Gå till innehåll

Resultat: Tala ut om dina förluster eller vinster. Analysera


Mjukis

Recommended Posts

  • Svars 4,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jao, jag vet. Nu blir det popcorn och film istället. Fyfan, jag kommer inte ens ihåg när jag hade en så här dålig dag senast. Slutar på 9 inköp ner. En diff på 12 från dagens högsta. Har fan aldrig tappat så mycket på en dag innan.

 

Det sjukaste är att det är bara i tre all in som jag har varit i underläge. Varav en kändes sjukt riggad efter alla andra utdragningar. KK utg jag höjer 4xBB, ALLA synar till BB som potbetar. Jag ställer och BB flippar upp AA. Va ska man göra liksom?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jao, jag vet. Nu blir det popcorn och film istället. Fyfan, jag kommer inte ens ihåg när jag hade en så här dålig dag senast. Slutar på 9 inköp ner. En diff på 12 från dagens högsta. Har fan aldrig tappat så mycket på en dag innan.

 

Det sjukaste är att det är bara i tre all in som jag har varit i underläge. Varav en kändes sjukt riggad efter alla andra utdragningar. KK utg jag höjer 4xBB, ALLA synar till BB som potbetar. Jag ställer och BB flippar upp AA. Va ska man göra liksom?!

 

welcome to my life... jag vet hur det känns att tappa brutalt många inköp på en dag utan att ens spela dåligt... det suger såå hårt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

welcome to my life... jag vet hur det känns att tappa brutalt många inköp på en dag utan att ens spela dåligt... det suger såå hårt!

 

Japps, såg det härom kvällen på P Lounch??

Vad jag däremot undrar är att eftersom du är en av bästa spelarna vi har här omkring, hur kommer det sig att du inte har pli på din tilt???

Hur ser du på det hela egentligen??

Jag själv har en smärtgräns på 3 inköp, och då mår jag psykiskt dåligt, helt oförmågen o spela längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japps, såg det härom kvällen på P Lounch??

Vad jag däremot undrar är att eftersom du är en av bästa spelarna vi har här omkring, hur kommer det sig att du inte har pli på din tilt???

Hur ser du på det hela egentligen??

Jag själv har en smärtgräns på 3 inköp, och då mår jag psykiskt dåligt, helt oförmågen o spela längre.

 

Jag har inte en aning om hur Ariados har det med sin tilt nuförtiden. Men när han snackar om att tappa många inköp utan att ens spela dåligt antar jag att han menar pga varians och inte tilt. Jag känner dock igen det där med en smärtgräns och att må psykiskt dåligt efter typ 3 inköp. Så kände jag oxå förr när jag lirade, då ofta lite för högt. Nu spelar jag på en mer komfortabel nivå där jag absolut har mer än de 30 inköp som rekommenderas. Ikväll var det inte heller så att jag tiltade eller lackade direkt, mer som jag sa, uppgiven liksom. Hade jag tappat 10 inköp på en kväll för ett år se då hade jag säkerligen hoppat framför tåget :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på 14 dagar började jag med att backa 8 inköp på 0.5/1 sedan gick jag ner till 0.25/0.50 där tappade jag 20 inköp det var ganska tungt men bara runt 300 $ var på ren tilt

 

 

Det där e tungt som fan. Jag e glad att jag hittade lite plus igår trots att jag får in alla pengar på turn med AK mot KT på brädan xxK turn x river T. 4-betar preflop med QQ från knappen. Får syn av nån random tomte som floppar stege med 67off :shock: Svårt att hålla nere den potten. Sen är det lite trist att inte klonka i omahan när man sitter med färgdrag dubbla stegdrag och lyckas pusha på flop och får syn av AAxx. Hur fan kan den få stå liksom. Mycket whine nu :mrgreen:

 

Jag är dock glad att jag inte tiltar trots en jävligt tung dag i förrgår och en lite smått misslyckad igår. Det är ju ett steg i rätt riktning iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, åka ut från en turre som 22-a på detta vis, är fan inte schyst!!

 

***** Hand 511964578 *****

150.00/300.00 Texas Hold'em (No Limit ) - den 21 november 2007 17:21:19

500+50 Snabbis Sat. (Vanlig /Turnering )

Plats 1: MORHUA (9032.00)

Plats 2: pirren (6616.00)

Plats 4: bengtus (4337.00)

Plats 5: berre66 (5820.00)

Plats 6: F3o (7500.00)

Plats 7: Lion32 (5211.00)

Plats 8: Klirr (3750.00)

Plats 10: borjep (3564.00)

berre66 lägg LM 150.00

F3o lägg SM 300.00

** Giv **

MORHUA [N/A, N/A]

pirren [N/A, N/A]

bengtus [N/A, N/A]

berre66 [N/A, N/A]

F3o [N/A, N/A]

Lion32 [Eh, Er]

Klirr [N/A, N/A]

borjep [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Lion32 Syna 300.00

Klirr Lägg

borjep Lägg

MORHUA Lägg

pirren Höj till 600.00

bengtus Lägg

berre66 Lägg

F3o Lägg

Lion32 Syna 600.00

*** Flop(Board): *** : [Ek, 9h, 10s]

*** Bet Runda 2 ***

Lion32 Passa

pirren Satsa 900.00

Lion32 Syna 900.00

*** Turn(Board): *** : [Ek, 9h, 10s, Kns]

*** Bet Runda 3 ***

Lion32 Passa

pirren Satsa 1200.00

Lion32 All-in 3711.00

pirren Syna 3711.00

*** River(Board): *** : [Ek, 9h, 10s, Kns, 7s]

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 10872.00

MORHUA Lägger mig Vinst: 0.00

pirren [8s, Ks] Färg med högsta kort kung Vinst: 10872.00

bengtus Lägger mig Vinst: 0.00

berre66 Lägger mig Vinst: 0.00

F3o Lägger mig Vinst: 0.00

Lion32 [Eh, Er] Triss i ess Vinst: 0.00

Klirr Lägger mig Vinst: 0.00

borjep Lägger mig Vinst: 0.00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick in med $200 på PartyPoker roulette och ut med $2200 en kvart senare... verkar som att roulette-riggen från Amsterdam håller i sig... :mrgreen:

 

nice och tack för tipset satt just och undrade vad jag skulle göra...

önska mig lycka till;-)

själv dog ju nästan allt mitt + på ett snurr i Amsterdam...

orka ringa en tjej och fråga om jag ska ta rött el svart.. självklart säger hon rött hihihi .... ångrar att jag inte ringde Tom istället han e ju född med tur och jag kan garantera att den "höstdeprimerade" pojken sagt SVART;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice och tack för tipset satt just och undrade vad jag skulle göra...

önska mig lycka till;-)

själv dog ju nästan allt mitt + på ett snurr i Amsterdam...

orka ringa en tjej och fråga om jag ska ta rött el svart.. självklart säger hon rött hihihi .... ångrar att jag inte ringde Tom istället han e ju född med tur och jag kan garantera att den "höstdeprimerade" pojken sagt SVART;-)

 

lol... tomte. Lit inte på kärringar!

 

Nedu, orka bli utdragen varje hand i det där sinnes spelet, tragiskt att det måste vara så roligt samtidigt. Att spela alltså, inte bli utdragen. :twisted:

 

Floppat set mot lägsta set 2 ggr, rr flush för fi, orka! Topset utdraget mot endast färgdrag instoppat på flop, samt topset mot 2!! holkar som så klart sitter direkt på turn, samt 2 händer där jag själv spela som en ghey som Totti skulle sagt. Blir fan dyrt för Mjukis! :mrgreen:

 

Ska bara spela på klubbdatorn, den e riggad. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...