Katsouranis Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 lol ett par väl valda ord eller? bling bling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 lol ett par väl valda ord eller? bling bling japp.. typ kalispera .. lr nåt sånt tippar jag på asså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 a2 är bättre alla dagar i veckan lixom...skitiga a, per det e fint... nu hitta man aa på lilla blinden... knappen raise till 20d... jag slår till 67,5d... stora blinden slår upp till 140d...(vad ska han ha lixom) jag går all in... han steksynar...(han vet ju att han e slagen men kan inte lägga) 1360d till theo bling bling...man kan ju säga att det rädda dagen efter o ha blivit utdagen, o träffat en runnerrunner färg, när den andra träffar kåken...500d + igår o sen +- idag... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Men tjeeeeena!!! > minhoca wins $10.75 > Zippoquick posted small blind ($1) > minhoca posted big blind ($2) > Game # 1,062,586,944 starting. > Dealing Hole Cards(8h 7h ) > Lump called for $2 > doremi folded > j0jj3m called for $2 > ztoobez raised for $10 > Zippoquick folded > minhoca folded > Lump called for $8 > j0jj3m called for $8 > Dealing the Flop(2d 5d 6s ) > Lump checked > j0jj3m checked > ztoobez checked > Dealing the turn(4c ) > Lump bet for $14 > j0jj3m called for $14 > ztoobez raised for $59.35 > Lump called for $45.35 > j0jj3m called for $45.35 > Dealing the river(6c ) > Lump, you have 10 seconds to respond > Lump checked > j0jj3m, you have 10 seconds to respond > j0jj3m bet for $199 > ztoobez, you have 10 seconds to respond > ztoobez called for $199 > Lump went all-in for $180.15 > j0jj3m shows Four of a Kind, Sixes (6s 6c 6h 6d 5d ) > ztoobez mucked > Lump mucked > j0jj3m wins $786.20 with Four of a Kind, Sixes Jag vet att min syn på rivern e så jävla dålig. Men ändå...jag sitter ju o hoppas på att han har över par eller möjligtvis 33 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Jag sa för ett tag sen att det var rake race i det sk "teamet" jag (ztoobez, diegoforlan, ariados) spelar hos.. Själv har jag inte alls spelat mkt denna månad då jag haft semester och vilar upp inför lite hård körning i dec och jan... Dessutom får jag inte vara med i dessa race då jag har en annan deal Här här iallafall resultatet för vinnaren... detta är för 7 DAGAR!!! 57587 raked hands och 9599$ i rake .... dags att skaffa sig ett liv kanske?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Jag sa för ett tag sen att det var rake race i det sk "teamet" jag spelar hos.. Själv har jag inte alls spelat mkt denna månad då jag haft semester och vilar upp inför lite hård körning i dec och jan... Här här iallafall resultatet för vinnaren... detta är för 7 DAGAR!!! 57587 raked hands och 9599$ i rake .... dags att skaffa sig ett liv kanske?? lol ja ska lätt slå det....................... nej men seriöst vad är killen en maskin lr vad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 det e ju helt sick alltså.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 30 November , 2006 Rapport Share Postad 30 November , 2006 Men tjeeeeena!!! Jag vet att min syn på rivern e så jävla dålig. Men ändå...jag sitter ju o hoppas på att han har över par eller möjligtvis 33 ezzzz fold... speciellt när 6an parar sig, vad ska han ha lixom... lättare att hitta syn om ex. 2an parar sig då folk mkt hellre spelar händer såsom 65 etc.. vet dock ej om jag hade haft disciplinen att lägga den på 1/2 heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 November slutade ca $21k+. Min överlägset bästa månad hittills. Skön rush på slutet, ty partypoker I december ska jag tillbaka till 1/2 grinden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Snyggt... Själv hade jag sämsta månaden detta år, har inte kunnat vinna hur mkt favorit jag en är när jag stoppar in pengarna... Det är setten och överparen som svikit och inte hållit.... Månaden slutar iallafall + tack vare en bra start av månaden + lite rakeback.. Sen kompenserar ju kärringens turneringsvinster månaden också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 Skönt resultat ariados! Grattis Jorå jag vet att det är en lätt fold (i vanliga fall). Skulle det däremot ha varit rätt att ställa på turn? Nu spelade jag ju inte handen tillräckligt aggresivt för ett sånt move i det fallet. Men hade jag ställt på turn så hade han ju lätt synat med sitt topset och då hade det blivit ännu dyrare. Det ända rätta va väll att göra så som jag hade planerat. Att om bordet parade sig så skulle jag lätt lägga mig. Jävla skit att disciplinen sviker på den här nivån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 1 December , 2006 Rapport Share Postad 1 December , 2006 hur sjutton ska jag spela den här handen?? känns inte direkt som att det va ett kanon spel.. > _ONETIME_ posted small blind ($1.50) > Gnat691 posted big blind ($3) > Game # 1,064,086,065 starting. > Dealing Hole Cards(3d 3s ) > ztoobez called for $3 > kotten raised for $9 > veggie1975 folded > mr_all_in folded > _ONETIME_ folded > Gnat691 called for $6 > ztoobez called for $6 > Dealing the Flop(3c 7c 9d ) > Gnat691 checked > ztoobez bet for $17 > kotten called for $17 > Gnat691 folded > Dealing the turn(Js ) > ztoobez bet for $59.50 > kotten called for $59.50 > Dealing the river(3h ) > ztoobez, you have 10 seconds to respond > ztoobez bet for $125 > kotten called for $125 > ztoobez shows Four of a Kind, Threes (3c 3h 3d 3s Js ) > kotten mucked > ztoobez wins $428.50 with Four of a Kind, Threes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 YES!!!!! Förlorat 2 över pp på 2.5/5 ikväll. Jätte mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 hmm...tragisk nu har man backat 1200d på två dagar o ännu värre är att tomte per ska dra ut min ak med sin ak på flush lixom... tomte han e asså... allt bra annars tobbe? när kommer du hem lixom? bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Trist Teo kommer hem den 22e. Så e jag jag hemma i 3 veckor typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Hurru teo!!! hur har det gått förutom att tomte per klonkade flushen?? gåre bra lr?? du ska ju fan bli heltids lirare jag får va hyffsat nöjd me november. $2K plus. va uppe på nästa 3.5 men hade lite otur me floppade set på 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 2 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2006 hmm...tragisk nu har man backat 1200d på två dagar o ännu värre är att tomte per ska dra ut min ak med sin ak på flush lixom... tomte han e asså... allt bra annars tobbe? när kommer du hem lixom? bling bling... Money management Theo, money management... Orka raisa med Q6 bara för att dom andra "inte kan ha något"... Vad tror du att jag har på det där slaskbordet när jag limpar för att sedan re-raisa när någon höjer? Det är du som gamblar där, sen att jag får färgen kan ju anses som lite orättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 2 December , 2006 Rapport Share Postad 2 December , 2006 Jag citerar : "Totti500> U know Jostein, its pretty muppetish tha u cant answer that Totti500> lol Totti500> u should know" HAHAHA trodde ja skulel dö av skratt "muppetish". Den ursprungliga frågan var: Varför döper folk i Norge sina ungar till Vegard? .. haha snacka om table-talk. Mkt bra totti.. du förgyller en lördag kväll på Potlimit OMaha 1/2 asså-- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Jag citerar : "Totti500> U know Jostein, its pretty muppetish tha u cant answer that Totti500> lol Totti500> u should know" HAHAHA trodde ja skulel dö av skratt "muppetish". Den ursprungliga frågan var: Varför döper folk i Norge sina ungar till Vegard? .. haha snacka om table-talk. Mkt bra totti.. du förgyller en lördag kväll på Potlimit OMaha 1/2 asså-- Hehe, jävla norrmän lixom. Vad vill dom egentligen?? Det tråkiga i sammanhanget var ju att " Vegard " fick mina penge. Inte bra. Kul att man kan glädja nån! Fruntimret här hemme säger att jag ska satsa mer på att förgylla hennes lördagar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Lär kärringen spela så hon e TYST... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herman Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Lär kärringen spela så hon e TYST... mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 Muppetish Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 För er som inte känner Totti som en annan blivit utsatt för o göra (via jobbet) så måste jag ju faktiskt påpeka o erkänna att Totti är den absolut drygaste person jag känner. Utan konkurens... inte alls på något sätt för att vara elak eller dum jag säger det, utan helt enkelt för att han är det. De är mer en komplimang Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson1 Postad 3 December , 2006 Rapport Share Postad 3 December , 2006 håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 3 December , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 December , 2006 Sätter emot alla dagar i veckan, odds? Du o jag HU någonblå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts