Gå till innehåll

Ladbrokes Poker Cruise 14-24 januari!

Recommended Posts

Postad

Startar en tråd för Ladbrokes kryssningen.

Har själv planerat att åka med, är det några fler här som ska med?

Har kikat lite flyg och sånt. Verkar som Air France kör en hel del till Miami direkt från Paris till ett bra pris. Så det lutar åt Air France.

Planerar även att dra några dagar tidigare så man får lite tid i Miami innan man kliver ombord.

* Lite RP - QoS *

Postad

Har inte heller köpt någon än. Tre veckor tills biljetterna inte går att köpa om de inte tar slut innan förstås. Lite lurigt att man måste köpa två biljetter, går inte att köpa lösa. Jag och Fysikern kommer troligen mot Miami.

Postad

Jag ska med :P Vann den för 2 veckor sen efter kommit 8a i freeroll mania, sen andra plats i weeklymain!

Ska bli riktigt kul!

Har ni tänkt att spela den stora turneringen? själv spelar jag nog bara dem mindre eftersom det verkar omöjligt att få dem där gyllene biljetterna! har 1 men har slutat på 2a plats 2 veckor i rad på 8/16 riktigt surt!

Ses där då kanske :D

Postad
Har ni tänkt att spela den stora turneringen? själv spelar jag nog bara dem mindre eftersom det verkar omöjligt att få dem där gyllene biljetterna! har 1 men har slutat på 2a plats 2 veckor i rad på 8/16 riktigt surt!

Hmm, talar vi båda om turneringen på Kalinka Bar i Köpenhamn nu på torsdag? Finns där små turneringar?

Ses där då kanske :D

Kanske borde ha nån secret hand-shake..? 8-)

Postad

Lyckats snubbla in på kryssningen av misstag genom att vinna en festival ticket på en av turneringarna.

Nån som vill ge lite tips till en som aldrig kört live och hamnar mit i haj revet på poker cruisen LOL :? . Skulle uppskattas mycket saker som må grejer som man inte direkt behöver bekymra sig om när man kör på nätet :). Om vi hamnar på samma bord räkna med en tait jävel som inte verkar ha någon koll alls.

Postad

Har vunnit en biljett men inte inköpet till den stora turneringen tyvärr. Tänkte faktiskt ta resan som en semester från pokern :shock: , då flickvännen följer med och värdet på cashgamen knappast lär bli speciellt bra. Blir nog bara någon enstaka turnering.

Postad

Så om jag förstår saken rätt fixar man flyg till Miami tur och retur för att sedan i efterhand skicka in ansökan om ersättning från Ladbrokes.?

I de 5500 ingår kryssning för två personer + flyg till och från, men inte något inköp till någon av turneringarna.?

Värdet på de golden tickets man har blir per automatik insatta på Ladbrokeskontot om man åker med?

Jäkligt synd att man inte kan spela satellitturneringar till evenemanget med det värde ens golden tickets representerar... för 3000$ kan man ju spela nästan 6st 500$ satelliter... gratis är ju ganska gott...

Postad

Man kan välja om man vill boka själv då får man $1600 insatta på kontot som ska täcka tur å retur biljetterna, annars kan man åka med dem, men då måste man ta sig till Heathrow(London) själv!

Det ingår inte inträde till några turneringar:(

Tror dem sätter in värdet på Golden tickets när man är båten.

En måltid ingår det är jag säker på, vet inte om det är fler. :roll:

Om du har fler frågor mejla: cruise2006@ladbrokespoker.com

Postad
Man kan välja om man vill boka själv då får man $1600 insatta på kontot som ska täcka tur å retur biljetterna, annars kan man åka med dem, men då måste man ta sig till Heathrow(London) själv!

Det ingår inte inträde till några turneringar:(

Tror dem sätter in värdet på Golden tickets när man är båten.

En måltid ingår det är jag säker på, vet inte om det är fler. :roll:

Om du har fler frågor mejla: cruise2006@ladbrokespoker.com

Det ska ingå frukost, lunch och middag

• 2 weeks later...