Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

kan inte vinna på benzas bord, kan inte vinna på benzas bord, kan inte vinna på benzas bord...nån som förstår? för ja förstår inte ska sluta o sitta vid hans bord...fatta theo nån gång...pratar i tredje person asså!!! bra ide kejan stor västerviks-turnering, låter najs ja kommer...e ju 153:a i europa....hej hej

Postad

Herregud...

Rainman32 på prima ska ni passe er för grabbe... han är kungen själv, har aldrig sett en bättre spelare..

blinds 75/150.. sitter p knappen med AKs, 4 limpar... wraisert diwrekt till 890... fold fold fold, call.... 892 (inte min färg).

Tomten har från början ca 7400 marker o jag 7000 marker... han better diwrekt på floppen 1500! Wow.. vaddå, har han träffat ett gammalt set eller? Han syner ma ju bare me set där tänker jag.. nån gammal TT eller JJ slänger han ju om jag ställert.. vet ett... snabb analys.. jag ställert... BLIXTSYN !!! Karljäveln tänkte 2 sekunder... min första tanke va.. jaha, de va den turneringen det.. mot ett gammalt set...

Tomten visar stolt upp 7Jo (inge färgdrag ens)

Skapligt förvånad börjar jag tänke på hur skönt de är att va shipleader... turn, A.. yeees.. blir inget klonkande här inte.. faan så läckert.. nu kommer jag dominera... 2500 dollares garanterad o allt.. inte dåligt för en annan...

River... ja va tror ni?? En gammal T så klart... KLONK ekar fortfarande i mitt huvud..

34e plats är ju inte fy skam det heller... :lol:

Är trött på tomtar nu iaf... ingen jävel klonker ma på söndag de säger jag bare!

Postad

matte har dom skillsen ju! igår på 19k gar. sitter o slaskar.. en höjer upp. en går all in en annan går all in turen till matte.. potten just nu på 4000. matte har ca 2000.. ALL IN på matte med. Första spelaren visar upp 88 andra spelaren 33 matte visar upp 5,2s flop 5 2 x :) klonkar skills totti

Postad

Mkt fin klonk igen... :D .... men rättvis...

Jag raisar 40$ med QQ, en synar.

Flopp: J :diamond: 3 :diamond: 3 :spade: Jag betar 60$, SYN...

Turn: 6 :heart: Jag betar 130$, han slår om upp till 390$. Jag tänker länge, en dålig spelare är han sätter han på AJ... Synar... normalt foldar jag här.... men inte mot honom...

River: Q :shock: ... mkt bra hoppas han har JJ eller än 3:a...

Han betar 400$ , jag slår han allin, han synar med sina sista 257,25$

Han har mjuukiz handen 35o.... JUSTICE .... 2297,50$ i potten

Postad

Kejan, Hur kan du inte sätta honom på just 3-5 när du får den blixtsynen på flop? Sen att du klonkar är ju ingen skräll. Np btw.

Idag verkar det vara tomtarnas afton på ss..

Nu spelar ja bara småpengar men hur störigt är inte detta.

Limpar med A8s på knappen, hela bordet är med, 5 pers.

flop A56, 4 hela svenska kronor in i pot, alla synar, känner att dom e svaga så jag slår om till hela 14kr.

syn syn syn syn. :roll:

Turn: Skit

Kanske inte va så stark ändå...

Alla checkar fram till mig, jaha,, Betar in 20, fold fold SYN SYN.

river 5, check check, hmm.. tar en showdown och checkar jag med. Första killen muckar, andra visar 5-8, klonka på river.

Bra spelat, mkt bra.

Har bara blivit utdragen idag... suck.

Postad

Grattis till all fina resultat Westbaymänniskor

Angående klonkarskills.

Som jag skrev inne vid ett turneringsbord när du spelade; " That Kejan guy has not lost a 50/50 in 3 years ".

Så det ser ut va.

Postad

Hand #3916263 vid bordet: Elin 1

Startad: Fri Apr 07 10:57:35 2006

Einstein sitter på plats 2 med 6143.75

Willy no1 sitter på plats 3 med 1189.75

baaa sitter på plats 4 med 3970.00

k.fr nyk sitter på plats 5 med 639.50

k.fr nyk satsar s mörken 20.00

baaa satsar l mörken 10.00

baaa: --, --

k.fr nyk: --, --

Einstein: 10h, Kc

Willy no1: --, --

Pre-flop:

Einstein: Höj 60.00

Willy no1: Lägger mig

baaa: Lägger mig

k.fr nyk: Höj 100.00

Einstein: Syna 100.00

Flop (Board: 9s, Qc, 2s):

k.fr nyk: Satsa 100.00

Einstein: Syna 100.00

Turn (Board: 9s, Qc, 2s, 6d):

k.fr nyk: Satsa 160.00

Einstein: All in

k.fr nyk: All in

River (Board: 9s, Qc, 2s, 6d, 8s):

Showdown:

Einstein visar: 10h, Kc (högsta kort kung)

k.fr nyk visar: Kd, 7d (högsta kort kung)

Huvudpott:

Einstein vinner potten på 1314.00 med högsta kort kung, tia sidokort.

(15.00 spelavgiften togs ut för den här handen)

Som ni kaske märker överdriver Mjukis INTE när han säger att SS är fullt av synapor... LOL!!!!

(btw, när det står höj, syn etc, är det det sammanlagda summan som räknas, jag syna alltså inte 100 EXTRA preflop utan endast 40, hade varit dumt annars..)

Postad

UIASDHFO(S/YR=#()/W¤#YTUISDBFIUHSDO(F&T/SDOVYGS

Torskat två monsterpotter med floppade set på regnbågsfloppar, ett JJJ, ett QQQ mot runner runner flushes efter att ha bettat på hårt som fan och all-in på turn, HUR FAAAAAAAAAAAN KAN DOM HA SÅN TUR