Ariados Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Suttit å nött ett $15/30 bord hela dagen typ... svängingarna har sett ut så här: (Hur jag legat till från start) +$300 -$800 +$500 -$1200 +$100 Skönt att sluta på plus iaf, värt att notera är att jag haft horribel otur under vissa perioder men ändå lyckats hålla mig nästan helt ifrån tilten... Dags o sova, natti! (Har ingen aning om vad klockan är för alla klockor verkar visa olika, lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Sure, langa $280 på nordic så har vi en deal.. Tänkte spela mitt livs poker (aka tight). Du har 280$ inom kort på Nordic... En gång i livet nu... Lycka till... Railbirdar dig vid finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Suttit å nött ett $15/30 bord hela dagen typ... svängingarna har sett ut så här: (Hur jag legat till från start) +$300 -$800 +$500 -$1200 +$100 Skönt att sluta på plus iaf, värt att notera är att jag haft horribel otur under vissa perioder men ändå lyckats hålla mig nästan helt ifrån tilten... Dags o sova, natti! (Har ingen aning om vad klockan är för alla klockor verkar visa olika, lol) Det är vintertid nu Tomte... En dag utan TILT??? Vad händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Hur kan man vara så kall en hel live cg session? Fick Q3 ungefär 4 gånger per varv, i 30 varv, på 7 spelare! Vann 3-4 potter på 6 timmar. Största va mot Jompa och "Roffe". Synar ett wejs från Roffe med , Flop Roffe betar 50, jag synar, Jompa ska ju självklart slå om till 150 (han har bluffat Roffe runt 50 gånger ) Roffe synar och jag ställer ytterligare 600. Jompa steker tills alla blir lacka och han får folda (KQ) Roffe blixtsynar med QQ (han ville ha med Jompa för att få sätta dit honom) Turn River Hur kan det komma lixom.. har ju missat allt innan.. men tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 29 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Varför är det så att när man gör en insättning efter att inte ha spelat på 2-3 månader så går det alltid bra de första 2 veckorna.. det är normala händer, lite småutdragningar lite här o där men oftast så vinner bästa handen, typ. Men sen när man plussat ca 1000% så ska det alltid bli en helomvändning, Har man AK och flop kommer AAJ så har nån JJ, Har man QQ och flop kommer Q44 så har nån 44. Blir så trött... Orka backa 500% på 3 dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Mjukis har du inte hört om deposit riggen? Varje gång man sätter in nya pengar på en sajt så riggar dom korten till ens fördel under en viss period. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Mjukis har du inte hört om deposit riggen? Varje gång man sätter in nya pengar på en sajt så riggar dom korten till ens fördel under en viss period. För mig är det precis tvärtom oftast... antagligen vill dom inte ha mig där eller nåt.. Har du fått $$ Ariados?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Japp jag har fått dom... kom igen nu, EN GÅNG I LIVET! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 Good Luck ariados ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2006 det ser ju bra ut ariados... bara 2000+kvar Kan ju inte skriva i chatten tyvärr... skit sajt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 DET ser ju riktigt jävla bra ut... en gång i livet m8... Tomten ligger 8 av 870.... 2785 med från början... 390ITM och 1,4m$ i prispotten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 30 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Vart spelar tomte Ariados nu nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 pokerstars Alias: kalidh Han är ITM nu 380kvar. Han ligger 4:a.... Dubbla precis Det blir mellan 1000$- 240 000$ ..... hälften till mi Börjar du ångra dealen JR? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 war tvungen o lira en turre...15g lixom... efter rebuy har ja 4500... får q10 på knappen...dubblar blinds... en kille slår om till 1500... känner stealen... första dåliga sýnen av mig... kj3 två ruter... han bet 1500... jag dum synar igen... sen ett ruter till... han all in ja syn... han sitter q4 damen ruter.... ja har ju q10 o tian i ruter... well måste komma ruter.... men riktigt dåligt spelat men blir så med dålig känsla o mycket torsk i slutet.... ja skulle ha synat aj där kejan... bling bling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 bättre lycka nästa gång BLING BLING Ge ariados AA åtta ggr i rad nu då... rusha då pojk Mkt bra poker får man se iallafall... Känn ingen press från mig jag är nöjd om du kommer topp 5 /railbird Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Bleeeeh PokerStars Tournament #33694432, No Limit Hold'em Buy-In: $500.00/$30.00 2785 players Total Prize Pool: $1392500.00 Tournament started - 2006/10/29 - 16:30:00 (ET) Dear Kalidh, You finished the tournament in 95th place. A $2,088.75 award has been credited to your Real Money account. Torskade AK vs JJ, hade legat riktigt bra till annars.. Jaja, +/- 0 för idag igen då... kejan hur gör man buddy transfer på Nordic? Du har $1044 som ligger å väntar... roligt att man kan bidra till familjekassan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Bleeeeh PokerStars Tournament #33694432, No Limit Hold'em Buy-In: $500.00/$30.00 2785 players Total Prize Pool: $1392500.00 Tournament started - 2006/10/29 - 16:30:00 (ET) Dear Kalidh, You finished the tournament in 95th place. A $2,088.75 award has been credited to your Real Money account. Torskade AK vs JJ, hade legat riktigt bra till annars.. Jaja, +/- 0 för idag igen då... kejan hur gör man buddy transfer på Nordic? Du har $1044 som ligger å väntar... roligt att man kan bidra till familjekassan Det blir bra med 1000$ ..... Kommer sätta in lite på Fannys konto så jag kan säga när hon växer upp att det var Ariados som betalade din första moppe... A eller K kan ju inte komma, sorgligt... 20:e plats hade du varit på med den potten... Men wp... Skicka mail till: poker@nordicbet.com Uppge ditt användarnamn:? Ditt alias: el_ariados Kompisens alias: kejan Ditt hemliga svar:? Och summan i $ som ska skickas... Det går jättesnabbt och du får en bekräftelse tillbaka direkt om det funkat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 förresten... Säg till om du vill sälja % igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Allright, skickade iväg ett mail nu iaf.. du får $1044 som bestämt, fick ju arbetstillägg från början ändå Får se om jag vill sälja % igen, men det är mycket möjligt.. konstigt nog verkar jag spela bättre och mer fokuserat när jag vet att nån annans pengar också är på spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Fan vilket nice result ariados ! Ska du sälja % nästa stora mtt så kan Diego lätt punga ut en penning oxå Nåväl, ikväll blir det mtt o kanske nåt litet cashlir på prima Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Allright, skickade iväg ett mail nu iaf.. du får $1044 som bestämt, fick ju arbetstillägg från början ändå Får se om jag vill sälja % igen, men det är mycket möjligt.. konstigt nog verkar jag spela bättre och mer fokuserat när jag vet att nån annans pengar också är på spel... Har fått dom... Ska skotta för dom där 44$ extra ... Det stämmer nog att man spelar bättre när man har ett "vakande" öga på sig... Tyckte det var helt rätt att folda JJ när du skrev i chatten att du hade det förresten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Fint Ariados. Efter 4750 ITM placeringar i rad i diverse MTTs utan att komma till sista bordet så kände en annan att en fick ta saken i egna händer. Alltså köra en gammal Rounders. Köpte in mig på nivå 4 och allt gick som en dans och klippte naturligtvis hem sista nivån och kunde inkassera 3000 USD. Mkt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Orka möta AA hela tiden 4 ggr i min 10$ mtt, Ändå lyckades jag hålla mig kvar tills sista mötet då vi var ganska lika i stacks inför finalbordet 25$ för besväret jo jag tackar Skönt att man drog hem 200$ friska i cashet iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ztoobez Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 hmm, verkar som det går bra för en hel del här skit skojigt.. dock jävligt trist att inte nå ända fram i en så stor turnering när man e så nära som du va ariados själv verkar det som att den här månaden kan sluta rätt bra trots ett plus minus noll resultat för de första 3/4 av månaden. har under d senaste 5 dagarna plussat (för min del) rätt okej. kanske kan bli ca 1500-2000$ plus i slutet inräknat med lite rakeback oxå. alltid najs att dryga ut det tunna csn bidraget med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 30 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2006 Grattis till $$$ totti, diego, ztoobez Kejan jag spelade sjukt tight hela turren, öppen-foldade AJ hit o KQ dit... Va riktigt kall under vissa peridor men lyckades med alla steals... dock träffa jag set på varenda flopp jag hade PP... typ, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts