virre86 Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Någon som fått bonusen nu då? Om inte när betalas den ut HeyJohan? Citera
imanz Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 vänta till på måndag,,det brukar inte hända så mycket på helger, kan funka som bankkonton ungefär i den mån att de uppdateras vardagar... Citera
virre86 Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 vänta till på måndag,,det brukar inte hända så mycket på helger, kan funka som bankkonton ungefär i den mån att de uppdateras vardagar... Fast då borde inte supporten säga att den ska betalas ut idag när man mailade dom tidigare. Citera
asken Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 vänta till på måndag,,det brukar inte hända så mycket på helger, kan funka som bankkonton ungefär i den mån att de uppdateras vardagar... Fast då borde inte supporten säga att den ska betalas ut idag när man mailade dom tidigare. Nej, vad synd det är om dig, du får bara gratispengar för att spela, klart du ska gnälla! Citera
imanz Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 jag vill ha procent på din cashback virre Citera
Hasselby Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Jag fick mina pengar nyss på kontot. "Mon Jan 02 09:39". Tack Heypoker! Citera
imanz Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 jag vill ha procent på din cashback oxo Citera
HeyJohan Postad 6 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2006 Ingen som har haft nagra problem med CashBacken? Har alla fatt sina pengar? Alla glada och nojda? Mvh Johan Citera
Skadast Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Ingen som har haft nagra problem med CashBacken?Har alla fatt sina pengar? Alla glada och nojda? Mvh Johan Undrar just om din PM-inkorg är full Johan? Citera
HeyJohan Postad 7 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2006 Ja, tror nästan det Sitter på Schiphool i Amsterdam och väntar på att få åka sista biten hem. Sen ska alla frågor besvaras i tur och ordning Mvh Johan Citera
Trippin Postad 7 Januari , 2006 Rapport Postad 7 Januari , 2006 Fick pengar den 2 jan så det e frid å fröjd. Undrar om nån vänlig själ kan räkna ut vad det blir för procentsats på cashbacken om man spelar in 10000 VIP och får tillbaka €250? Citera
Prizonic Postad 7 Januari , 2006 Rapport Postad 7 Januari , 2006 Går väl inte att räkna ut eftersom att man inte behöver vara med i potterna för att få vip poäng. Det går kanske att få fram något genomsnitt iofs. Citera
virre86 Postad 7 Januari , 2006 Rapport Postad 7 Januari , 2006 vänta till på måndag,,det brukar inte hända så mycket på helger, kan funka som bankkonton ungefär i den mån att de uppdateras vardagar... Fast då borde inte supporten säga att den ska betalas ut idag när man mailade dom tidigare. Nej, vad synd det är om dig, du får bara gratispengar för att spela, klart du ska gnälla! Varför ska du skriva det inlägget? Nästan lika onödigt som det här. Jag gnällde inte. Tycker det här är en kanongrej. MEN om dom säger att man ska få pengarna inom en viss tid men dom inte kan hålla det tycker jag inte det finns någon anledning att lova en sån sak. Förstår du vad jag menar? Citera
franjini Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Kommer Hey poker ha fler sådana här rakebacks? Citera
kydyl Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Kommer Hey poker ha fler sådana här rakebacks? varje månad... Citera
Trippin Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Är det 24.00 ikväll som är deadline för avläsningen? Jobbar på de sista få poängen upp till 10.000, skulle ju kännas snöpligt att missa pga något jag missat... Är det fö "svensk" tid som gäller på sajten? Tacksam för snabbt svar!! 470 VIP kvar, går det öht?? Missar väl med 50-100 i värsta fall... Citera
HeyJohan Postad 31 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2006 Det är 24.00 svensk tid som gäller ja. Men 450 VIP drar du ihop i en handvändning. Stort lycka till! Mvh Johan Citera
Albert Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 När kommer bonusarna? Undrar jag också. Citera
blukah Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 det kommer säkert de närmaste dagarna.. gjorde det sist Citera
cheunce Postad 1 Februari , 2006 Rapport Postad 1 Februari , 2006 Hur gör man för att få sån? Inget du bara spelar och sedan kommer det pengar i slutet av månaden. Helt magiskt Citera
Recommended Posts