cafka Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Jag kör bara med "ty". If it's not broke.. Citera
johansen Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 "I felt it.." när man drar ut någon, den är king. Citera
Romeo Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Vad är ni för nördar? Låter som ni drar ut folk hela tiden. Själv drar jag aldrig ut någon, blir alltid utdragen eftersom jag alltid går all-in med bästa handen. Kanske ska gå all-in med sämsta handen i stället, verkar va så lätt att dra ut folk. Citera
PinkFloyd Postad 18 December , 2005 Författare Rapport Postad 18 December , 2005 hehe många bra tipps... cajiing är nog ganska irriterande Min nya är denna: om jag precis torskat en pott eller lagt mig mot i en hand och handen efter får AA/KK brukar jag direkt börja spamma typ "GAAH asrgijrg asgagrw ALWAYS THE SAME SHIT", som om förra handen tiltade mig.. sedan höjjer omotiverat typ 20-30x BB preflop. Nästan alltid någon, speciellt shortstacks, som höjjer eller synar med händer som AT, KQ etc Citera
areyz Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 IN YOUR FACE!!#¤%#¤%& med femtioelfte största caplsocken i chatten brukar få dom flesta o bli arga.. passar väldigt bra om man tex sätter stegen på rivern o han floppat setet lr likn Citera
Stahl Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 "drink poison irl pls" är mäktig. Citera
PinkFloyd Postad 18 December , 2005 Författare Rapport Postad 18 December , 2005 "drink poison irl pls" är mäktig. tror fan inte den tiltar folk eller gör folk arga den är ju bara rolig lixom Citera
rilleg Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 jag sa till liraerik igår när jag spela mot han och frågade hur d kändes o förlora 1.5 miljon på kort tid... hoppas han blev ledsen Citera
PinkFloyd Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Postad 19 December , 2005 kul/taskigt eller inte.. poker går ut på att lura och ta varandras pengar med alla knep man har att tillgå. Citera
pellepedal Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Är det bara jag som knappt aldrig läser chatten, utan försöker koncentrera mig på bordet i stället?? Citera
Nidson Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Är det bara jag som knappt aldrig läser chatten, utan försöker koncentrera mig på bordet i stället?? Uppenbarligen inte, det är ju alltid tyst som i graven i chattfönstret. Jag känner mig som värsta spammaren som skriver något varannan timme. Citera
Rille Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Finns det något tips på hur man kan få tomtar att göra en reload när du förlorat sitt inköp? Citera
PinkFloyd Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Postad 19 December , 2005 du måste nog börja worka lite innan o göra fisken förbannad om du ska få honom att köpa in igen.. men prova med typ "hahaha sad boy lost his money :(" "i am soooo much better than you.. im probably at 70% of phil iveys skill now" eller nått annat fult som eggar . Citera
Recommended Posts