom fryser ditt och "din polares" konto och du kommer kanske aldrig att kunna få tillbaka pengarna eller någon rimlig förklaring. När det gäller etik och onlinepoker vet jag inte riktigt. Personligen håller jag mig till reglerna, men ska du bara dra nytta av eventuella signup/first deposit-bonsar som du missat så tycker jag inte att du behöver skämmas. Men som tidigare talare har sagt så är det oftast första insättningen som räknas. Citera
Verdi Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Hey, för cirka ett år sedan signade jag upp på alla siter som finns, orkar inte gå in på varför men. Jag utnyttjade då inga bonusar alls och ångrar mig ju rejält nu när jag ser alla saftiga Signups på prima, bet365 och så, har ni något tips åt mig? Hur straffbart/oetiskt är det att spela i en kompis namn? det brukar vara så att du fortfarande kan använda sign-up bonusar. det brukar oftast vara vid första DEPOSIT och inte när man skapar kontot... Ofta måste man göra sin första deposit inom en viss tid för att få signup bonusen... Fungerar säkert olika från site till site. Citera
Recommended Posts