Herman Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 äääh-.. tomtar asså.. köpte 2 triss på caféet på sjukan liksom.. så känns poker nu asså.. ge ma WOOO i den nya lokalen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 20 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2006 Klart du ska med ut o springa Kejan. Räknar med att du står redo och hänger på om exakt 4 minuter.Fint. Är det en gamal turnering idag på klubben. Lär va sugen. Mkt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 "FUNDERAR" faktiskt på att börja springa eller nåt så man kommer i lite bättre form... (blev inspirerad av Totti som jag mötte härom veckan flåsandes) Blir det nån "grindar" kväll på söndag?? Hos Robban kanske?? Har tyvärr inget trådlöst en här... Sugna?? Haha...Vill se dig springa kejan! har du någonsin sprungit i hela ditt liv?... Nej, men ärligt, jag skulle behöva börja springa lite med, och jag har världens sämsta kontition! Ska vi slå oss ihop?... Jag e på lite lir hos Robban om det går bra för han... Jo det har jag var ju träningsfreak när jag var mindre... Men har pensionerat mig från det sista 8 åren... Men det är ju aldrig försent att ta upp det igen.... Tror vi skulle behöva springa lite båda två!! Är Robban sugen på söndag?? DS Tror Robban fetto också skulle behöva få lite motion!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Klart du ska med ut o springa Kejan. Räknar med att du står redo och hänger på om exakt 4 minuter.Fint. Är det en gamal turnering idag på klubben. Lär va sugen. Mkt bra. PUUU "synd" jag missade det inlägget... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Lokalen är klar hörde jag.... När kommer det vara spel premiär där?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Nästa helg antagligen, kanske lite tjuvstart i veckan som kommer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 ny lokal? coolt. var har ni gömt den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 vid systemet så klart ...... och grannar med arbetsförmedlingen. Så den 27/10 är det turneringspremiär.. fint.. anmäler oss... Hoppas på mkt folk då!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Blir väl smygpremiär nästa helg, får väl lira nån inflyttningsturre senare när vi kommit i ordning. Fisksyn med när en short ($22) raisar till $6 (0,50-1) Flop Han knackar och jag betar $9, han ställer och klart att jag synar, turn ger mig stegen med nån gammal tvåa river kommer en tvåa till, han visar KK och gnäller som en tok att jag e fisk osv. Omröstning på forumet, vem hade lagt handen efter att du betat 9? Vem hade lagt handen om han hade ställt först? Ingen antar jag? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 "FUNDERAR" faktiskt på att börja springa eller nåt så man kommer i lite bättre form... (blev inspirerad av Totti som jag mötte härom veckan flåsandes) Blir det nån "grindar" kväll på söndag?? Hos Robban kanske?? Har tyvärr inget trådlöst en här... Sugna?? Haha...Vill se dig springa kejan! har du någonsin sprungit i hela ditt liv?... Nej, men ärligt, jag skulle behöva börja springa lite med, och jag har världens sämsta kontition! Ska vi slå oss ihop?... Jag e på lite lir hos Robban om det går bra för han... Jo det har jag var ju träningsfreak när jag var mindre... Men har pensionerat mig från det sista 8 åren... Men det är ju aldrig försent att ta upp det igen.... Tror vi skulle behöva springa lite båda två!! Är Robban sugen på söndag?? DS Tror Robban fetto också skulle behöva få lite motion!!!!!!!! Jaa, jag behöver springa... ärligt asså! Vi får väl ta tag i det nån dag!... Får höra med Robban om det där...Han verkade inte så där jättesugen när jag prata med han igår, iom att han jobbar ju må morgon. Blev ju lite sent för han sist... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Mjukis, hade synat den handen alla dagar i veckan ! Nej dags för lite 1 hand lottery på parbet !: ) Det kallar jag skicklighetslir Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 1 hand lottery resulterade i minus 30$ idag ! Better luck tomorrow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 vid systemet så klart ...... och grannar med arbetsförmedlingen. lol passande hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ariados Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 -$4000 idag Den otur som jag haft förtjänar ingen människa... rent kortsligt sett värsta dagen på de 2 år jag lirat Är nu gulad på alla pokerkonton... dessutom behöver jag köpa ny mobil och mus... lol... Ibland förstår jag varför folk säger att pokern är djävulens spel.. Ska väl inte klaga, det är ju tack vare pokern jag sluppit jobba/slipper ta studielån, men ibland TAR DET PÅ PSYKET Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
phe23 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 ska vi klonka ikväll kejan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 -$4000 idag Den otur som jag haft förtjänar ingen människa... rent kortsligt sett värsta dagen på de 2 år jag lirat Och jag tycker jag har otur när jag bara står still. Testat min första riktiga session me på FL, riktigt roligt, lirar 2-4 och det är fina utdragningar =) orka beta på floppat set lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 -$4000 idag Den otur som jag haft förtjänar ingen människa... rent kortsligt sett värsta dagen på de 2 år jag lirat Är nu gulad på alla pokerkonton... dessutom behöver jag köpa ny mobil och mus... lol... Ibland förstår jag varför folk säger att pokern är djävulens spel.. Ska väl inte klaga, det är ju tack vare pokern jag sluppit jobba/slipper ta studielån, men ibland TAR DET PÅ PSYKET Förstår dig till fullo "jr" men det är bara att bita ihop ibland... Själv har jag inte spelat på två dar då kompisen har varit här och hjälpt till med köket som vi håller på att renovera... eller rättare sagt han som gjort "allt"... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 ska vi klonka ikväll kejan eller? Jag är riktigt spelsugen... Ringer sen när DU har vaknat... Känns skönt att kunna säga så ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Lol mjukis tomte, vilken sida lirar du FL 2-4 på ? Orka se dig vid mina FL bord nu alltså ;P Ariados: Kom igen nu ! Bad Beat streak verkar ligga kvar i din kalender... Ta ett break, gå på lite hockey lr nåe skit istället You will be back =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Gjorde en fin deal igår. En Engelsk PLO kompis på prima,sparramanga, och jag bestämde inför 35k turneringen att om någon av oss kom till FT så skulle den andre erhålla 25% av vinstsumman. Jag åkte ut på en hedrande 350:e plats. Han kom 2:a. 1500 USD till mig Mkt bra. Fint med ärliga männsikor som fattar att en deal är en deal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 chatten avstängd kejan:) Prima idioter:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Roligt ju i 125k. Ligger typ 4:a med 150 man kvar har ungefär 90k. Hittar AA. raisar 3gg bb. Killen efter mig raisar 5ggr mitt bet, han har ungefär 50k, jag ställer han allin. Han synar. visar jj. Flop ; xxx turn x river j Tilt hej då 125k. inte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 vi såg det... äcklig river annars hade du varit chippo.. Själv har jag varit hemma hos robban och lirat... -2900$ (5-10) Nu är jag hemma igen och ska försöka jobba tillbaka lite... kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Nu ska jag gå och lägga mig... Var nere som mest på -3900$ men slutar ca -500$ med turneringsinköpen på stars och prima inräknade... puuu.. Kommer aldrig nånsin spela poker igen när Robban och Tom är närvarande.. Dom gör så man spelar dåligt och blir utdragen... Dom måste vara riggade... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Tycker att man alltid spelar sämre när man har en massa tomtar runt sig... Diego: Lirar fisklimit på Nordic.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts