Gå till innehåll

Mer avancerade pokerprogram?


Xander

Recommended Posts

Hej, har spelat poker i ett år nu och dollarsarna rullar stadigt in :)

 

Använder mig av pokeroffice bla. men saknar ett mer avancerat pokerprogram dock.

 

Skulle vara intressant med ett moneymanagement program.

 

Eller ett avancerat calculatem program där man kan räkna ut sannolikheten att "någon av de tre som sitter efter mig har en hand som kan calla en all in från mig" (harrington skriveren del om det i volym 2 i sin turneringsbok)

 

Är det någon som hört om nått sånt program, vad heter det isåfall? Finns det inget program som den absoluta eliten avvänder sig av eller kör dom oxå på pokertracker/pokeroffice ??

 

Vore tacksam för svar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller ett avancerat calculatem program där man kan räkna ut sannolikheten att "någon av de tre som sitter efter mig har en hand som kan calla en all in från mig" (harrington skriveren del om det i volym 2 i sin turneringsbok

 

Det är troligen mer sannolikt än någon räkneövning skulle komma fram till eftersom dina fi troligen spelar denna typ av distrubution oftare än alla andra kort som ditt program också räknar med, om någon typ av distrubution skall tas med i beräkningen så måste du ha en stor spread av händer för att få något som liknar klassificering och återigen blir det bara ett mycke trubbigt verktyg...

 

Använd de program som finns, typ PT ller PO och det bästa program av dem alla, huvudet.

 

Moneymanagement? finns väl ett antal program där ute för det, bla statking... (även om nu dess formel inte är helt 100%)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...