devalanteriel Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Jag och några klasskamrater behöver enkätsvar till en kurs vi läser vid Linköpings universitet. Enkäten tar bara några minuter att besvara och finns här: http://glwebproduktion.com/demo/infocollect/ Alla svar uppskattas! Citera
TotalFarsa Postad 12 December , 2005 Rapport Postad 12 December , 2005 Sisådär! När kommer mitt markerset? /TF - för det kommer väl ett markerset? Citera
devalanteriel Postad 13 December , 2005 Författare Rapport Postad 13 December , 2005 Markerseten tog tyvärr preciiiiiiiiis slut efter att du svarat, TF. HKGB11 är det. Citera
parre Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Jag svarade enbart på grund av övertygelsen att jag skulle bli stejkad med 50 000 SEK för liveslaskande. Säg inte att det inte stämmer? I så fall ska jag stämma er! Stämbanden är det i alla fall inget fel på. Citera
devalanteriel Postad 13 December , 2005 Författare Rapport Postad 13 December , 2005 Nej, den är stängd nu, men tack ändå! In fact, gruppkramar till alla som svarade! - enjoy! Citera
Recommended Posts