Mr Trader Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Bara för att det nalkas jul innebär det inte man måste sluta att göra livet svårt för tomtarna. Klart tomten ska få ett klurigt rim att läsa upp. Visa din talang, ge ditt bidrag. Julklapp nr 1 Till: flickvän Föremål: halsband, läderrem med tillhörande smycke. Smycket har lite glänsande stenar som går i rött. Från Stjärnurmakarna. Give me your best shot! Citera
TotalFarsa Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 *harkel* Om dig kan du detta knyta, lika lätt som du det byta, då din smak ej som min är, är du mig ändock rätt kär! /TF - rim på låg- till mellanstadienivå! Boyah!!! Citera
Mr Trader Postad 14 December , 2005 Författare Rapport Postad 14 December , 2005 *harkel* Om dig kan du detta knyta, lika lätt som du det byta, då din smak ej som min är, är du mig ändock rätt kär! /TF - rim på låg- till mellanstadienivå! Boyah!!! Haha, den var bättre än du anar. Var nämligen så att den modell jag tänkte köpa inte fanns på lager. Det fanns bara en modell i lager. Och om jag skulle välja någon ur beställningssortimentet så fick jag ingen bytesrätt. Citera
moody Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jag ska ge bort 2 "glasbehållare" med röda stenar i och ett ljus ovanpå till min mormor och mor. Skulle gärna vilja ha två olika rim TF? Citera
TotalFarsa Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jag ska ge bort 2 "glasbehållare" med röda stenar i och ett ljus ovanpå till min mormor och mor. Skulle gärna vilja ha två olika rim TF? To the rescue! Då mammas mor om kvällen frysa, tänd då detta för att mysa. Lågmält ljus och stearin, gör vinterkvällen väldigt fin! Fyyyyyyyyyy på dig för att du inte har fantasi nog att köpa olika presenter åt dom! /TF Citera
moody Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Jag ska ge bort 2 "glasbehållare" med röda stenar i och ett ljus ovanpå till min mormor och mor. Skulle gärna vilja ha två olika rim TF? To the rescue! Då mammas mor om kvällen frysa, tänd då detta för att mysa. Lågmält ljus och stearin, gör vinterkvällen väldigt fin! Fyyyyyyyyyy på dig för att du inte har fantasi nog att köpa olika presenter åt dom! /TF Tack tack, klockrent! Det är faktiskt såpass illa att det var min sambo som köpte dom =( Citera
Luap Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Här kommer mina skrik efter hjälp Låtsaspappa: Sin City DVD Mamma: 2 pocketböcker Riktiga pappan: Salt- och Pepparkar Citera
Albert Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Låtsaspappa: Sin City DVD Då du ej min far är och jag ej håller dig så kär ger jag dig masslakt så tag nu emot i andakt Citera
ÅttiseX Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Måste dela med mig av mitt favoritrim, om någon mot förmodan ska ge bort en pipa: Aldrig en sådan syn man haft två trähuven på samma skaft Citera
stitchio Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Ska ge en pipa till pappa bara för att kunna använda det rimmet Tips till Luap: I rimmet ska man inte avslöja vad det e Men jag orkar inte krångla Så här får du en DVD Citera
Dollarturist Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Mamma: 2 pocketböcker Du som mest i soffan vill jäsa, och fyrkantiga röda ögon börjar få, här har du något att läsa, så att ögonen åter blir blå. Riktiga pappan: Salt- och Pepparkar En riktig karl ska krydda hårt, men utan verktyg blir det svårt, med de här skulle jag tro, att biffen den blir väldigt go. Ok lama rim men jag kan inte låta bli det bor nog en liten humanist i mig trots allt. Citera
Dollarturist Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Här kommer mina skrik efter hjälp Låtsaspappa: Sin City DVD Hoppas du inte tycker det är förmätet, att ge dig nåt som är gratis på nätet. Citera
devalanteriel Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Låtsaspappa: Sin City DVD Vapen, synder, maktspel, luder, allt i svartvitt - mycket våld. Till din tv jag dig bjuder, ta en titt och du blir såld! Duger det? Citera
Dollarturist Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Bara för att det nalkas jul innebär det inte man måste sluta att göra livet svårt för tomtarna. Klart tomten ska få ett klurigt rim att läsa upp. Visa din talang, ge ditt bidrag. Julklapp nr 1 Till: flickvän Föremål: halsband, läderrem med tillhörande smycke. Smycket har lite glänsande stenar som går i rött. Från Stjärnurmakarna. Give me your best shot! Slavsmycke runt halsen som sig bör, så att alla kan se vem du tillhör! Du kanske tycker det är för spartanskt? Var glad att det inte är colombianskt! Hehe, skojar bara lite. Tyckte bara det lät så kinky med en läderrem runt halsen. Citera
Mockasin Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Tänkte dela med mig av mitt favoritrim. Jag är inte upphovsman men det är ändå rätt klockrent. Cd-skiva: Vad det här e, det får du se de'. Citera
Mr Trader Postad 18 December , 2005 Författare Rapport Postad 18 December , 2005 Slavsmycke runt halsen som sig bör, så att alla kan se vem du tillhör! Du kanske tycker det är för spartanskt? Var glad att det inte är colombianskt! Hehe, skojar bara lite. Tyckte bara det lät så kinky med en läderrem runt halsen. Haha, kul Men nä, ska det vara kinky skulle jag nog hellre köpa rosa handbojor. Fast det kanske inte lämpar sig att ge bort på julafton med svärmor och alla andra omkring... Kan bli jobbigare än förra julen då jag hemma hos tjejens syster blev haffad för att av misstag tagit för mig av barnens mat samt lyckades knäcka barnspärren till ugnen. Efterlyser rim till rosa handbojor... Citera
Dollarturist Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Efterlyser rim till rosa handbojor... Kanske inte så finstämd på julaftonskvällen men... Rosa runda metalliska hål, sätter dig i sängstolparna fast, total dominans är mitt mål, när jag reser min mast, ingenting i världen felar, inte nåt kan få mig att lägga av, när jag blottlägger dina rosa delar, och gör dig till min kärleksslav. Citera
Stahl Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Rosa runda metalliska hål, sätter dig i sängstolparna fast, total dominans är mitt mål, när jag reser min mast, ingenting i världen felar, inte nåt kan få mig att lägga av, när jag blottlägger dina rosa delar, och gör dig till min kärleksslav. Lite mycket nödrim men underhållande! Citera
Dollarturist Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Rosa runda metalliska hål, sätter dig i sängstolparna fast, total dominans är mitt mål, när jag reser min mast, ingenting i världen felar, inte nåt kan få mig att lägga av, när jag blottlägger dina rosa delar, och gör dig till min kärleksslav. Lite mycket nödrim men underhållande! Hehe...jo nån skald blir man aldrig. Citera
Recommended Posts