Peter-23 Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Är PartyPoker den enda siten som kan erbjuda spel på FLT på 2/4 och större? Ta prima t.ex. de har sällan spel på 2/4 eller större och andra siter är för små. Det finns nästan aldrig spel på större bord. Någon som har några förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sommar Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Jag spelar på b2b, brukar finnas ett par bord FL sh 2/4 och högre upp. Inte jättemycket men ändå... Även på ladbrokes brukar det vara ett par bord igång rätt ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sisko Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Pacific har spel på högre bord, upp till 50/100 men jag vet inte hur pass mycket trafik det är på de högsta borden. Det går dock bara att spela på ett bord i taget där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 PokerStars har en del också, fast det är märkart bättre bord på Party. Även cryptologic har en del FL, jag vet att det finns bord upp till 5/10, högre har jag inte kollat men det är nog inga problem några nivåer till. Varför vill du byta från Party? Om det är för rakebacks skull tror jag det blir svårt att hitta en annan site där du hittar mycket fisk och rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Är PartyPoker den enda siten som kan erbjuda spel på FLT på 2/4 och större? Nej, exempelvis paradisepoker har hyffsat med spel upp till 40-80. Ultimate Bet har säkert också ok med bord och detsamma gäller pokerstars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Paradise har oxå hyffsat ös på FL borden upp till $40/80 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 13 December , 2005 Rapport Share Postad 13 December , 2005 Kusligt likt Hjorts inlägg mitt blev! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts