Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Haha, ja miniraise e det nya "innemovet" verkar det som. Jag har jätte svårt att läsa situationen när folk miniraisar mig. Känns vekt att släppa men många gånger ser jag att folk mr med monster. Det är just därför jag valde en så passiv linje i handen.

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om fi's spel. Hur som helst hade jag read på fi som ganska duktig TAG. Kände inte att jag slog många händer så jag foldade här. Vet inte vad som är +ev..Får väll gå lite på känslan :-)

Verkligen LOL på din hand där. Bara att tacka och ta emot 8-)

vad är det för blinds du spelar? o nätverk/nick xD

• Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
?????????????????????????????????????????????????????????????????????

rätt ok vinst med tanke på att jag fick se gratis flop+turn+river på BB =)

jag lovar att den som kommer på en LOGISK förklaring till hans spel så ska ni få hela min bankroll, ni har 1 år på er från och med nu!!

** Game ID 1917174715 starting - 2008-03-14 10:11:37

** Hrossthjof [Hold 'em] (0.10|0.20 No Limit - $ Cash Game) Real Money

- freggefisk sitting in seat 1 with $19.70

- roffe54 sitting in seat 2 with $25.84

- Viking_Kong sitting in seat 3 with $8.10

- belzebubas sitting in seat 4 with $51.15 [Dealer]

- sunrise7 sitting in seat 5 with $19.91

- Poviii sitting in seat 6 with $36.70

sunrise7 posted the small blind - $0.10

Poviii posted the big blind - $0.20

** Dealing card to Poviii: Ace of Spades, 7 of Hearts

freggefisk folded

roffe54 folded

Viking_Kong folded

belzebubas folded

sunrise7 called - $0.20

Poviii checked

** Dealing the flop: Queen of Spades, King of Spades, Ace of Hearts

sunrise7 checked

Poviii checked

** Dealing the turn: Ace of Diamonds

sunrise7 checked

Poviii checked

** Dealing the river: King of Hearts

sunrise7 bet - $0.57

Poviii raised - $1.14

sunrise7 raised - $1.71

Poviii raised - $2.28

sunrise7 raised - $7.63

Poviii went all-in - $34.42

sunrise7 went all-in - $12.18

sunrise7 shows: 9 of Clubs, Jack of Diamonds

Poviii shows: Ace of Spades, 7 of Hearts

Poviii wins $38.02 from the main pot

End of game 1917174715

åhh herregud:mrgreen:

freggefisk på bordet är min kompis och är från Västervik..

Postad
vad är det för blinds du spelar? o nätverk/nick xD

Just nu lirar jag nästan bara på Ipoker nätverket. Det blir alltifrån 0.25-0.50 upp till 1-2. Vill egentligen ha 60 inköp innan jag kliver upp på 1-2, men det är svårt att inte känna lite påt då och då :mrgreen:

Vilken äcklig downswing jag hittade nyss. Ligger 6 bi plus när jag hittar KK på bb. sb höjer jag reraisar. Så hamnar vi självklart ai på flopp 6TT då har han QT. Sen 55 på floppen AJ5. Hamnar ai där oxå mot fis AJ han hittar självklart RUNNER RUNNER färg :-(

Bara att ta nya tag..

Postad

Ny tag my ASS!!! :evil:

Så jävla trist att hitta skönaste flytet för att sedan tappa nästan allt på riktigt sura jävla utdragningar. Blev lillplusset iaf.

Vart lirar du diego? Ere prima som gäller lr? Kul att det går bra ;-)

Postad
och du står nog för hälften av alla inlägg mjukis :mrgreen:

Jo men du vet att som minipolis så måste man lägga sig i lite överallt

Att jag sedan är forumets narr bidrar ju en del till den stora högen av inlägg som jag slängt över er under några års tid.

Postad
:shock: Whinna inte, kom ner och spela ist.:evil:

Hör av en del folk som e såååååå sugna på livespel, å ändå sitter jag för det mesta nere på klubben å peter i näsa ensam, varför?????:-(

Läs mailen Per skickar ut varje vecka där finns info om öppettider, spelform, kostnad å allt ni behöver veta.

Idag kl 1800 e ja där, IGEN, låt ma inte sitta ensam ikväll igen, snälla. :rolleyes:

Hmm, tror efter dig och Mjukis, så har jag nog bidragit mest både i närvaro och arbetadtid.

Ibland har man saker att göra helt enkelt ( liten bebbe hemma), och det skulle inte skada om folk uppmanades till spel i början av veckan istället att man får ett meddelande 16;45, en fredag.

Postad
och du står nog för hälften av alla inlägg mjukis :mrgreen:

bara för du är avis och inte är med i "1000 klubben" GG Mjukis;-)

fifan vilken dag igår.. hade tänkt att sitta hela natten och grinda lite nya sidor men hade tyvärr insättningstilten och fick inte in pengar på dom 2 siterna jag tänkt på då det ena kontot hade gamla uppgifter angående kortnr ,adresser osv... på andra siten så ville dom prata med mig och det stod att jag skulle kontakta supporten innan jag fick göra en insättning och försökte skicka mail och fråga men fick tiltande autosvar så fick inte in nån deg... Tiltade ur och gick ut och drack en pils med benza + polare istället:-P

Postad
bara för du är avis och inte är med i "1000 klubben" GG Mjukis;-)

fifan vilken dag igår.. hade tänkt att sitta hela natten och grinda lite nya sidor men hade tyvärr insättningstilten och fick inte in pengar på dom 2 siterna jag tänkt på då det ena kontot hade gamla uppgifter angående kortnr ,adresser osv... på andra siten så ville dom prata med mig och det stod att jag skulle kontakta supporten innan jag fick göra en insättning och försökte skicka mail och fråga men fick tiltande autosvar så fick inte in nån deg... Tiltade ur och gick ut och drack en pils med benza + polare istället:-P

sånt e tilt :( men alltid bra med en paus ifrån grindet endå så det skadar nog inte !!

Torskade precis KK all in pre mot 58 off för 1.5 buyin fan så fint!! inte för jag trode jag skulle vinna trode han hade AA det är ju det enda man får in pengarna emot dessa dagar :)

Postad

:evil: :evil: :evil:

Nu e jag på livstilt. Åkte ut ur de tre turneringarna jag lirade med,

TT mot 58 all in pre

89 mot AK all in på floppen A89

sen 22 mot QQ.

Det ända som funkar hyggligt är mitt skottarkonto på titan :mrgreen:

Postad

Jag har spelat poker ca. 10h idag (9 bord hela tiden) och jag känner mig extremt grind sugen, det hjälper lixom inte att lira jag blir bara mer och mer sugen känns det som.. nån som kännt liknande? =)

brukar känna såhär nån gång i månaden men aldrig varit såhär sugen som jag är nu det är helt extremt!!!

Postad
Jag har spelat poker ca. 10h idag (9 bord hela tiden) och jag känner mig extremt grind sugen, det hjälper lixom inte att lira jag blir bara mer och mer sugen känns det som.. nån som kännt liknande? =)

brukar känna såhär nån gång i månaden men aldrig varit såhär sugen som jag är nu det är helt extremt!!!

MM, varge gång jag dricker bira, så känns det att jag inte vill sluta dricka.

Precis samma känsla, hehe

Postad

Kolla med dom här ifall dom känner nån som har samma sug som du efter 10 timmar.

Postad

Det här va det sjukaste jag hört :shock:

Jag har lirat 8-9 bord hela mars och nu är jag så sjukt JÄVLA trött påre. Ska bli riktigt härligt att dra en weekend till spanien nästa vecka. Då kanske suget tittar tillbaka.

För tillfället så börjar varenda session med att jag backar rakt ut. Jag hittar KK mot AA, färg mot högre färg, set mot hålstege. Riktigt tiltande. Ska bege mig mot gymmet nu för o få ut lite aggressioner. Både min högerhand och min väg fick sig en rejäl match igår kväll så jag tror gymmet är hälsosammare :mrgreen:

Btw, så länge suget finns där och spelet flyter så passa för fan på att lira. Hur disciplinerad och duktig man än må vara så tror jag ändå att man aldrig spelar så bra som när man verkligen tycker att det är roligt.

Så, GL HF säger jag bara ;-)

Postad
Ikväll ska kompisen klonka in lite pengar till mig förhoppningsvis då han kommer spela på mina konton så ser nån nåt tomtespel så är det inte jag;-)

HAHAHAHHAHAHHA

Behöver lösen osv. Ska vi ta det här över :D

Postad
Kolla med dom här ifall dom känner nån som har samma sug som du efter 10 timmar.

haha asså jag är inte det minsta spelberoende av poker :-)

har spelat både tibia och world of warcraft jävligt mycket.. dom måste jag säga att jag var helt fast i och jävligt spelberoende av(planetarion ska vi inte prata om eller vad säger du ariados!!), men poker känner jag inte i närheten av samma sug på samma sätt, enbart att det är kul, tibia och det kändes det som jag var TVUNGEN att spela.. :)

@Lion

Jo när man super blir det ju ungefär samma kännsla ;D super tills man däckar =)

@fannys

vad ska jag göra på kålmården titta på fiskar eller? =D

Postad

Asså, fuck Mike the Mouth, han är amatör vad det gäller runbad.

Jag kan inte förstå att alla jävla fiskar träffar sina drag mot mig.

Skiten tar aldrig slut. Självmord e nära på allvar!!!!

Postad
Asså, fuck Mike the Mouth, han är amatör vad det gäller runbad.

Jag kan inte förstå att alla jävla fiskar träffar sina drag mot mig.

Skiten tar aldrig slut. Självmord e nära på allvar!!!!

Hang in there!! det vänder snart!!

Postad
haha asså jag är inte det minsta spelberoende av poker :-)

har spelat både tibia och world of warcraft jävligt mycket.. dom måste jag säga att jag var helt fast i och jävligt spelberoende av(planetarion ska vi inte prata om eller vad säger du ariados!!), men poker känner jag inte i närheten av samma sug på samma sätt, enbart att det är kul, tibia och det kändes det som jag var TVUNGEN att spela.. :)

@Lion

Jo när man super blir det ju ungefär samma kännsla ;D super tills man däckar =)

@fannys

vad ska jag göra på kålmården titta på fiskar eller? =D

Testa Eve-Online så lär du fastna i ett spel till, bra skit.

Kålmården tar hand om folk som dig, dom har la sveriges bästa kur mot spelberoende där om jag inte minns fel. Kan du ingenting?