Betterman Postad 7 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2006 Kom på en sak. Finns det ingen forskningsrapport som kan bekräfta att korta människor oftare är Calling Stations än längre människor? Det är ju inget nytt iofs eftersom längre förväntas vara smartare, och borde därför undvika att utvecklas till CS i längden. Jag har bara haft känslan när jag haft en ivrig CS vid bordet att "Ha ha, du kan gott ha det din satte fjant - sträck på dig eller folda!" Detta är ju en lika stor sanning för mig som att: "Shit vad du låter trevlig i telefon, du är säkert fet." Vad tycker panelen? Citera
Betterman Postad 8 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2006 Några händer senare fick jag napp av en annan snubbe som hade sett mina bluffar och min storvinst på J5o. Han hade visserligen en svagare färg och kanske synat allt ändå... På dessa nivåer så känns det som om många inte kan hantera att man visar bluffar och i alla fall inte lyckas dra någon nytta av det. Har jag fel eller tror ni också att det är så? Det är ju grymt kul att få igång tilten hos fi. Kan bli en fast punkt i min strategi för detta tilltalar mig i alla fall. Texas Hold'em No Limit EUR 0,50/1,00 Players: Loser 1 (EUR 109,45 in seat 1) Loser 2 (EUR 84,65 in seat 2) Loser 3 (EUR 96,50 in seat 3) Loser 4 (EUR 96,90 in seat 4) Loser 5 (EUR 7,68 in seat 5) Hero (EUR 91,05 in seat 6) Dealer: Loser 5 Small Blind: Hero (0,50) Big Blind: Loser 1 (1,00) Hero was dealt: J:spade: - K:spade: Loser 2 Fold Loser 3 Raise (3,50) Loser 4 Fold Loser 5 Fold Hero Call (3,00) Loser 1 Fold Flop 4:club: - 9:spade: - 5:heart: Hero Check Loser 3 Check Turn 4:club: - 9:spade: - 5:heart: - Q:spade: Hero Bet (5,50) Loser 3 Call (5,50) River 4:club: - 9:spade: - 5:heart: - Q:spade: - 6:spade: Hero Bet (9,75) Loser 3 Raise (41,00) Hero All-In (72,30) Loser 3 Call (41,05) Hero shows: J:spade: - K:spade: (a flush, king high) Loser 3 didn't show: T:spade: - 8:spade: (a flush, queen high) Hero wins: EUR 180,10 (with a flush, king high) Rake: EUR 3,00 Citera
Betterman Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 I AM DEPRESSED!!!! Här har jag jobbat stenhårt med min strategi att maximera mitt spel med Bad Beat Jackpots och så händer det här.... Texas Hold'em No Limit EUR 0.25/0.50 Players: Loser 1 (EUR 24.19 in seat 1) Loser 2 (EUR 13.45 in seat 2) Loser 3 (EUR 83.80 in seat 3) Loser 4 (EUR 19.25 in seat 4) Loser 5 (EUR 71.95 in seat 5) Hero (EUR 27.20 in seat 6) Dealer: Loser 5 Small Blind: Hero (0.25) Big Blind: Loser 1 (0.50) Hero was dealt: Q:diamond: - 6:heart: Loser 2 Fold Loser 3 Call (0.50) Loser 4 Call (0.50) Loser 5 Call (0.50) Hero Call (0.25) Loser 1 Raise (0.50) Loser 3 Call (0.50) Loser 4 Call (0.50) Loser 5 Call (0.50) Hero Call (0.50) Flop 9:heart: - 8:heart: - 7:heart: Hero Check Loser 1 Check Loser 3 Bet (3.00) Loser 4 Call (3.00) Loser 5 Fold Hero Call (3.00) Loser 1 Call (3.00) Turn 9:heart: - 8:heart: - 7:heart: - 7:spade: Hero Check Loser 1 Check Loser 3 Bet (2.50) Loser 4 Call (2.50) Hero Call (2.50) Loser 1 Call (2.50) River 9:heart: - 8:heart: - 7:heart: - 7:spade: - 5:heart: Hero Check Loser 1 Check Loser 3 Check Loser 4 Bet (6.50) Hero All-In (20.70) Loser 1 Fold Loser 3 Fold Loser 4 All-In (6.25) Hero Payback (7.95) Hero shows: Q:diamond: - 6:heart: (a straight flush, nine high) Loser 4 shows: J:heart: - T:heart: (a straight flush, jack high) Loser 4 wins: EUR 49.90 (with a straight flush, jack high) Rake: EUR 1.25 Fick straight flush men blir slagen av en högre och tänker ÄNTLIGEN BAD BEAT JACKPOT!!!! Och så händer inget?!?!? Ingen bonus? Nada?!?! Mailar supporten samtidigt som jag korkar upp skumpan och beställer en restresa till Bahamas, eftersom jag är övertygad om att något blivit fel och att jag inom några minuter har en fet bonus på mitt konto. Ett par klunkar senare får jag svar från supporten att jag bara hade ett av mina kort med i straight flushen. Man måste ha med båda för att det ska bli BBJ!!!! Shit!!! Varför har ingen sagt något om det?!?!? Jag har säkert tio pokerböcker hemma men denna regel finns inte med i någon av böckerna!!! Hur f-n ska man kunna komma någon vart om grundläggande regler i poker som denna utelämnas?!?!??! By the way, vem vill köpa några pokerböcker?!?! Kanonböcker men det saknas en del viktiga delar i dem... En gravöl till tack!!! Citera
rockefeller Postad 11 Februari , 2006 Rapport Postad 11 Februari , 2006 Va faaan!? Du borde spela på B2B där behöver man inte ha 2 hålkort... jag fattar iofs inte hur fan du lyckas med dina konststycken. Att ha en str8 flush och bli slagen av en högre... Den chansen måste vara mindre än (min skostorlek)^(1/(oändligheten-1)) Citera
Betterman Postad 11 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2006 Va faaan!? Du borde spela på B2B där behöver man inte ha 2 hålkort... jag fattar iofs inte hur fan du lyckas med dina konststycken. Att ha en str8 flush och bli slagen av en högre... Den chansen måste vara mindre än (min skostorlek)^(1/(oändligheten-1)) Mannen! Det vaer på B2B!!! Jag försökte lira av min bonus på Pokerium och så drabbas jag av detta avskum till förnedring. Vad har jag gjort för fel? Vem har jag varit ond mot? Var det pga att jag någon gång sagt elaka saker till killen i 7:an som var alldeles för mager och finnig?!? Är han nu überkücku på B2B och hämnas på detta patetiska sätt?!? Eller är det någon annan typ av konspiration mot mig? Jag ger snart upp! Börjar med "Finns i sjön" snart... Finns det någon klient som kör "Finns i sjön" förresten?!?! Jag var grym på det som barn. Har inte lirat det på länge dock. Inte sen jag flyttade hemifrån... Muntra upp mig - p-p-p-p-p-p-please?!?!?! Citera
rockefeller Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 Fy fan, trodde BBJ grejen var samma på B2B och att man bara behövde ett hålkort. Helt väärdelöst. Därför man spelar ju. Kan inte riktigt uttycka min ilska genom ett tangentbord Citera
Betterman Postad 12 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2006 Med denna nya erfarenhet inser jag att en strategi att maximera antalet BBJ inte är realistisk. Detta eftersom båda hålkorten tydligen krävs! Annars hade det varit lugnt... Hoppas hinna med lite nytt lir idag och ska då fan se till att båda korten är inblandade då jag förlorar med fyrtal i ess. Citera
Sommar Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Inte läst din dagbok på ett par veckor nu... Blir lite besviken! Trodde du skulle vara på NL1000 nu borde väl ha två halva inköp nu? SKÄRPNING! Citera
rockefeller Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 Du borde ju kunna multitabla 3-4 bord på 5/10 iaf med 1/10 inköp eller nåt liknande. Citera
Betterman Postad 14 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2006 Jag är ledsen att jag gjort er besvikna på min dagbok men jag har fått bannor från min sambo och min mård att jag spelar på för hög nivå för min bankrulle. De fattar visserligen inte mycket men för inte hamna på glasberget kände jag mig villig att under en kort tid gå med på deras villkor och jobbar av ett par bonusar på max 4st €0.5/1 bord. Först ut var €300-bonusen på Pokerium som nu är avklarad (dock ej utcashad, ytterligare någon vecka till) med +€100 på kontot och då alltså ytterligare €300 att vänta. Reggade mig just på Betfred, mest för att vi hade en lärare i 7:an som vi kallade för Bett-Fred för han hade kraftigt underbett. Är det månne han som lyckats dra igång Betfred? Någon som vet om det är min Bett-Fred? Han kanske har bitit ihop och är på hugget?!?! Har lirat en kvart (4st $.025/0.5) och känner mig allt mer bekväm i den nya miljön. Ligger just nu +€40. Har inte riktigt koll på hur man får ut handhistorik eller antal rakade lemmar än. Dessutom tryckte jag in €200 från annat konto på Heypoker för deras reload och hoppas snart ha mig en efterlängtad XBOX-360. I'll be back! Citera
Betterman Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2006 Gjorde ett snabbt nedslag på Betfred idag för att se hur flopparna var. Stötte där på en PF:are, arsenalrulez, vilket var riktigt najz. Han hade lyckats hyggligt och satt med knappa dubbla inköpet på ett $0.5/1-bord. Eftersom jag själv smyger in på halvt inköp enligt gammal tradition (redan min farfars-farfars-far rönte stora framgångar med halva inköp, vilket var än mindre än idag pga all inflation) fick jag lite komplex för min lilla stack. Storleken har helt klart betydelse. Min brukar iofs växa om man ger den uppmärksamhet... Satt nästan en hel kvart utan att floppa varken kåk, fyrtal, stege eller färg så att stolen var iskall var ett faktum. Lämnade min nyfunne vän med förhoppningen att han kunde klara sig på egen hand en stund. Då det vankas hockey senare måste jag knega lite off-poker också. Nog för att jag är ett fullblodsproffs men jag lever inte enbart på pokern... Citera
Betterman Postad 16 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 16 Februari , 2006 Lirar lite mer ikväll och är förbluffad över motståndet, som stundtals spelar riktigt märkligt. Har inte lyckats lära mig plocka ut HH's än så jag får plocka ur mitt sargade minne. Jag på knapp med AKs, stack på $60. Killen innan ca $20 höjer $4 pf. Jag synar bara och killen på SB reraisar $20 (stack $140). Killen före mig foldar men jag tvekar och synar efter en stund då jag anar bluff. Floppen: JT9 i en knapp regnbåge SB bettar $10 - jag synar då jag sätter honom också på AK eller AKs. Turn: 4 (fortfarande inget färghot) SB checkar - jag med River: 2 - SB bettar ytterligare $10 och jag trycker snabbt ALL-IN ca $30 SB - foldar då direkt och potten på dryga $100 Uselt spelat av mig men stråt värre av SB. Och jag vann ju också!!! Citera
Betterman Postad 22 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2006 OK, ytterligare några dagar av extremt mkt off-poker-arbete vilket klart påverkat mitt pokerspel. Dock åt det positiva hållet. Det har varit ett skönt flyt det senaste och jag ligger rejält +. Har lite svårt med saldo-kollen just nu då jag inväntar bonusar från Pokerium, Betfred och snart också Heypoker. Lirade av min bonus på Pokerium och +ade en del under tiden. Eftersom det var strul vid signup med dem och deras bonus bad deras support att jag skulle maila den den 22:a (idag) för att få ut full bonus. Gjorde detta och efter en timma satt €15 på kontot. Jag är inte förvånad och mailade iväg e-postsvaret från dem där de tidigare lovat mig full bonus. Har 6 timmar senare inte hört något. Är nu klar med Betfred's bonus också och har under tiden +at ca $350. Gillar verkligen liret på Betfreds efter en tajt tid på Heypoker. Lirade en del på Heypoker i natt och råkade ut för en del skumma saker. Alla var extreme-TAG under en längre tid tills jag fick lite flyt med korten och fick luckrat upp deras TAG-spel. Fick en snubbe att gå ALL-IN som jag givetvis vann men konstigt nog kan jag inte se vad han hade för kort i HH?!?!? Vad beror detta på? Har aldrig sett detta tidigare. Någon som vet? Texas Hold'em No Limit EUR 0.50/1 Players: Loser 1 (EUR 124.40 in seat 1) Loser 2 (EUR 209.90 in seat 2) Loser 3 (EUR 80.30 in seat 3) Hero (EUR 84.95 in seat 5) Loser 4 (EUR 181.23 in seat 6) Dealer: Loser 2 Small Blind: Loser 3 (0.50) Big Blind: Hero (1.00) Hero was dealt: 4:spade: - A:spade: Loser 4 Raise (4.00) Loser 1 Fold Loser 2 Fold Loser 3 Fold Hero Call (3.00) Flop 3:heart: - J:diamond: - 4:heart: Hero Check Loser 4 Bet (6.00) Hero Call (6.00) Turn 3:heart: - J:diamond: - 4:heart: - 4:club: Hero Check Loser 4 Bet (14.00) Hero Raise (32.00) Loser 4 All-In (157.23) Hero All-In (42.95) Loser 4 Payback (96.28) River 3:heart: - J:diamond: - 4:heart: - 4:club: - T:diamond: Hero shows: 4:spade: - A:spade: (three of a kind, fours) Loser 4 didn't show hand Hero wins: EUR 168.40 (with three of a kind, fours) Rake: EUR 1.00 Några dagar in i mars ska jag göra ett bokslut för att se var jag står saldomässigt Citera
Betterman Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2006 OK, eftersom jag fått mycket skit då jag inte riktigt följt min strategi körde jag idag lite $1/2 på Betfred på lunchen. En annan anledning var att det bara fanns 2 bord på $0.5/1 igång och körde ju på dem redan. Tyvärr har jag inte hittat möjlighet att plocka ut handhistorik än så jag får ta det ur minnet. Näst innan knappen plockar jag upp KK och raisar $8 pf. Knappen (en löst spelande fiskart) synar och floppen visar T94 i minst tre olika färger. Jag bettar $16 och han slår om till $30 - blixsnabbt går jag all-in $86 och får syn. J och 7 kommer och jag vinner potten. Knappen hade ATo. Efter en halvtimmas lir kunde jag konstatera att jag hamnade + $138 på denna nivå innan det var dags för lite vanligt kneg. Idag kommer bonusen från Betfred och Pokerium har också ordnat bonusen så nu rullas det in deg i stora mängder. Kanske blir det där huset snart ändå!?!?! Citera
ades_va Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Underbar dagbok, måste dock erkänna att det är något som grävt mig en längre tid nu, nämligen, är det en husbåt du ska köpa? Citera
Betterman Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2006 Underbar dagbok, måste dock erkänna att det är något som grävt mig en längre tid nu, nämligen, är det en husbåt du ska köpa? Hehe, jag förmodar att du gjort kopplingen till strategin att floppa "full boats" för det här. Och det är synnerligen en intressant idé. Vi har faktiskt en liten bäck i området. Undrar om man får lägga en husbåt där? Ska kolla upp detta. Tack för uppslaget! Trött som ett juver satte jag mig en stund igår kväll för en halvtimmas lir innan sängdags och klev in på Betfred en stund. Lirade ett $0.5/1 och ett $1/2 bord och det är riktigt sjukt spel där stundtals. Behöll koncentrationen dock tröttheten tills jag på $1/2 bordet plockar upp KK. Hade kört lite småaggro en stund och killen i mitten (möjligtvis fisk men det lutade mer åt vädur) höjer $4 pf. Jag rr till $16 och får syn. Floppen visar KT6 varav två hjärter. Check fram till mig och jag bettar $16. Han rr ytterligare $20 och jag trycker in mina resterande $75 och får syn. Turn - ytterligare hjärter. Aj då.... River - ytterligare en sexa - EN HUSBÅT! Killen hade AT. Lämnade Betfred efter en stund men kikade först på saldot på Betfred: $1042 Varav $250 i signup-bonus som landade igår! Härliga tider! Och ja, jag trivs ganska bra på €1/2 på Betfred. Citera
ades_va Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Hehe, jag förmodar att du gjort kopplingen till strategin att floppa "full boats" för det här. Och det är synnerligen en intressant idé. Vi har faktiskt en liten bäck i området. Undrar om man får lägga en husbåt där? Ska kolla upp detta. Tack för uppslaget! Njae, det som gjorde mig fundersam var någons kommentar för länge sen om att du skulle köra huset i hamn, och jag förstod inte riktigt hur det gick ihop. Insikt : Inatt när jag satt och lira lite slog det mig hur brilliant din idé egentligen är. Jag satt just och funderade över varför jag inte bara satsade på att floppa starkare händer, typ ett set stege eller en färdig färg när jag kom på att det faktiskt är en ruskigt bra strategi. Har du några bra tips till en nybörjare på scenen? Mvh Citera
Betterman Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2006 Har du några bra tips till en nybörjare på scenen? Fokus! Fokus! Fokus! Det är de tre grundregler för att nå en högre FK% (% floppade kåkar) eller FF% (% färg-flopp). Har man fokuseringsproblem kan jag rekommendera att lira lite Gamecube eller liknande samtidigt som en 3 till 4 bord, gärna på olika nivåer. Fick upp min FF% rejält med lite Tiger Woods senast men om det berodde på Tiger vill jag vara osagt... Lirade ytterligare lite $1/2 på Betfred idag på lunchen och är förbluffad över hur löst liret är. Satt med ATo och raisade $8 pf. Floppen visade JJ4. Det checkades fram till mig och jag valde att själv checka (har c-bettat alltid hittills). Turn visar A-spade (nu 2 spader på bordet) och jag bettar $8. Får syn av en snubbe och river visar A-ruter (min kåk är ett faktum). Killen får då för sig att gå ALL-IN $45 och visar upp T3-spader. Fantastiskt lir! Citera
rockefeller Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Dags för mig att byta till Bett-Fred (obs!) då kanske. Mega löst lir är alltid kalasfint. Citera
Betterman Postad 26 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2006 Jag gillar hur som helst Betfred och liret där. Grym support, ganska bra klienter, bra sign-up-bonus och förhoppningsvis någon typ av VIP-cashback/butik gör att Betfred är hos mig för att stanna. Bra att växla mellan när liret på Heypoker blir för tajt. Lirade en halvtimma idag före hockeyn (OS-GULD!!!!) på 2st $1/2-bord och plussade åter ca $150. En hand som var ganska kul var när 2 personer på bordet nyss hade köpt in igen ($100) och en av dem raisar $10 pf efter att 2 pers synat $2. Andre-tiltaren synar och så också jag på knappen med T9o. Resterande foldar. Bordet visar AT9 i Beckers färgskala och det checkas fram till mig. Först var jag lite skraj för att någon satt på AA men bettade ändå $20 med mina 2-par. PF-raisaren foldar medan andretiltaren (numera förste-tiltaren) går all-in ca $75. Jag synar och inga fler spännande kort dyker upp och jag vinner en nätt liten pott. Killen hade AQ och tyckte det var värt att gå all-in för. Har gått från $250 till $1270 med bonusen inräknad på Betfred. Blir förhoppningsvis lite mer lir senare ikväll efter att svärföräldrarna fått bjuda på god mat. Citera
Steffow Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Då jag fått uppfattningen om att alla andra har egna dagböcker att bry sig om känns det ensamt att själv inte ha någon. I och med Potraisers givmilda introduktionsbonus ser jag nu en möjlighet att dra igång en egen (även om jag sågat deras design och strul i början så funkar allt nu och jag känner mig nöjd). Jag börjar alltså med €30 som jag fick helt gratis - och dessa ska jag förvalta på bästa sätt - genom att lugnt och metodiskt trycka in rubbet om så behövs, för att se vad som kan bli av 30 gratis €. Då denna dagbok kan bli historiens kortaste är det bara passa på och frossa av kvalitet ut i fingerspetsarna. Strategin är som följer: * Startkassa €30 * Spela på €0.25/0.5 inledningsvis och invänta bra händer och få in allt då nötterna är i knät * Gå över till 2 bord så fort jag dubblat * Vid €200 fira med en öl eller tre - dock ej på bekostnad av bankrullen * Vid €400 gå över till 1 bord €0.5/1 * Över €800 frilansa på diverse nivåer jag aldrig prövat hittills * Målkassan är €300.000 - som då plockas ut för att gå till husköp * Nå så många Bad Beat Jackpot's som möjligt Ledord för denna fond: * Ironi * Övertro Stöter jag på fler GRATIS-erbjudanden är jag inte den som är den utan kan tänka mig att komplettera med dessa för att snabbare nå mitt mål (tips på gratiserbjudanden mottages tacksamt). Det verkar vara svårt att ge er handhistorier inledningsvis då jag inte hittar dessa på Potraiser. Återkommer om jag hittar dem... Försöker summera sessionerna med lite referat efter hand. Avbryt mig gärna med frågor, kommentarer eller hejarop under dagbokens gång så verkar det seriösare. Here we go go... * Lite RP - QoS * vad är potraiser? kan förresten passa på att tacka för den bästa dagboken här på forumet, snacka om att blanda humor med gött lir:) görbra Citera
fredde80 Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 vad är potraiser? kan förresten passa på att tacka för den bästa dagboken här på forumet, snacka om att blanda humor med gött lir:) görbra b2b skin. Citera
Betterman Postad 26 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2006 Tack Steffow för de varma orden, och välkommen till sekten. Jag har nu skyfflat så mkt cash mellan sajter och Neteller för diverse bonusar så jag funderar på att komplettera min strategi med seriös satsning på att vinna deras Cash-giveaways. Eventuellt skriver jag en bok om denna nya inriktning på att maximera bankrullen i poker. "The Complete Guide How To Maximize Your Neteller Transactions" är arbetsnamnet men det kan tänkas ändras till något mer amerikanskt. Har nu drabbats av min första svacka på Betfred och är lagom sur. Back $200 ikväll. Förlorade $80 med KK mot AA och diverse sura utdragningar på river har medfört detta tapp. Lite sprit och lite sömn får mig nog på bättre mod. Go-natt för fan! Citera
Steffow Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 vad är potraiser? kan förresten passa på att tacka för den bästa dagboken här på forumet, snacka om att blanda humor med gött lir:) görbra b2b skin. ok, nice... om du vill bli en bättre man borde du signa upp på pacific och lägga in 400$ och sedan få 100$ i bonus och fixa en rulle där (om du nu inte redan gjort det, kommer ej ihåg nu i skrivande stund). Jag ska iaf göra det:D Citera
Betterman Postad 4 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2006 Long time no seal! Det har varit 2 tunga veckor, dels arbetsmässigt och dels pokermässigt. De senaste 2 veckorna har det varit stört omöjligt att avsluta en session på +. Har testat allt! Floppade jag en stege, nog f-n fick någon färg och så höll det på. Backade nog $700 totalt på dels Heypoker & Betfred. Tryckte i alla fall in €200 på ny reload på Heypoker häromdagen då jag ändå tänkt att jag ska grinda till mig en XBOX 360 då jag jag "bara" har några få tusen VIP kvar. Och sedan dess går det bättre. Har +at varje session på Heypoker och igår var pricken över isberget. Har kört på ikväll också och var snabbt uppe i +€400 men drabbade sedan samman med mina KK mot AA 2ggr och kom ner på jorden igen. Råkade ut för en ganska trevlig hand på ett bord som jag 3-dubblade stacken på en halvtimma. Efter det blev det B2B-tajt igen så då vandrade jag vidare. Texas Hold'em No Limit EUR 0.50/1 Players: Loser 1 (EUR 43.85 in seat 1) Loser 2 (EUR 124.95 in seat 2) Hero (EUR 158.75 in seat 3) Loser 4 (EUR 41.40 in seat 4) Loser 5 (EUR 100.00 in seat 5) Loser 6 (EUR 77.80 in seat 6) Dealer: Hero Small Blind: Loser 4 (0.50) Big Blind: Loser 5 (1.00) Small + Big Blind: Loser 2 (1.50) Hero was dealt: 7:heart: - 7:spade: Loser 6 Fold Loser 1 Fold Loser 2 Check Hero Call (1.00) Loser 4 Call (0.50) Loser 5 Check Flop Q:diamond: - 2:heart: - 2:spade: Loser 4 Bet (2.75) Loser 5 Fold Loser 2 Call (2.75) Hero Call (2.75) Turn Q:diamond: - 2:heart: - 2:spade: - 7:diamond: Loser 4 Check Loser 2 Check Hero Check River Q:diamond: - 2:heart: - 2:spade: - 7:diamond: - J:spade: Loser 4 Bet (6.25) Loser 2 All-In (120.70) Hero All-In (155.00) Loser 4 All-In (31.40) Hero Payback (34.30) Hero shows: 7:heart: - 7:spade: (a full house, sevens full of deuces) Loser 2 shows: 2:club: - Q:heart: (a full house, deuces full of queens) Hero wins: EUR 166.10 side pot (with a full house, sevens full of deuces) Rake: EUR 2.40 Loser 4 shows: 6:diamond: - 2:diamond: (three of a kind, deuces) Hero wins: EUR 122.70 main pot (with a full house, sevens full of deuces) Citera
Recommended Posts