x_totti_x Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Ja hade kk, Prippsrosa är anderssons yngsta, bowling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Prippsrosa är nog en wannabe som inte platsar i gänget Edit: aha.. det är Adde som gillar pripps Hur har du fått ihop så mkt markörer Kejan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 det verkar som både jag och tjejen är sponsrade... LOL KK... nh... bara att pynta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson1 Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 haha käft mjukis! uppdatera så jag kan ta ledningen.. så passar ju inte in ditt gäng riktigt.. du är ju långt ner på listan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Jammen, medans du sitter o klonkar plats efter plats o jag inte ens kan vara med så ere ju inte så konstigt, måste va skönt att slippa motstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson1 Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 haha.. jo det är lätta placeringar får ju jessica breve mig varje tunering... så där har man ju gratis marker direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 haha, vill ju vara med er o klonka juuu! K klonk mot Adde... jii Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson1 Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 åkte ut ur 19k garantin nyss. första gångne jag hittar en bra hand.. KK, får syn av JJ.. klonk på turn wiee.. poker är rättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 In med stålarna mjuukiz.mkt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 På prima asså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 28 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 vill et.. får se om jag tar ut från B2B o drar in dom på prima. Har du tryckt in pengar på bordet Totti eller har du robbat nån på ett inköp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 AA 4 ggr på andra bordet... förlorat varje gång.. ändå +... bradley bordet får jag skit på hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 mjao, både och.. Har tryckt in men även kört några bluffar som gett lite.. Så skrivande stund ligger a 110 back på det bordet.. Klart du ska in på prima o härja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Jaru kejan jag märkert också.. Dåligt med kort. Menvänta du på 8:orna så får du garanterat fett betalt av mig Känner att ja börjer komma in texas lunken lite mer nu. Mkt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Ser bra ut där Totti. Hoppas ni klonkar bra nu inatt. Ska ge mig nu, har ett jobb att sköta oxå? Har inte ni? Natt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 vad hade du när han gick all in?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 triss4or.. Fick bara nån gammal risig känsla av att idioten fick in färgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 tror inte han hade färgen.. högre set.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 måste ge min dotter mat... syns sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Jo den tanken slog mig också... kände mig slagen hursomhelst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Vart lirar ni grabbs... Såg inte till er förut när man satt o dominerade lite smått ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 Jaha nehe nu är det faen dags för en annan o lämna in. Jorå mjuukiz här finns det jobb att sköta,, Dock så räcker det med 5 timmar i bingen, för en riktig karl alltså I slutändan blev det plusminusnoll på kejan bordet. Mkt bra. Lycka till inatt Kejan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 tackar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 fanny vilka stakes kör du idag ? Ska sitta o glo lite på dig medans jag kör mina turneringar tänkte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 1 Mars , 2006 Rapport Share Postad 1 Mars , 2006 nl 1-2... har en dotter som inte vill sova om vi säger så... hon klänger på ma... tänkte spela lite högre sen men vi får se om hon vill sova... sugen att ta ett inköp av DODARN på nl4-8 sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts